komt nog misschienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sion eruit? Ik heb wat gemist dus
Mochten geen spelers kopen, en tegen Celtic hadden ze toch een nieuwe spelerquote:
Jup!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
AS Roma niet in de EL dankzij Bratislava?
Dacht dat ie bij Krakow zatquote:
3 simpele clubs, wat is er mis mee? Ver reizen, nou, dan maar wat mindere heen wedstrijden. Thuis afmaken en klaar.quote:
en Spurs welquote:
Heb liever de loting van Twente, Fulham en Odense.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
3 simpele clubs, wat is er mis mee? Ver reizen, nou, dan maar wat mindere heen wedstrijden. Thuis afmaken en klaar.
Noord-ierland is geen Ierland.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die mogen elkaar niet loten vanwege de politiek.
Onder voorbehoud, wel luisteren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:01 schreef Lemming22 het volgende:
*FC Sion, apart zo'n sterretje in de naam.
Onder voorbehoud van wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Onder voorbehoud, wel luisteren.
lees het topics eens door? al 20 post daar overquote:
Ik weet het, vandaar de PIquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Onder voorbehoud, wel luisteren.
Is wel tof iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef Gramulanion het volgende:
Drie Nederlandse trainers in één poule, mooi man.
Ik volg het topic wel, nog niet gezien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lees het topics eens door? al 20 post daar over
Besiktas - Stoke ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:05 schreef Caland het volgende:
Besiktas - Stoke, Atletico - Udinese, Spurs - Shamrock Rovers, Spurs - PAOK en Sporting - Lazio zijn de mooie potjes.
Ook ja. Maar Turken tegen Engelsen, altijd dolle boel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Besiktas - Stoke ?
Ik denk eerder Dinamo Kiev - besiktas, of andersom dan
Yupquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
AS Roma niet in de EL dankzij Bratislava?
Iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:07 schreef Weissman het volgende:
Ik zie echt teams waarvan ik nog nooit eerder heb gehoord
Mua, valt wel mee denk ik met de aanhang van Stoke ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook ja. Maar Turken tegen Engelsen, altijd dolle boel.
Ik alleen Vorkla.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:07 schreef Weissman het volgende:
Oh noesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en die Twentesupporter van mij ook
Zelfde hierquote:
Mja, Vorskla en Slowan hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:07 schreef Weissman het volgende:
Slovan Bratislava, daar heeft Suarez twee jaar terug nog 4 goals tegen gemaakt:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, Vorskla en Slowan hier
moeten ze maar beter voetballenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:08 schreef Smoofie het volgende:
Turken zullen dit jaar igg heel weinig punten halen.
Stelt voetballend inderdaad echt helemaal niets voor, vorig jaar (of was het alweer 2 jaar geleden) zat kampioen Bursaspor in de CL en was hun doelsaldo iets van 1-20 en behaalden ze 1 punt tegen Rangers thuis ofzo..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
moeten ze maar beter voetballen![]()
ALs ze hun best doen kunnen ze er 2 in de CL en 3 in de EL krijgen, maar tja
Kijk van een Bursaspor snap ik het nog wel, hun allereerste keer in de CL, nauwelijks spelers die ooit Europees voetbal hebben gespeeld. Maar een Besiktas, Trabzonspor of Fenerbahce zou het met gemak moeten halen als je kijkt wat voor spelers er rond lopen. Galatasaray is al een paar jaar bagger dus die reken ik ff niet mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:13 schreef Thas het volgende:
[..]
Stelt voetballend inderdaad echt helemaal niets voor, vorig jaar (of was het alweer 2 jaar geleden) zat kampioen Bursaspor in de CL en was hun doelsaldo iets van 1-20 en behaalden ze 1 punt tegen Rangers thuis ofzo..
Otelulquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Trouwens, sinds wanneer is Vaslui kampioen? Dan kán het niet eens dat ze bij de voorronde CL tegen Twente speelden. Wat een Oetlul is die presentator.
En als Benfica, Ajax en andere clubs komen uit de CL?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
De Europa League, komen nog wel acht CL ploegen bij na de groupsfase.
Tottenham gaat een B-team sturen toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:54 schreef Nober het volgende:
Tottenham dus favoriet gevolgd door PSV, Atlético Madrid en Sporting Lisboa.
Benfica niet, die hebben wel gunstig geloot.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En als Benfica, Ajax en andere clubs komen uit de CL?
Ik baseer het alleen maar op de UEFA Ranking, daar staat Tottenham bovenaan van de deelnemende clubs gevolgd door PSV.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:00 schreef BramKVO het volgende:
Ik schat andere teams toch wel hoger in dan PSV hoor ... Waarom zou PSV favoriet zijn ?
Dit.quote:
Ja, maar hij zei dat Vaslui kampioen werd ipv Oetlul Galati.quote:
Die ranking zegt natuurlijk weinig over favorieten. PSV speelt elk jaar in Europa (en doet dat meestal best goed) en dan loopt zo'n score hoog op. Betere teams uit zwaardere competities kunnen niet elk jaar Europees spelen en staan daardoor lager. Schalke bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik baseer het alleen maar op de UEFA Ranking, daar staat Tottenham bovenaan van de deelnemende clubs gevolgd door PSV.
Leuk ! 10 voor taal, zoek de voutquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
(Maar ook zei moeten dit gewoon redden natuurlijk)
Celtic komt er misschien nog wel bij als Sion eruit wordt geknikkerd. Maar het is inderdaad erg triest gesteld met het Schotse voetbal. Was al nooit veel natuurlijk, maar nu zelfs de enige 2 clubs niet...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:59 schreef RobertVH het volgende:
Zelfs geen Rangers of Celtic, Schotse voetbal zat al in een duikvaart maart dit is toch wel dieptriest.
tja... ach.. net als feyenoord...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:59 schreef RobertVH het volgende:
Zelfs geen Rangers of Celtic, Schotse voetbal zat al in een duikvaart maart dit is toch wel dieptriest.
klopt, glasgow rangers heeft maar 1 keer overwinterd in de chiampions league geschiedenis, terwijl celtic volgens mij een aantal jaar geleden nog de finale speelde van de eufa cup (of heb ik dat verkeerd onthouden??).. ze waren er altijd wel bij, maar maakte nooit echt veel indrukquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Celtic komt er misschien nog wel bij als Sion eruit wordt geknikkerd. Maar het is inderdaad erg triest gesteld met het Schotse voetbal. Was al nooit veel natuurlijk, maar nu zelfs de enige 2 clubs niet...
België schakelde ons ook al uit in de CL.. nouja.. Witsel dan..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 05:00 schreef BramKVO het volgende:
Anders wel 4/4 Belgische clubs door :p
Ja, had effe gezegd dat je een seconde na mij ging posten. Had ik hem niet hoeven kicken.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:13 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Vorkla gaat winnen vanavond. 6x inzet leuke quotering.
Italianen nemen die EL totaal niet serieus joh.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:28 schreef macca728 het volgende:
Italie gaat weer lekker, Lazio thuis ook achter.
CL ook niet zeker (Inter)quote:Op donderdag 15 september 2011 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Italianen nemen die EL totaal niet serieus joh.
Ze stonden voor.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:48 schreef Caland het volgende:
Stoke maakt in de laatste minuut gelijk
Dat lijkt me sterk aangezien ze voor stonden.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:48 schreef Caland het volgende:
Stoke maakt in de laatste minuut gelijk
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Atlético Madrid op 1-0, Falcao die scoort.
I beg to differquote:Op donderdag 15 september 2011 21:24 schreef Onnoman het volgende:
tiendalli.. echt.. wat een waardeloze voetballer! die gast durft echt NOOIT een actie te maken.. speelt altijd op save!
goed voor Nederland !!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef TheArt het volgende:
2-0 AZ door een pingel van Elm. Wel geweldig ingeschoten trouwens.
Nu Twente nogquote:
075 oew oew 075 oewquote:
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat lekker daar in Alkmaar.
Krijg je op de coefficientielijst trouwens ook punten voor doelpunten die je maakt?
Je denkt echt dat de EL hun boeit ?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:56 schreef Ascendancy het volgende:
Schalke
Vorig jaar halve finale CL, nu dit in de EL
Ik ben het met je eens hoor, maar die instelling is er nou eenmaal in veel landen niet. Daar telt alleen de CL.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:26 schreef BramKVO het volgende:
Het boeit hen dan misschien wel niets, maar de erbarmelijke resultaten in de EL hebben er wel voor gezorgd dat Italie een CL-ticket kwijt is aan Duitsland.
Ik vind het toch wel wat onzin hoor, het blijft toch Europees voetbal. Zeker voor clubs als Udinese of Stoke, die toch normaal geen CL spelen.
Mwah, als je finale komt worden een aantal van je spelers vaak wel 2x zoveel waard, qua prijzengeld voor de rest niet nee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar die instelling is er nou eenmaal in veel landen niet. Daar telt alleen de CL.
EL valt gewoon geen ruk te verdienen.
En derhalve krijgen de spelers ook weinig premie, vandaar die slechte instelling bij velen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar die instelling is er nou eenmaal in veel landen niet. Daar telt alleen de CL.
EL valt gewoon geen ruk te verdienen.
het is wel de enigste redding voor het voetbal, anders heb je de komende 20 jaar weer dezelfde 8 clubs in de kwartfinales van de CL.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:17 schreef TLC het volgende:
Dit slaat toch echt allemaal nergens op, wat een ...toernooi, vroeger was het beter, gewoon allemaal in een pot en vanaf ronde 1 knock out.
En als ze dan toch bezig zijn ; alleen landskampioenen in de CL en de Europacup 3 moet ook weer terug, anders zie ik de meerwaarde van nationale bekertoernooien ook niet in.
Kortom ; alles weer terug zoals het was aub
Dat Europacup 3 toernooi of Cup winners cup was pas een mislukt toernooi. Doorgaans had de bekerwinnnaar als Champions League gehaald.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:17 schreef TLC het volgende:
Dit slaat toch echt allemaal nergens op, wat een ...toernooi, vroeger was het beter, gewoon allemaal in een pot en vanaf ronde 1 knock out.
En als ze dan toch bezig zijn ; alleen landskampioenen in de CL en de Europacup 3 moet ook weer terug, anders zie ik de meerwaarde van nationale bekertoernooien ook niet in.
Kortom ; alles weer terug zoals het was aub
leuk toch voor de kleine clubs ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat Europacup 3 toernooi of Cup winners cup was pas een mislukt toernooi. Doorgaans had de bekerwinnnaar als Champions League gehaald.
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:13 schreef Caland het volgende:
0-1 voor Shamrock Rovers, fucking falers_
alsof ze elk jaarCL halen dan.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:17 schreef TLC het volgende:
Tottenham maakt het wel erg duidelijk dat ze geen fuck om de EL geven
zo 9 uit 3 voor Belgie danquote:Op donderdag 29 september 2011 22:19 schreef TheArt het volgende:
Standard 1-0 voor tegen Kopenhagen.
Nou dat valt ook wel weer mee. Ze hebben nu gewoon een goed seizoen. De vraag is alleen of ze dat de komende seizoenen kunnen doortrekken, want ze hebben vaker een goed seizoen gehad.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker voor de punten dit voor Nederland
En Belgie is aan een enorme opmars bezig in het voetbal!!
Is niet af te lezen aan de coefficientie lijst van afgelopen jaren die goede seizoenen, meestal wel rond de 5000 punten.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel weer mee. Ze hebben nu gewoon een goed seizoen. De vraag is alleen of ze dat de komende seizoenen kunnen doortrekken, want ze hebben vaker een goed seizoen gehad.
Kan wel eens tegen gaan vallen als Udinese weer met B elftal speelt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
hint voor vanavond:
Udinese - Atletico
Alleen Benatia en de keeper. Anderen banken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:58 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Kan wel eens tegen gaan vallen als Udinese weer met B elftal speelt.
2-0quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Maccabi - Steau
1-0 door Amasha (10)
En 2-0 door Amasha in de 20e minuutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Maccabi - Steau
1-0 door Amasha (10)
1-1 door Murphy in 26e minuutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:05 schreef TheArt het volgende:
Club Brugge 1-0 voor na 3 minuten tegen Birmingham.
2-0 penalty Sychev 72e minuutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Lokomotiv - Aek Athene
1-0 Sychev (47)
3-0 in 23e minuut door Yahaya + rood in 37e minuut voor Steauaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En 2-0 door Amasha in de 20e minuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |