Volgens mij wel goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:20 schreef Berend. het volgende:
[..]
Coool, hoe is het met Fireblade?
topictwist.quote:
Nee hoor deze:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:24 schreef Berend. het volgende:
Van een paar pagina's hiervoor:
Serieus de beste Minecraft video tot nu toe
Wat je had moeten doen is misschien GLSL shader erbij doen, En ook dat wheat, wild grass etc beweegt, Dan zou het echt een vette trailer zijn! Wel mooi gefilmd trouwens!quote:
Kijk ze met die stoere jassenquote:
yus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:39 schreef SosuaCafe het volgende:
wie is er voor free for all minecraft pvp op drumpies servert?
hahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:27 schreef MrEarcheese het volgende:
Hé mensen, hebben jullie trouwens dit texture pack al gezien? Ziet er mooi uit, ook een mooie video zeg.
Dankje. Nah, uiteindelijk moet het gaan om de texture pack. Dus zo bijzonder hoeft het filmpje niet echt te zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat je had moeten doen is misschien GLSL shader erbij doen, En ook dat wheat, wild grass etc beweegt, Dan zou het echt een vette trailer zijn! Wel mooi gefilmd trouwens!
Waar heb je die gedownload?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:01 schreef drumstickNL het volgende:
Ik speel trouwens sinds een aantal dagen op de Minecraft Middle-Earth server. übertof. :3
hij speelt op die server, niet die map op zijn serverquote:
Hij bedoelt mycraft, de vlieg mod.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:43 schreef igottagun het volgende:
Je moet hem kopen, nu loop je waarschijnlijk met een virus te kloten...
jow gozer, van mod naar een gozert zonder bouwrechten gaat me wel een beetje ver..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij bedoelt mycraft, de vlieg mod.
Komt omdat je MOD was, dan staat hier niet goed verwerkt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jow gozer, van mod naar een gozert zonder bouwrechten gaat me wel een beetje ver..
(ik weet dat je het gewoon vergeten bent )
Mag ik ff rechten drumpert?
dankjewelquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Komt omdat je MOD was, dan staat hier niet goed verwerkt.![]()
Komt er aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |