goed voor Nederland !!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef TheArt het volgende:
2-0 AZ door een pingel van Elm. Wel geweldig ingeschoten trouwens.
Nu Twente nogquote:
075 oew oew 075 oewquote:
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat lekker daar in Alkmaar.
Krijg je op de coefficientielijst trouwens ook punten voor doelpunten die je maakt?
Je denkt echt dat de EL hun boeit ?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:56 schreef Ascendancy het volgende:
Schalke
Vorig jaar halve finale CL, nu dit in de EL
Ik ben het met je eens hoor, maar die instelling is er nou eenmaal in veel landen niet. Daar telt alleen de CL.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:26 schreef BramKVO het volgende:
Het boeit hen dan misschien wel niets, maar de erbarmelijke resultaten in de EL hebben er wel voor gezorgd dat Italie een CL-ticket kwijt is aan Duitsland.
Ik vind het toch wel wat onzin hoor, het blijft toch Europees voetbal. Zeker voor clubs als Udinese of Stoke, die toch normaal geen CL spelen.
Mwah, als je finale komt worden een aantal van je spelers vaak wel 2x zoveel waard, qua prijzengeld voor de rest niet nee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar die instelling is er nou eenmaal in veel landen niet. Daar telt alleen de CL.
EL valt gewoon geen ruk te verdienen.
En derhalve krijgen de spelers ook weinig premie, vandaar die slechte instelling bij velen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar die instelling is er nou eenmaal in veel landen niet. Daar telt alleen de CL.
EL valt gewoon geen ruk te verdienen.
het is wel de enigste redding voor het voetbal, anders heb je de komende 20 jaar weer dezelfde 8 clubs in de kwartfinales van de CL.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:17 schreef TLC het volgende:
Dit slaat toch echt allemaal nergens op, wat een ...toernooi, vroeger was het beter, gewoon allemaal in een pot en vanaf ronde 1 knock out.
En als ze dan toch bezig zijn ; alleen landskampioenen in de CL en de Europacup 3 moet ook weer terug, anders zie ik de meerwaarde van nationale bekertoernooien ook niet in.
Kortom ; alles weer terug zoals het was aub
Dat Europacup 3 toernooi of Cup winners cup was pas een mislukt toernooi. Doorgaans had de bekerwinnnaar als Champions League gehaald.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:17 schreef TLC het volgende:
Dit slaat toch echt allemaal nergens op, wat een ...toernooi, vroeger was het beter, gewoon allemaal in een pot en vanaf ronde 1 knock out.
En als ze dan toch bezig zijn ; alleen landskampioenen in de CL en de Europacup 3 moet ook weer terug, anders zie ik de meerwaarde van nationale bekertoernooien ook niet in.
Kortom ; alles weer terug zoals het was aub
leuk toch voor de kleine clubs ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat Europacup 3 toernooi of Cup winners cup was pas een mislukt toernooi. Doorgaans had de bekerwinnnaar als Champions League gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |