quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee hoor oldbies zijn 1 - 4000
4000 - 15486 pre-oldbies/proto-midbies
15486 - 56897 midbies
56897 - 102834 post-midbies
102834 - 200469 newbies
200469 - laatste luiers
De discriminatie van midbies
quote:
Pim schoot niet opquote:
Nou je had hem al 50 keer deze reeksquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus je gunt het me niet eens?
Haterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:04 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nou je had hem al 50 keer deze reeks
Nee gewoon een luier, dat laatste staat op usernummer.quote:
Ja. De TT is bepalend voor alles.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, deze reeks draait om lapo's! Vandaar dat ie zo snel mogelijk vol moet.
Waarom? Waarom doe je zo hard je best om als een verzuurde ex-mod over te komen? Echt zo kinderachtigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, deze reeks draait om lapo's! Vandaar dat ie zo snel mogelijk vol moet.
Ah zo. Klinkt wel kut.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee gewoon een luier, dat laatste staat op usernummer.
Gaan jullie nu trouwen :$:$:$quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg ik 3 juni gewoon 2 maanden precies hhihih
geweldigde UI heb jequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom? Waarom doe je zo hard je best om als een verzuurde ex-mod over te komen? Echt zo kinderachtig
Nu snap ik waarom iedereen haat op SwJ. Dacht dat hij wel een beetje relaxed was maar niet dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom? Waarom doe je zo hard je best om als een verzuurde ex-mod over te komen? Echt zo kinderachtig
Dat is het stomme. Als hij niet zo druk is met verzuurd zijn is het een geweldige userquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom iedereen haat op SwJ. Dacht dat hij wel een beetje relaxed was maar niet dus.
Idd,quote:
Ja zo kom ik ook aan 600 posts per dag.quote:
Even de scorekaartjes erbij halenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou hij daar echt lol aan beleven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het stomme. Als hij niet zo druk is met verzuurd zijn is het een geweldige user
timmmmmquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Even de scorekaartjes erbij halen
SwJ: 8
Huppelmuts: 2 voor de moeite.
Dat 'ex-mod' heeft daar niets mee te maken. Het gaat om het ONZ (en dit soort 'SC's') van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou je nu aub willen stoppen met haten? BVD.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:07 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja zo kom ik ook aan 600 posts per dag.
Je had me wel wat eerder mogen waarschuwen dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd,mensen die zich te laat registeren
Mijn registratie datum is trouwens speciaal voor pimmetje2010, er was die dag niks op TV
Ga dan in POL lekker serieus zitten zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat 'ex-mod' heeft daar niets mee te maken. Het gaat om het ONZ (en dit soort 'SC's') van tegenwoordig.
Ja idd. Of in TRU in dat ene topic met die bipolaire freak.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Ga dan in POL lekker serieus zitten zijn.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Je had me wel wat eerder mogen waarschuwen dan.
1 opmerking haten noemenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zou je nu aub willen stoppen met haten? BVD.
Ja maar heb je het idee dat jouw manier van posten er iets aan kan veranderen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat 'ex-mod' heeft daar niets mee te maken. Het gaat om het ONZ (en dit soort 'SC's') van tegenwoordig.
De gouden regels:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zou je nu aub willen stoppen met haten? BVD.
Dat is wel sneu ja. Is 'ie nou nog steeds bezig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja idd. Of in TRU in dat ene topic met die bipolaire freak.
Wattan lieverd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat doe je wel vaker schatje
Die gast was echt uhm te ver heenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:09 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is wel sneu ja. Is 'ie nou nog steeds bezig?
Serieus? Daar draait het niet om. ONZ zou om humor moeten draaien. Tegenwoordig is daar nauwelijks iets van in te vinden. Alles draait om baggeren, posten om te posten, poep en plas, afgezaagde oneliners, hersenscheten, zo veel mogelijk topics openen, enz.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Ga dan in POL lekker serieus zitten zijn.
Zwart getroll is een stuk beter dan jouw postsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar heb je het idee dat jouw manier van posten er iets aan kan veranderen?
Kom op zeg, je kan veel leuker doen!!
Doe dat dan ook
Vergeet de paints nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Serieus? Daar draait het niet om. ONZ zou om humor moeten draaien. Tegenwoordig is daar nauwelijks iets van in te vinden. Alles draait om baggeren, posten om te posten, poep en plas, afgezaagde oneliners, hersenscheten, zo veel mogelijk topics openen, enz.
SwJ ik doe verdomme mijn best jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Serieus? Daar draait het niet om. ONZ zou om humor moeten draaien. Tegenwoordig is daar nauwelijks iets van in te vinden. Alles draait om baggeren, posten om te posten, poep en plas, afgezaagde oneliners, hersenscheten, zo veel mogelijk topics openen, enz.
Ik weet het, maar het wordt allemaal bedolven onder oeverloos gebaggerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
SwJ ik doe verdomme mijn best ja
Danny zette er een slotje opquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:09 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is wel sneu ja. Is 'ie nou nog steeds bezig?
Er was echt geen touw aan vast te knopen, nee. Maar yvonne meldde al dat ze er bij hem meer ervaring mee hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gast was echt uhm te ver heen
Misschien moeten we het opsplitsen in een humor gedeelte en een slowchat gedeelte, dan noemen we het humor gedeelte "somthing completely different" ...oh wacht!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje het nadeel, als ik een leuk idee heb voor een topic dan komen baggerusers en trollturken mijn topic verneuken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het wordt allemaal bedolven onder oeverloos gebagger
Vergeet de kutmarokkanen niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje het nadeel, als ik een leuk idee heb voor een topic dan komen baggerusers en trollturken mijn topic verneuken.
Is al goed schatjequote:
Van natte slaquote:
Dat is helaas wel zo jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hmm die heb ik nog niet in mijn topics gezien volgens mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vergeet de kutmarokkanen niet.
Als ik een idee heb voor trollturken dan komen allemaal leuke users het topic verpestenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje het nadeel, als ik een leuk idee heb voor een topic dan komen baggerusers en trollturken mijn topic verneuken.
Ze zijn er, maar onderdekofferquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm die heb ik nog niet in mijn topics gezien volgens mij.
Ik zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als ik een idee heb voor trollturken dan komen allemaal leuke users het topic verpesten
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik pak er lekker een bakje natte sla bij.
Vervelend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben geen racist, ik ben kleurenblind.
Goedemiddag. Nog steeds onweer? Ik werd er vanochtend om 8 uur wakker van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:15 schreef BBQSausage het volgende:
Hé, ik ben dus net wakker geworden he. En ik hoorde zo'n vreemd geluid buiten. Dus toen deed ik m'n raam open, opeens zo een keiharde flits en toen BAM!
Dus volgens mij onweert het buiten.
Oja, goedemiddag!
Ik had alleen harde woei en hagelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:15 schreef BBQSausage het volgende:
Hé, ik ben dus net wakker geworden he. En ik hoorde zo'n vreemd geluid buiten. Dus toen deed ik m'n raam open, opeens zo een keiharde flits en toen BAM!
Dus volgens mij onweert het buiten.
Oja, goedemiddag!
Samequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had alleen harde woei en hagel
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had alleen harde woei en hagel
Ja, ik had m'n raam even open gezet, en begon het me toch flink te knallen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:15 schreef TWP het volgende:
[..]
Goedemiddag. Nog steeds onweer? Ik werd er vanochtend om 8 uur wakker van.
Maar ik ben de enige turk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heerlijk, onweer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik had m'n raam even open gezet, en begon het me toch flink te knallen.
quote:
Finallyquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:17 schreef smegmanus het volgende:
SwJ doe eens niet zo trollen a.u.b.
Nee jij niet, die andere turken met hun audi's en M3's.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:17 schreef yvonne het volgende:
Zeg beste LaPo-hunters..kap er es mee? Dat is dodelijk voor een reeks..
Ik troll niet. Nooit gedaan ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:17 schreef smegmanus het volgende:
k wou net zeggen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:17 schreef yvonne het volgende:
Is dat ene topic van jouquote:
LaPohunters zijn ook gewoonm irritantquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:17 schreef smegmanus het volgende:
Ha die yvonne. Hoe is de dag tot nu toe?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:17 schreef yvonne het volgende:
Geef eens 2 notes.quote:
Amenth is er niet meer, gulmez zie ik nooit meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee jij niet, die andere turken met hun audi's en M3's.
Geen Mercedes hebben!
swJquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik troll niet. Nooit gedaan ook.
Ik ga even zoeken voor jequote:
Goeie, dan ben je gewoon vervelendquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik troll niet. Nooit gedaan ook.
Mag ik achterin zittenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:19 schreef coban het volgende:
[..]
Amenth is er niet meer, gulmez zie ik nooit meeren ik heb gewoon een suzuki alto uit 1996
Amenth en Gulmez komen naar de meetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:19 schreef coban het volgende:
[..]
Amenth is er niet meer, gulmez zie ik nooit meeren ik heb gewoon een suzuki alto uit 1996
Omdat jij het bent. Ik zal me gedragen in deze FC.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Goeie, dan ben je gewoon vervelendDat mag ook.
Onee, doe liever niet. Doe het voor mij, kusje.
Dat krijg je ervan als je in Zwolle gaat meeten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Amenth en Gulmez komen naar de meet
quote:
Echt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Okee dan mag je bij mij ook voorin.quote:
Omg HAHHAHAHAHAHA amenth gaat jou spanken hahahahaahah.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oh, dat topic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
PZ!!
Brandnetels langs je eikel halen! 'T EINDE! en maakt je GEIL
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:21 schreef coban het volgende:
[..]
Omg HAHHAHAHAHAHA amenth gaat jou spanken hahahahaahah.
In je mooie automaatquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Okee dan mag je bij mij ook voorin.
Dat topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
PZ!!
Brandnetels langs je eikel halen! 'T EINDE! en maakt je GEIL
Neuh groepsleiders nu.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Zijn ze al bijna klaar?
-Oh, net begonnen-
Ik kreeg toen hele nasty filmpjes in mn pm ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dat topic.
Ik wou dat ik er destijds nooit op geklikt had.
Goed planquote:
Bier drinken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:24 schreef Jac0bus het volgende:
Hoe gaat dat met die ONZ meet dan, ivm met daglicht waar de ONZers niet tegenkunnen?
Veel zuipen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:24 schreef Jac0bus het volgende:
Hoe gaat dat met die ONZ meet dan, ivm met daglicht waar de ONZers niet tegenkunnen?
Dat was vorig jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:25 schreef Jac0bus het volgende:
Huh? Ik dacht dat VV Champions League speelde?
Heb je nu een stijf plassertje?quote:
Ik vind dat mens sowieso nogal irritant.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:25 schreef Oerbeer het volgende:
Claudia de Brij is irritant af en toe man.
Heb 3FM op, je weet tog swa.
Ik had toen ergens op een linkje geklikt die uit kwam op iets met gember en plasbuisquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg toen hele nasty filmpjes in mn pm ook
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik vind dat mens sowieso nogal irritant.
Mag ik niet zeggen van mijn moeder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je nu een stijf plassertje?
Lieve moeder heb jequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen van mijn moeder.
Figginquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had toen ergens op een linkje geklikt die uit kwam op iets met gember en plasbuis
Abo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:26 schreef Patje1987 het volgende:
Heb 75 notes en belofte maakt schuld.
Welke belofte?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:26 schreef Patje1987 het volgende:
quote:
Aboquote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil er niet over pratenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Trouwens Plestik, je hebt je record niet verbroken?
Smakelijk om zitten lachen ookquote:
P_Z nadoenquote:
Hahah moest keihard lachenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik zou betaald moeten worden voor mijn posts
Uhu, ik heb dankzij FOK! , en (gelukkig) niet alleen dankzij FOK! al teveel bizarre dingen gezien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smakelijk om zitten lachen ook![]()
Mensen zijn echt raar
Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahah moest keihard lachen
Hier, dit is toch goud waardquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahah moest keihard lachen
Blijf je bezig? Dan rot je maar op.quote:
Tof!quote:
Ja, waarom heb jij eigenlijk nog geen abo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Beter neem je een FOK! abo inderdaad.
Fok! aboquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijf je bezig? Dan rot je maar op.
Heb ik gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, waarom heb jij eigenlijk nog geen abo?
Nog niet de moeite genomenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, verlopen dus. Geen behoefte gehad te verlengen?
hoi MELKquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:34 schreef aight1 het volgende:
Melk werkt echt goed tegen katerdie ga ik onthouden.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:34 schreef aight1 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nog niet de moeite genomenLuiheid viert hoogtij in de vakantie
Iets minder dan 5 ook wel hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:35 schreef Plastic_zak het volgende:
5 biertjes helpt ook goed tegen een kater.
Tot de eerstvolgende keer dat je van melk moet kotsenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:34 schreef aight1 het volgende:
Voor FOK! wist ik niks van tubgirl, goatse, lolhello, meatspin, figgin enz enz enzquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu, ik heb dankzij FOK! , en (gelukkig) niet alleen dankzij FOK! al teveel bizarre dingen gezien.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:35 schreef Plastic_zak het volgende:
5 biertjes helpt ook goed tegen een kater.
wtf hoe kun je van melk kotsen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tot de eerstvolgende keer dat je van melk moet kotsen
Dat is zo niet tof
Water, water en water.
Voor je gaat slapen eerst een liter water wegtikken, scheelt een slok op een borrel!
Water voor en water na is inderdaad ook wel een goede.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is zo niet tof
Water, water en water.
Voor je gaat slapen eerst een liter water wegtikken, scheelt een slok op een borrel!
Eventueel met een preventief aspirientjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is zo niet tof
Water, water en water.
Ik had vanmiddag klontjes in m'n melk, ging bijna over m'n nekquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:36 schreef speedking het volgende:
[..]
wtf hoe kun je van melk kotsen..
Terechte klachtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:37 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag klontjes in m'n melk, ging bijna over m'n nek
Godverdomme muts, nu heb gegoogled om er achter te komen wat lolhello isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor FOK! wist ik niks van tubgirl, goatse, lolhello, meatspin, figgin enz enz enz
Kotsen van melk, dat lijkt me echt kutquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is zo niet tof
Water, water en water.
Van chinees is ook niet bepaald lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:37 schreef yvonne het volgende:
Van haring moeten kotsen is ook niet tof trouwens.
wat vind je wel tof om van te kotsenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:37 schreef yvonne het volgende:
Als je een goede kater hebt kots je van melk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:36 schreef speedking het volgende:
[..]
wtf hoe kun je van melk kotsen..
Hoe kunnen mensen haring door hun keel krijgen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:37 schreef yvonne het volgende:
Met slagroom en een beetje citroensap.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen haring door hun keel krijgen?Heb het 1 x geprobeerd daarna nooit meer.
Heerlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen haring door hun keel krijgen?Heb het 1 x geprobeerd daarna nooit meer.
Haring met uitjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Godverdomme muts, nu heb gegoogled om er achter te komen wat lolhello is![]()
hmm kan t me niet voorstellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je een goede kater hebt kots je van melk.
Niet van die aandachttrekkerige neppe.
Had een haring gekocht (vol hoop want zag iedereen lkkr haring naar binnen werken) na 1 hap moest ik kokhalzen.quote:
Quoted for ninja-edit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Had een haring gekocht (vol hoop want zag iedereen lkkr haring naar binnen werken) na 1 hap moest ik kokhalezen.
Kidding right?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Met slagroom en een beetje citroensap.
Ik was al bekend met goatse & meatspin, en nog een paar andere niet nader te noemen ranzigheden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor FOK! wist ik niks van tubgirl, goatse, lolhello, meatspin, figgin enz enz enz
Nee joh! Bij een goede visboer niet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:39 schreef coban het volgende:
Van haring krijg je kleine botten in je keel die blijven steken![]()
Ook trauma?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:39 schreef coban het volgende:
Van haring krijg je kleine botten in je keel die blijven steken![]()
hahaha lastig te vindenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh! Bij een goede visboer niet!
I know how you feel brahquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik was al bekend met goatse & meatspin, en nog een paar andere niet nader te noemen ranzigheden.Maar FOK! is dan ook vrij "mild" vergeleken met andere ook niet nader te noemen sites.
En nee, hier ben ik niet trots op.
DDat was Yvonne toch begonnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Alles beter dan bonkjes en sliertjes.
Mooi, want het is wel lekker soms.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh! Bij een goede visboer niet!
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:40 schreef Patje1987 het volgende:
Eens moest ik kotsen na het eten van spaghetti, dan komen al die slierten uit je neus.
Weet je wat vies is, ayran, brrrrrquote:
Hoequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:41 schreef speedking het volgende:
ik kan melk uit me neus laten komen
Sorry!quote:
nastyquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik kon vroeger toen ik erg verkouden was ook alles uit mn neus laten komen
Niet mijn zelfgemaaktequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wat vies is, ayran, brrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |