Die berg is helemaal hol!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb nu btw de Sunken Island map op me server lopen in creative mode. Dus gewoon beetje bouwen enzo.
ik ook, maar die windows prestatie index vind dat mijn SSD een 5.8 waard isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:07 schreef -Datdus- het volgende:
Zo, ik ben klaar voor 1.8!
[ afbeelding ]
Ja dat is raar he mijn ssd heeft ook een lage score.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook, maar die windows prestatie index vind dat mijn SSD een 5.8 waard is_!
de rest gewoon netjes op 7.8
zolang ik maar weet dat m'n systeem snel zat is
wellicht heb je een hi-end segment ssd nodig om de hogere score te halen of hij herkent de SSD niet als primary harddisk...? (zou wel heel stom zijn)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja dat is raar he mijn ssd heeft ook een lage score.
Ik denk dat het aan Windows ligt. Veel mensen hebben er last van blijkbaar als ik google zo zie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht heb je een hi-end segment ssd nodig om de hogere score te halen of hij herkent de SSD niet als primary harddisk...? (zou wel heel stom zijn)
Ajoh, vragen aan sinterklaas!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:04 schreef mschol het volgende:
http://tweakers.net/price(...)-960gb.html#tab:info die wil ik wel als vervanging, kan ik ook steam eropzetten...
wie wil de bank voor mij beroven?
dat ziet er best bruut uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:19 schreef Ceees2 het volgende:
http://www.minecraftforum.net/topic/259303-173-finiteliquid-v4-oil-quicksand-scuba-suits-water-air-compression/
iemand zin om met water te spelen?
Misschien een nieuwe pc kopen dan ipv legoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:04 schreef mschol het volgende:
http://tweakers.net/price(...)-960gb.html#tab:info die wil ik wel als vervanging, kan ik ook steam eropzetten...
wie wil de bank voor mij beroven?
nah... ik ga geen ¤2.67 per GB betalenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:41 schreef benx het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe pc kopen dan ipv lego
Dat er niet voor over hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nah... ik ga geen ¤2.67 per GB betalen
zo belangrijk vind ik het ook niet
Mijn Primary Hard Disk rate is 7.6quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ehhhmm. 909 euro oid.
128gb ssd
1tb hdd
8 gb ram
AMD R6870 1gb videokaart
Intel i5 (de beste versie)
Idd, is het opgebouwd en dan staat het er maar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:47 schreef benx het volgende:
[..]
Dat er niet voor over hebben
What about 200+ E voor Lego Starwars vliegtuig ?
[ afbeelding ]
Nice, check 11:38quote:
geluk is dat lego zeer waarde vast is..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd, is het opgebouwd en dan staat het er maar.
Gewoon custom install doen, ik heb alleen de tweaks.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:17 schreef bobbernaut het volgende:
yogbox is wel leuk, maar dan krijg ik met al die andere mods een soort van runescape...
RPG shit enzo en MAGICAL SPELLS!
toomanyitems mod anyone?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:39 schreef Mender het volgende:
[..]
Nice, check 11:38
In creative mode kan je zo'n menu openen met alle items.
wat bedoel je met custom? kan je zelf aanvinken welke mods je wel en niet wilt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:49 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Gewoon custom install doen, ik heb alleen de tweaks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door MineraalWater op 27-08-2011 10:19:07 ]
Whoa, kijk 8:17. Hij loopt in een soort grijs/wit achtig landschap en opeens is er weer overal kleur als hij verder loopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |