omg..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:16 schreef Roces18 het volgende:
huh wtf? hoe komt hij aan jullie nummers via topics op dit forum?
Die vraagt hij via pm.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:16 schreef Roces18 het volgende:
huh wtf? hoe komt hij aan jullie nummers via topics op dit forum?
We kunnen samen op de radio? Met jou durf ik het wel als jij mijn handje vasthoud..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:16 schreef snakelady het volgende:
Heb ik ook gekregen vorige week nav van een topic.
Hij wil dat ik morgen op de radio kom, maar doe dat denk ik niet
Maar hij vraagt iedereen geloof ik.
Ik wil je handje wel vasthouden hoor, maar niet op de radio.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:24 schreef Argo het volgende:
[..]
We kunnen samen op de radio? Met jou durf ik het wel als jij mijn handje vasthoud..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:10 schreef Parietale_kwab het volgende:
Zelfs ik heb al een uitnodiging van Timur gekregen, maar heb niet echt de behoefte om op de radio te komen
Zie het als het lokken van Djeez, je moet gewoon iets posten dat in zijn straatje past en wie weetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik wil ook op de radio komen,aight ik ga hem dissen.
Iemand een idee hoe hij mij gaat PMen?
Open een topic in klaagbaak dat je je ring/horloge/telefoon wilde repareren met secondelijm en dat hij nu vast zit gelijmd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik wil ook op de radio komen,aight ik ga hem dissen.
Iemand een idee hoe hij mij gaat PMen?
Hij wilde me al een paar keer in zijn uitzending. Ken heel die vent niet ik luister naar radio-1quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:55 schreef Argo het volgende:
Heeft iemand opheldering voor de jonge God?
Klacht: mensen die mijn nummer willen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |