zag je die meloenen en pompoenen niet? die kan je farmenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:07 schreef MrEarcheese het volgende:
Oh, tijdens een Q&A zei Notch dat Endermen (waarschijnlijk) geen diamonds droppen. Dat was puur gedaan voor de demo.
Ben wel benieuwd wát er nou veranderd is aan farmen, nog weinig over gezien en gehoord eigenlijk.
iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:22 schreef drumstickNL het volgende:
Eigenlijk kan Minecraft inderdaad wel wat toffe animaties gebruiken.
Gemist?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
zag je die meloenen en pompoenen niet? die kan je farmen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:21 schreef maurisioo het volgende:
Mijn map is meer dan 50 keer gedownload
quote:cobwebs
endermen
new lighting
experience orbs
rivers
oceans
food-eating animation
variable-strength bow (hold it longer for more damage)
new (and expanded) biomes
1.8 will add Creative Mode
Creative Mode will have flight
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. En die was nog later geplaatst. Met die mobspawner. xDquote:
Ga ik dan ook even nakijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:47 schreef zerokil het volgende:
Op eiland 2 zat gewoon alleen cobble.
Er zijn 4 chests daar verstopt. Waarvan 3 met alle spullen erin. Ze waren alleen wat diep verstopt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:47 schreef zerokil het volgende:
Op eiland 2 zat gewoon alleen cobble.
Je moet de diamond ore ook fixxen imo, ik had is gekeken na het potje gister en diamond is onmogelijk te vinden. Daarbij zit er op eiland 3 een chest met 6 iron swords. Weet niet of dat hoort?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:57 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Er zijn 4 chests daar verstopt. Waarvan 3 met alle spullen erin. Ze waren alleen wat diep verstopt.
Wow echt? Nee dat hoort idd nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet de diamond ore ook fixxen imo, ik had is gekeken na het potje gister en diamond is onmogelijk te vinden. Daarbij zit er op eiland 3 een chest met 6 iron swords. Weet niet of dat hoort?
nah.. tenzij airstrikesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:34 schreef bobbernaut het volgende:
wie zou t leuk vinden als er op drumpies server een mogelijkheid komt om elkaar kapot te knallen?
Weet je nog waar die chest precies ligt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet de diamond ore ook fixxen imo, ik had is gekeken na het potje gister en diamond is onmogelijk te vinden. Daarbij zit er op eiland 3 een chest met 6 iron swords. Weet niet of dat hoort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |