quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo dat is een flinke. Vanochtend ook één in Katwijk/Noordwijk
[ afbeelding ]
Worden veel foto's/meldingen gepost op Twitterquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:11 schreef DemonRage het volgende:
't is echt weer om waterhozen te chasen.
quote:Den Helder – Een jeugdige voetballer uit Schagen is zaterdag licht gewond geraakt tijdens de bekerwedstrijd tussen HCSC C1 en Schagen C1. Plotseling trok een windhoos over het veld aan de IJsselmeerstraat en tilde de jongen zeker een meter de lucht in. “Hij kwam vervolgens ongelukkig neer en brak zijn pols”, zo meldt Ron van Steen, de jeugdvoorzitter van HCSC.
Het incident vond plaats aan het einde van de tweede helft, bij een 3-2 voorsprong voor de thuisploeg. “Het was echt bizar om te zien en het ging heel snel”, aldus Van Steen. “Het kwam ook volledig onverwachts, want het was droog en zelfs redelijk zonnig.”
De windhoos richtte verder geen ernstige schade aan. “Wel kregen enkele spelers van zowel HCSC als Schagen wat korrels van het kunstgras in hun ogen, dus dat leverde wat pijnlijke ogen op. Ook de scheidsrechter werd bijna omver geblazen.” Het slachtoffer uit Schagen ging na het incident met zijn vader mee naar het Gemini ziekenhuis voor behandeling.
Gestaakt
De scheidsrechter besloot de bekerwedstrijd na het incident te staken, er moest op dat moment nog een minuut of vijf worden gespeeld. “Het is nu aan de KNVB om te bepalen of de stand ook de eindstand wordt, of dat de resterende vijf minuten nog moeten worden uitgespeeld”, licht Van Steen toe.
mooie vangstquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:36 schreef horned_reaper het volgende:
Deze heb ik vandaag gespot bij de afsluitdijk!![]()
Was een prachtig gezicht.
[ afbeelding ]
Dat was bij ons vanmorgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:25 schreef Lienzz het volgende:
hier in zuidlimburg is het al 1,5 uur aan het regenen met flinke donderslagen
De donderslagen vallen in omg Heerlen mee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:25 schreef Lienzz het volgende:
hier in zuidlimburg is het al 1,5 uur aan het regenen met flinke donderslagen
Zo mooi. Trekt weer aardig aan. Opeens flinke wind.quote:
Idd, zat ik ook aan te denken toen ik naar de bezorgdienst keek van de cafetariaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:37 schreef kree het volgende:
Zal nog maar even wachten met pizza bestellen, dit kan ik die bezorger niet aan doen haha
Ik sla hem overquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:40 schreef StephanL het volgende:
Die lampionnenoptocht in Katwijk, ouch
Ja gehad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik sla hem over
btw heb je een mailtje teruggestuurd
Het was wel aardig dreigend ik zag het al aankomen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja gehad.
Wel apart zo sta je buiten naar de lucht te kijken en zo komt het met bakken uit de hemel
Het gaat lekker los hier in de regio, maar het is een klein buitje zo te zien op de radar.quote:
Nou kan me een dag in juni herinneren waarop het ook aardig lang tekeer is gegaan hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:46 schreef Hoerekots het volgende:
Dit is echt de eerste dag van het jaar wat je een onweersdag kan noemen voor het Zuid-Westen
Niet voor Rijnsburg in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou kan me een dag in juni herinneren waarop het ook aardig lang tekeer is gegaan hoor.
Was dat met die rolwolk?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou kan me een dag in juni herinneren waarop het ook aardig lang tekeer is gegaan hoor.
Wat? Gisteren was een onweersdag voor het zuidwesten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:46 schreef Hoerekots het volgende:
Dit is echt de eerste dag van het jaar wat je een onweersdag kan noemen voor het Zuid-Westen
Gisteren hadden we alleen in de morgen onweer! vandaag de middag morgen en avondquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:03 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wat? Gisteren was een onweersdag voor het zuidwesten.
Vandaag heeft Zeeland last van de schaduw van Engeland.
Hier in Zeeland helemaal geen onweer gehad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:18 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
Gisteren hadden we alleen in de morgen onweer! vandaag de middag morgen en avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |