quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:43 schreef aight1 het volgende:
Haha kots uit je neus, dat is zo nastynet als cola uit je neus, dat prikt.
Van de ene zure sloot naar de andere.quote:
quote:
jmmrquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:45 schreef speedking het volgende:
[..]
oh oke jammer, dacht we hebben wat gemeen niet dus
Vind jij het lekker dan?quote:
Dat ben ik gelukkig zeldenquote:
Mietje!!quote:
Welke?quote:
Dus ik ben een echte manquote:
Daar mag je Ezechielk voor bedankenquote:
omdat je 600 posts per dag maaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn laptop is heet niet normaal
QFTquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef coban het volgende:
Mensen die stoer doen met Dronken zijn
Ik ben altijd dronken zonder alcohol. Beat that.
past wel bij jequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom schrijf je dronken met een hoofdletterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef coban het volgende:
Mensen die stoer doen met Dronken zijn
Ik ben altijd dronken zonder alcohol. Beat that.
Heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oh ken ik niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:48 schreef speedking het volgende:
[..]
ik neem je mee, ik neem je mee op reis, ik neem je mee naar Rome of PArijs
Blijkbaarquote:
Dansen?quote:
Dat was Snuf z'n nummerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:48 schreef speedking het volgende:
[..]
ik neem je mee, ik neem je mee op reis, ik neem je mee naar Rome of PArijs
Ja! Zout!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:42 schreef coban het volgende:
[..]
Niet mijn zelfgemaakte, die is echt lekker
die uit de fabriek bestaat voor 85% zout, 10% yoghurt en 5% water ofzo
Neuh. Ben nog aan het werk.quote:
Hallon ballon kanon pardonquote:
Goh. Met je 24/7.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Moet er ook cassis mee naar de meet?quote:
Dat oververhitting had ik ook met m'n ouwe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijdals ie op de bank staat valt ie vaak uit door overhitting
Alleen bier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet er ook cassis mee naar de meet?
Oh ja dan worden je collega's jaloersquote:
Niets mis met cassis inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet er ook cassis mee naar de meet?
De magie van cassis onderschattenquote:
Dat dacht ik welquote:
Nuchter op een meet zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De magie van cassis onderschatten
Niet wetenquote:
dat laten we dan gebeuren tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als de meet alcohol-loos was kwam ik
Noh man, die eten we omdat dat het enige is wat je dan nog proeft als we dronek zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
We wroden dronken van de pepers aaight
ja haha :'/) ja mangquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je hoeft zelf niet aan de alcohol. Toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Zout!
Soort zoute karnemelk, niet lekker
Je hoeft niet te drinken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ze kan de verleiding niet weerstaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Je hoeft zelf niet aan de alcohol. Toch?
Kun je voor mij een Blue Glue Straight 100% Webo Flux drink regelen dang, ik ben niet 16+ , dus kost 23.99 plz egt lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Noh man, die eten we omdat dat het enige is wat je dan nog proeft als we dronek zijn
We gooien iets in je drinken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja dag. Dan is iedereen ladderzat loop ik aan een cola light te sippen.
Ik moet rijden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga sowieso thuis alvast een paar biertjes drinken
En dat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
We gooien iets in je drinken.
haha ja maN!!! zo zielig zou datr zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja dag. Dan is iedereen ladderzat loop ik aan een cola light te sippen.
Even serieus , hoe oud ben jijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kun je voor mij een Blue Glue Straight 100% Webo Flux drink regelen dang, ik ben niet 16+ , dus kost 23.99 plz egt lekker
kun je ook langs Amsterdamquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet rijden.
Ben benieuwd of ik heel NL door moet rijden dan of niet
JA VERDORIEquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
haha ja maN!!! zo zielig zou datr zijn!!Haha!!! ja mang haha ja mana ah ajam ahsa ;s
De tering, wat ben jij een kutuser zeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
haha ja maN!!! zo zielig zou datr zijn!!Haha!!! ja mang haha ja mana ah ajam ahsa ;s
Wel slim, zo werkt het zgn ijskoude bier ook, is geen dorstlesser, maar een dorstopwekker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef coban het volgende:
[..]
Inderdaad. Grappig is dat de turken in turkije voor karnemelk gaan als ze dorst hebben, wat als gevolg tot meer dorst leidt door al dat zout
.
Daarom drinkt iedereen zijn bier door een rietje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En dat.
Ik vertrouw FOK!kers niet.
dat heb ik dus ook, gaan we samen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef Jac0bus het volgende:
Wil best naar de meet maar ga niet helemaal naar Zwolle
Die kans is aanwezigquote:
Nee volgende keer ga ik wel, als het weer gewoon in de Randstad is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef speedking het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook, gaan we samen?
12quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Even serieus , hoe oud ben jij?
ah is goed fixe wij zelf 1 in de randstadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee volgende keer ga ik wel, als het weer gewoon in de Randstad is.
Je kan hoor, en je mag ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:54 schreef speedking het volgende:
[..]
ah nice moet ik nog ff checken of ik 17 september kan/mag
Ik krijg net door op msn dat ik via Purmerend naar Zwolle ga dus kan je waarschijnlijk wel meenemenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:54 schreef speedking het volgende:
[..]
ah nice moet ik nog ff checken of ik 17 september kan/mag
Dat wist ik niet, dacht altijd dat het wel een dorstlesser was. Maar ik drink dan ook geen bierquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel slim, zo werkt het zgn ijskoude bier ook, is geen dorstlesser, maar een dorstopwekker.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:56 schreef coban het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, dacht altijd dat het wel een dorstlesser was. Maar ik drink dan ook geen bier
Purmerendquote:
De kans is dat je pech hebtquote:
Ik ga er wonen, ik kom uit die omgeving maar 010quote:
Me too, tv kijken. Kijken naar mensen die wel levens hebben.quote:
ga in 020 wonen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga er wonen, ik kom uit die omgeving maar 010![]()
020
Graag, heb jij er een huis voor me?quote:
quote:
Daagquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:58 schreef coban het volgende:
[..]
Me too, tv kijken. Kijken naar mensen die wel levens hebben.
euhm heb een zolder met laptop+FOK!?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag, heb jij er een huis voor me?
oke grappig doeiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:59 schreef speedking het volgende:
[..]
euhm heb een zolder met laptop+FOK!?
hahah poep tegenstandersquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:59 schreef TWP het volgende:
Groep C
PSV
Hapoel Tel-Aviv
Rapid Boekarest
Legia Warschau
Geen leuke tegenstanders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:59 schreef TWP het volgende:
Groep C
PSV
Hapoel Tel-Aviv
Rapid Boekarest
Legia Warschau
Welke is dat?quote:
Ja maja weer Oost-Europa. Dat zijn nooit leuke wedstrijdenquote:
kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja maja weer Oost-Europa. Dat zijn nooit leuke wedstrijden
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Allemaal van die kutlanden. Hadden beter tegen Shamrock Rovers kunnen spelen
quote:
Gastquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Delft
Er zelf wonen en niet eens de regiocode kennen
Gelukkig wordt het wel heel mooi daar!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Delft is ook een bazenstadJammer dat het nu bij het station zo'n teringzooi is
Ja maar ik woon er ook pas 2 jaar en ik heb geen vaste lijn dus ik bel die codes nooit.quote:
Mag ik mn huisdieren meenemen? Hond, kat, rat en snotaapquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:59 schreef speedking het volgende:
[..]
euhm heb een zolder met laptop+FOK!?
Ja hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef Jac0bus het volgende:
Delft is een kankerstad. Mag ik dat zo zeggen? Ja dat mag ik zo zeggen.
alleen je snotaapquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik mn huisdieren meenemen? Hond, kat, rat en snotaap
Ok.quote:
Nonnenhontquote:
Bron ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:03 schreef Ezechielk het volgende:
Ik verneem zojuist dat Zwolle aan het wegspoelen is
Ja ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:04 schreef Nectar het volgende:
ik zit onder de mugeenbulten zo erritent
Dus de meet gaat niet doorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:03 schreef Ezechielk het volgende:
Ik verneem zojuist dat Zwolle aan het wegspoelen is
Mijn collega's in Zwolle.quote:
FOK! natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Over 3 weken is het vast wel weer goed
Waar praten we eigenlijk over tijdens een meet?
Over de relativiteitstheorie van Einstein.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Harry Potterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Harry Potter![]()
![]()
![]()
![]()
Games![]()
![]()
![]()
![]()
Sex![]()
![]()
![]()
![]()
FOK!
Films![]()
![]()
Sinasappelsap
Leuke dieren uit Malesië
Waar staat kotsen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Harry Potter![]()
![]()
![]()
![]()
Games![]()
![]()
![]()
![]()
Sex![]()
![]()
![]()
![]()
FOK!
Films![]()
![]()
Sinasappelsap
Leuke dieren uit Malesië
Doe eens liefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:09 schreef Boudibou het volgende:
Kots, Delft, Zwolle, Roffa, Fok-meet....wat een schijttopic/chat.
Lol we hebben het ook over leuke dingen sinaasappelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:09 schreef Boudibou het volgende:
En Shamrock Rovers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:09 schreef Boudibou het volgende:
Nee mang,quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:09 schreef Nectar het volgende:
dit soort muziek gaan we draaien en kk hjard op bouncen jonge
Neem een aboquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:09 schreef Boudibou het volgende:
Patjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik praat alleen maar over FOK! op meets.
Mee eens.quote:
Ja?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:11 schreef Jac0bus het volgende:
En maakt iedereen ook z'n username bekend?
Waarom wilde je eerst hey neger typen?quote:
Iedereen heeft hem al gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:12 schreef Nectar het volgende:
In 1e instantie doe ik alsof plastic zak ben zodat mensen denken dat ie knap is !! XDXDXD
sorryquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom wilde je eerst hey neger typen?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:12 schreef Nectar het volgende:
In 1e instantie doe ik alsof plastic zak ben zodat mensen denken dat ie knap is !! XDXDXD
I lol'dquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:12 schreef Nectar het volgende:
Hmmm...moet ik nog zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Lol we hebben het ook over leuke dingen sinaasappel
quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:11 schreef Jac0bus het volgende:
En maakt iedereen ook z'n username bekend?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:12 schreef Nectar het volgende:
Ik denk niemandquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:18 schreef Nectar het volgende:
wie vind het erg als ik hem een neger noem op de meet?
Zo van :
Euuj Neger Allees Chill Main
Du naam is Nectar op de forum main
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:23 schreef Oerbeer het volgende:
Oh my god. FOK! gaat me nog eens beroemd maken man!
Krijg ik dus zonet een PM van 3FM over mijn voornamentopic,
Of ik dat wil uitleggen op de radio.
Ja natuurlijk! Straks even nummer mailen
Jonge die heeft iedereen gehadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:23 schreef Oerbeer het volgende:
Ga je ook vanavond brah?quote:
PM me een geluidsbestandje straksquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:23 schreef Oerbeer het volgende:
Link naar topic?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:23 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb een klacht in de klaagbaak gepost over een vriend van mij die zijn moeder bij de voornaam noemt. Is een hele discussie over ontstaan.quote:
Timurquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jonge die heeft iedereen gehad
Wie is er nu niet op 3FM geweest via FOK!
Lol geef mij shout out op de radio?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb een klacht in de klaagbaak gepost over een vriend van mij die zijn moeder bij de voornaam noemt. Is een hele discussie over ontstaan.
Dus ik ontving zonet een PM
Ik had hem eens aan de telefoon en ik moest iets uitleggen wat ik ging zeggen dus dat was goed, kwam er nog een liedje tussendoor zegt ie: Ja sorry er komt een prijsvraag tussendoor. Doei.quote:
wtf jongenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had hem eens aan de telefoon en ik moest iets uitleggen wat ik ging zeggen dus dat was goed, kwam er nog een liedje tussendoor zegt ie: Ja sorry er komt een prijsvraag tussendoor. Doei.
WTF!
Ik zou op zaterdag gebeld worden maar dat werd uiteindelijk zondag pasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had hem eens aan de telefoon en ik moest iets uitleggen wat ik ging zeggen dus dat was goed, kwam er nog een liedje tussendoor zegt ie: Ja sorry er komt een prijsvraag tussendoor. Doei.
WTF!
Hehehe. Hier haalt hij zijn onderwerpen vandaan. Slimme man.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
WTF!
Tfoequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou op zaterdag gebeld worden maar dat werd uiteindelijk zondag pas
Timur leest meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hehehe. Hier haalt hij zijn onderwerpen vandaan. Slimme man.
Naar Feyenoord nou goedquote:
Meestal ben ik zondag brak, dus ik moet wel weten waneer het is. Kan ik er rekening mee houden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:30 schreef Patje1987 het volgende:
Hij is ook zoeen lamme tak hij PMed enkel als hij iets nodig heeft, als je hem zelf een PM stuurt omdat je bijvoorbeeld zo naar bent behandeld dan zegt hij niets
Curry.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
hey wat is jou faovriete soort saus mag ik dat vragen ja dat ma ikv ragnem?
Naturelchips en knoflookdipquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:38 schreef Nectar het volgende:
[..]
swarma + knoflooksaus + sambalsaus + broodje en groenten = goddelijkheid
Het klinkt zo makkelijk hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef Nectar het volgende:
Nectar's tutorial hoe je een tomaat in stukjes moet snijden
Stap 1. Snij de tomaat in stukjes
Hopelijk was deze tutorial weer nuttig!
Tot de volgende keer
Nectar Productions (c) 2011
Die had je toch een paar dagen terug al gegeven? Ik ben eerder benieuwd hoe je een komkommer in stukjes dient te snijden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef Nectar het volgende:
Nectar's tutorial hoe je een tomaat in stukjes moet snijden
Stap 1. Snij de tomaat in stukjes
Hopelijk was deze tutorial weer nuttig!
Tot de volgende keer
Nectar Productions (c) 2011
In de breedte, niet in de lengte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:41 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Die had je toch een paar dagen terug al gegeven? Ik ben eerder benieuwd hoe je een komkommer in stukjes dient te snijden.
Nee, dat was hoe je een gezoute tomaat maaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:41 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Die had je toch een paar dagen terug al gegeven? Ik ben eerder benieuwd hoe je een komkommer in stukjes dient te snijden.
Je lust geen loempiasaus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:41 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind zoveel sauzen lekker trouwens, even een lijstje maken
- Barbecuesaus
- Chilisaus
- Sambal
- Curry
- Ketchup
- Mosterd
- Mayonaise
- Whiskysaus
- Satésaus
- Kerriesaus
- Steaksaus
- Knoflooksaus
- Roomsaus
- Kaassaus
Dat zijn er al een hele hoop
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:41 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind zoveel sauzen lekker trouwens, even een lijstje maken
- Barbecuesaus
- Chilisaus
- Sambal
- Curry
- Ketchup
- Mosterd![]()
- Mayonaise
- Whiskysaus![]()
- Satésaus
- Kerriesaus
- Steaksaus
- Knoflooksaus
- Roomsaus![]()
- Kaassaus![]()
Dat zijn er al een hele hoop
Mosterdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:45 schreef Nectar het volgende:
[..]= betekent eens
= ken ik niet, of weet niet of ik het eens ben
= oneens
daar heb je heel wat werk ingestoptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:45 schreef Nectar het volgende:
[..]= betekent eens
= ken ik niet, of weet niet of ik het eens ben
= oneens
Dan moet je de goede mosterd hebben, van Remia.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Soms wel lekker ja, maar soms is het te bitter ;D
honingmosterd is baaszerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan moet je de goede mosterd hebben, van Remia.
Je moeder ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:49 schreef Oerbeer het volgende:
Over een kroket gaat niks boven mosterd
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:49 schreef Oerbeer het volgende:
Over een kroket gaat niks boven mosterd
oh dus je vind mij ui niet baas ok is goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, vind hem ook baas. LH heeft hem voor me gemaakt.
Haha!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:54 schreef BBQSausage het volgende:
Omg, zo'n kerel op de radio belt dat hij een personal trainer zoekt, gaan ze Karl Noten bellen
Jou UI is echt baas man!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
oh dus je vind mij ui niet baas ok is goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |