Ik denk het ook ja. Maar dit weten we nog niet, dus daar moet je ook niet over nadenken, dan wordt het juist moeilijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:28 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nu een andere tijdlijn was, dus Peter heeft die werelden nooit kunnen verbinden, dat moeten ze zelf hebben gedaan.
Ik dacht dat de consensus juist was dat Lost toen echt goed werd. Dat was het einde van seizoen 3 namelijk, toen de serie eindelijk richting kreeg. Daarvoor zaten ze met die kooien, Suns trouwring en Jacks leger te klotenquote:Op zondag 13 november 2011 21:37 schreef Henno het volgende:
Ik denk dat het het beste is als ze er dit seizoen een goed einde aan breien, want anders zie ik het nog wel gebeuren dat 1 van de beste sci-fi series van deze tijd eindigt met een cliffhanger
Lost werd ook slecht toen ze met time travel begonnen.
Alles is een week opgeschoven door die vermaledijde World Series dus die van volgende week was niet bedoeld als fall-finale (voor zover ze daar rekening mee hielden). 4x08 staat nu gepland voor 13 januari.quote:Op zondag 13 november 2011 23:39 schreef Adelante het volgende:
Volgende week fall finale toch en dan in februari laatste deel?
Peter heeft hem veel menselijker gemaakt in de drie jaar nadat hij uit het instituut is gehaald, dat is in deze tijdslijn niet gebeurd he..quote:Op maandag 14 november 2011 11:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind het wel raar dat de schrijvers walter zo overdreven laten reageren.De observer heeft herinneringen gewist dit is nogsteeds zijn 'wereld'.
Mja, het vreemde is dat toen Peter iets deed met die machine eind vorig seizoen, dat de hele tijdlijn veranderde, ook het verleden. Lijkt mij dat hij die universa fundamenteel heeft verbonden door ruimte en tijd, waardoor er iets in de geschiedenis anders is verlopen.quote:Op maandag 14 november 2011 18:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Enkele fans op forums zien het als dat elk universum weer bestaat uit meerdere tijdbellen, Peter zit nu in het goede universum, maar de verkeerde tijdbel.
Als ik mij niet vergis was het Peter die Walter overhaalde uit dat gesticht te komen en Fringe division te helpen.. Ik vraag mij af wat Walter zover heeft gekregen zonder Peter.quote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef Glenn0 het volgende:
[..]
Peter heeft hem veel menselijker gemaakt in de drie jaar nadat hij uit het instituut is gehaald, dat is in deze tijdslijn niet gebeurd he..
Olivia, en de drang naar vrijheid.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis was het Peter die Walter overhaalde uit dat gesticht te komen en Fringe division te helpen.. Ik vraag mij af wat Walter zover heeft gekregen zonder Peter.
Olivia kreeg Walter er niet uit. Toen ging Olivia achter Peter aan in Irak om Walter overtehalen voor zover ik mij herinner.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Olivia, en de drang naar vrijheid.
Dat is de oude tijdlijn. In deze tijdlijn is Olivia opgevoed door Nina.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Olivia kreeg Walter er niet uit. Toen ging Olivia achter Peter aan in Irak om Walter overtehalen voor zover ik mij herinner.
Door de tijdlijn te veranderen ontstaat er toch in principe een andere dimensie?quote:Op maandag 14 november 2011 18:53 schreef Baszh het volgende:
[..]
Mja, het vreemde is dat toen Peter iets deed met die machine eind vorig seizoen, dat de hele tijdlijn veranderde, ook het verleden. Lijkt mij dat hij die universa fundamenteel heeft verbonden door ruimte en tijd, waardoor er iets in de geschiedenis anders is verlopen.
In het originele universum, ja. In de alternatieve bestaat Peter niet, of was hij iig allang dood, en heeft Olivia Walter uit er ziekenhuis gehaald toen er fringe-events optraden. Zij staat garant voor 'm, ipv Peter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Olivia kreeg Walter er niet uit. Toen ging Olivia achter Peter aan in Irak om Walter overtehalen voor zover ik mij herinner.
De observer heeft Peter niet gered uit het meer. Vandaar dat zijn plek van terugkomst ook dat meer was.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Die observer heeft alleen herinneringen gewist. Beetje raar maar goed.
Dat maakt toch verder niets uit voor mijn punt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Door de tijdlijn te veranderen ontstaat er toch in principe een andere dimensie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |