quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:43 schreef aight1 het volgende:
Haha kots uit je neus, dat is zo nastynet als cola uit je neus, dat prikt.
Van de ene zure sloot naar de andere.quote:
quote:
jmmrquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:45 schreef speedking het volgende:
[..]
oh oke jammer, dacht we hebben wat gemeen niet dus
Vind jij het lekker dan?quote:
Dat ben ik gelukkig zeldenquote:
Mietje!!quote:
Welke?quote:
Dus ik ben een echte manquote:
Daar mag je Ezechielk voor bedankenquote:
omdat je 600 posts per dag maaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn laptop is heet niet normaal
QFTquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef coban het volgende:
Mensen die stoer doen met Dronken zijn
Ik ben altijd dronken zonder alcohol. Beat that.
past wel bij jequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom schrijf je dronken met een hoofdletterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef coban het volgende:
Mensen die stoer doen met Dronken zijn
Ik ben altijd dronken zonder alcohol. Beat that.
Heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oh ken ik niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:48 schreef speedking het volgende:
[..]
ik neem je mee, ik neem je mee op reis, ik neem je mee naar Rome of PArijs
Blijkbaarquote:
Dansen?quote:
Dat was Snuf z'n nummerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:48 schreef speedking het volgende:
[..]
ik neem je mee, ik neem je mee op reis, ik neem je mee naar Rome of PArijs
Ja! Zout!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:42 schreef coban het volgende:
[..]
Niet mijn zelfgemaakte, die is echt lekker
die uit de fabriek bestaat voor 85% zout, 10% yoghurt en 5% water ofzo
Neuh. Ben nog aan het werk.quote:
Hallon ballon kanon pardonquote:
Goh. Met je 24/7.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Moet er ook cassis mee naar de meet?quote:
Dat oververhitting had ik ook met m'n ouwe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijdals ie op de bank staat valt ie vaak uit door overhitting
Alleen bier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet er ook cassis mee naar de meet?
Oh ja dan worden je collega's jaloersquote:
Niets mis met cassis inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet er ook cassis mee naar de meet?
De magie van cassis onderschattenquote:
Dat dacht ik welquote:
Nuchter op een meet zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De magie van cassis onderschatten
Niet wetenquote:
dat laten we dan gebeuren tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als de meet alcohol-loos was kwam ik
Noh man, die eten we omdat dat het enige is wat je dan nog proeft als we dronek zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
We wroden dronken van de pepers aaight
ja haha :'/) ja mangquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je hoeft zelf niet aan de alcohol. Toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Zout!
Soort zoute karnemelk, niet lekker
Je hoeft niet te drinken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ze kan de verleiding niet weerstaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Je hoeft zelf niet aan de alcohol. Toch?
Kun je voor mij een Blue Glue Straight 100% Webo Flux drink regelen dang, ik ben niet 16+ , dus kost 23.99 plz egt lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Noh man, die eten we omdat dat het enige is wat je dan nog proeft als we dronek zijn
We gooien iets in je drinken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja dag. Dan is iedereen ladderzat loop ik aan een cola light te sippen.
Ik moet rijden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga sowieso thuis alvast een paar biertjes drinken
En dat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
We gooien iets in je drinken.
haha ja maN!!! zo zielig zou datr zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja dag. Dan is iedereen ladderzat loop ik aan een cola light te sippen.
Even serieus , hoe oud ben jijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kun je voor mij een Blue Glue Straight 100% Webo Flux drink regelen dang, ik ben niet 16+ , dus kost 23.99 plz egt lekker
kun je ook langs Amsterdamquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet rijden.
Ben benieuwd of ik heel NL door moet rijden dan of niet
JA VERDORIEquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
haha ja maN!!! zo zielig zou datr zijn!!Haha!!! ja mang haha ja mana ah ajam ahsa ;s
De tering, wat ben jij een kutuser zeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
haha ja maN!!! zo zielig zou datr zijn!!Haha!!! ja mang haha ja mana ah ajam ahsa ;s
Wel slim, zo werkt het zgn ijskoude bier ook, is geen dorstlesser, maar een dorstopwekker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef coban het volgende:
[..]
Inderdaad. Grappig is dat de turken in turkije voor karnemelk gaan als ze dorst hebben, wat als gevolg tot meer dorst leidt door al dat zout
.
Daarom drinkt iedereen zijn bier door een rietje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En dat.
Ik vertrouw FOK!kers niet.
dat heb ik dus ook, gaan we samen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef Jac0bus het volgende:
Wil best naar de meet maar ga niet helemaal naar Zwolle
Die kans is aanwezigquote:
Nee volgende keer ga ik wel, als het weer gewoon in de Randstad is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef speedking het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook, gaan we samen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |