En als Benfica, Ajax en andere clubs komen uit de CL?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
De Europa League, komen nog wel acht CL ploegen bij na de groupsfase.
Tottenham gaat een B-team sturen toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:54 schreef Nober het volgende:
Tottenham dus favoriet gevolgd door PSV, Atlético Madrid en Sporting Lisboa.
Benfica niet, die hebben wel gunstig geloot.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En als Benfica, Ajax en andere clubs komen uit de CL?
Ik baseer het alleen maar op de UEFA Ranking, daar staat Tottenham bovenaan van de deelnemende clubs gevolgd door PSV.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:00 schreef BramKVO het volgende:
Ik schat andere teams toch wel hoger in dan PSV hoor ... Waarom zou PSV favoriet zijn ?
Dit.quote:
Ja, maar hij zei dat Vaslui kampioen werd ipv Oetlul Galati.quote:
Die ranking zegt natuurlijk weinig over favorieten. PSV speelt elk jaar in Europa (en doet dat meestal best goed) en dan loopt zo'n score hoog op. Betere teams uit zwaardere competities kunnen niet elk jaar Europees spelen en staan daardoor lager. Schalke bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik baseer het alleen maar op de UEFA Ranking, daar staat Tottenham bovenaan van de deelnemende clubs gevolgd door PSV.
Leuk ! 10 voor taal, zoek de voutquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
(Maar ook zei moeten dit gewoon redden natuurlijk)
Celtic komt er misschien nog wel bij als Sion eruit wordt geknikkerd. Maar het is inderdaad erg triest gesteld met het Schotse voetbal. Was al nooit veel natuurlijk, maar nu zelfs de enige 2 clubs niet...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:59 schreef RobertVH het volgende:
Zelfs geen Rangers of Celtic, Schotse voetbal zat al in een duikvaart maart dit is toch wel dieptriest.
tja... ach.. net als feyenoord...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:59 schreef RobertVH het volgende:
Zelfs geen Rangers of Celtic, Schotse voetbal zat al in een duikvaart maart dit is toch wel dieptriest.
klopt, glasgow rangers heeft maar 1 keer overwinterd in de chiampions league geschiedenis, terwijl celtic volgens mij een aantal jaar geleden nog de finale speelde van de eufa cup (of heb ik dat verkeerd onthouden??).. ze waren er altijd wel bij, maar maakte nooit echt veel indrukquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Celtic komt er misschien nog wel bij als Sion eruit wordt geknikkerd. Maar het is inderdaad erg triest gesteld met het Schotse voetbal. Was al nooit veel natuurlijk, maar nu zelfs de enige 2 clubs niet...
België schakelde ons ook al uit in de CL.. nouja.. Witsel dan..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 05:00 schreef BramKVO het volgende:
Anders wel 4/4 Belgische clubs door :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |