Kriebeltjessssquote:
Dat zou tof zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef Dastan het volgende:
Misschien komen we elkander dan weleens tegen, Klinkertje.
Douchse Etsutje!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef Etsu het volgende:
we hebben water. dus ik ga nu heel lang douchen. doei
Ach, wat is goed wat is slecht. Zou je vragen gaat het beter dan gisteren? dan zegge ik nee, zou je vragen of het beter gaat dan een maand geleden, dan antwoorde ik ja.quote:
waaromquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach, wat is goed wat is slecht. Zou je vragen gaat het beter dan gisteren? dan zegge ik nee, zou je vragen of het beter gaat dan een maand geleden, dan antwoorde ik ja.
SUUSSSSSSquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga vandaag koekeloeren voor een nieuwe laptop hihi.
o nouja dacht ik aardig te zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:11 schreef Dastan het volgende:
Ik vind het een treurige noch negatieve kwestie. Jouw medeleven is dus niet helemaal nodig. Desondanks bedankt voor je empathie.
Waarom, waarom, waaromquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga vandaag koekeloeren voor een nieuwe laptop hihi.
ja daarom jij snapt hetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
geen idee, veel moeite wel inderdaad nvm
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
eerste keer praktijk was ik zo zenuwachtig ik kon niet eens een normale bocht maken xd
tweede keer deed ik alles perfect, tot ik bij een oranje stoplicht kwam en keihard remde terwijl ik door had kunnen rijden, bitch
en derde keer had ik een man en toen ging alles wel oke, niet super ofzo maar gehaald
toen ik geboren werd xd jij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wanneer had jij je eerste natte droom? xd
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zijn dat je roode all stars? xd
Is helemaal niet rommelig man.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:31 schreef Etsu het volgende:
je bed is wel rommelig daar houd ik niet zo van
Ja, dat zijn ze ook. Maar dat is erg homofiel dus laten we het er niet meer over hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat, vorige keer had je ze wel
quote:
quote:
ik heb ze ook, nu horen we echt nog meer bij elkaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze ook. Maar dat is erg homofiel dus laten we het er niet meer over hebben.
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb ze ook, nu horen we echt nog meer bij elkaar
quote:
Gelukkig val je er niet uit in jouw bedquote:
ik wil zoveelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt hoor omg zo leuk
omg ik wil jan
Nee, daarom. 14.gifquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef Joosterd het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig val je er niet uit in jouw bed
Maar dan is het nog niet chill liggen & slapen met zijn 2-en de hele nacht lang.quote:
lepeltje lepeltjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maar dan is het nog niet chill liggen & slapen met zijn 2-en de hele nacht lang.
Dat is wel fijn.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik droomde over een lammetje dat van achteren een vis washad wel een lamshoofd en pootjes maar aan de achterkant had het een vissenstaart en hij was zwart, blauw en groen vet schattig omg do wannttt
Jawel, gewoon dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maar dan is het nog niet chill liggen & slapen met zijn 2-en de hele nacht lang.
heerlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:42 schreef Dastan het volgende:
Elkaars zweet laten verdampen door ieders ademtochten.
Lekker in hete zomers.. En ik beweeg volgens mij aardig veel als ik slaap.quote:
wat versta jij onder 'beweeg'quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Lekker in hete zomers.. En ik beweeg volgens mij aardig veel als ik slaap.
Daarom moet je zulke zaken ook niet in de zomer verrichten. Lekker in een koude winter. En bewegen, ach, daar is niet eens ruimte voor. Ik heb gelukkig van die hekken, dus vallen kan niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Lekker in hete zomers.. En ik beweeg volgens mij aardig veel als ik slaap.
Nu weet ik waar het geluid vandaag komt.quote:
Veel draaien en ga automatisch na een tijdje ergens tegen aanliggen. Of het nou een muur of een persoon isquote:
wat een mooie rijm omg xdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:46 schreef Dastan het volgende:
Tussen de hekken je nek verrekken en lekker trekken tot de ander mekkert om te krekken.
Ik ben juist actief in de zomer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daarom moet je zulke zaken ook niet in de zomer verrichten. Lekker in een koude winter. En bewegen, ach, daar is niet eens ruimte voor. Ik heb gelukkig van die hekken, dus vallen kan niet.
Voor mij is de zomer een zaaddodend seizoen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:47 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ben juist actief in de zomer.
picsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Voor mij is de zomer een zaaddodend seizoen.
Godver mijn beeldscherm is nu nat van het water.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Voor mij is de zomer een zaaddodend seizoen.
of stille cum, dus t beweegt niet enzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zaaddodend: veel fappen zonder resultaat ?
microscoop enzo, en dan filmpjes of je zaad beweegt of dood zijn xdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:48 schreef Dastan het volgende:
Daar zijn dus juist geen afbeeldingen van.
Ik fap überhaupt al niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zaaddodend: veel fappen zonder resultaat ?
Dikke aanranding tijdens je slaapquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik haat het om aangeraakt te worden als ik slaap
Nee nee, `verrassingsintimiteit`.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dikke aanranding tijden je slaap
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef Joosterd het volgende:
Morgen komt het zelfde meisje weer maar ben te pussy om het officieel te vragen.Terwijl we al vaak met elkaar hebben geslapen.. beide ouders kennen enzo..
Gewoon blijven ketsen, lak aan de officiële zaken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef Joosterd het volgende:
Morgen komt het zelfde meisje weer maar ben te pussy om het officieel te vragen.Terwijl we al vaak met elkaar hebben geslapen.. beide ouders kennen enzo..
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef Kaasrol het volgende:
kut. Ik heb een muggenbult op mijn ooglid waardoor die helemaal dik is enzo![]()
en helemaal brak
alleen geslapen of meer dan slapen? schrijf een briefje en gooi het naar haar toequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef Joosterd het volgende:
ik ken jouw schoenen toch niet allemaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef Etsu het volgende:
klinkerbotsing help etsepets even met zijn dilemma welke schoenen moet ik aantrekken als ik straks ga rijden
ik heb 8 paren, zeg welke paar ik moet nemen xdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen geslapen of meer dan slapen? schrijf een briefje en gooi het naar haar toe
[..]
ik ken jouw schoenen toch niet allemaal
Zo denk ik ook... maar mijn ouders en vrienden vragen de hele tijd of we al iets hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon blijven ketsen, lak aan de officiële zaken.
`Nee` volstaat dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zo denk ik ook... maar mijn ouders en vrienden vragen de hele tijd of we al iets hebben
Meer dan..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen geslapen of meer dan slapen? schrijf een briefje en gooi het naar haar toe
[..]
ik ken jouw schoenen toch niet allemaal
ja serieuze shit die aan is dit datquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:53 schreef Dastan het volgende:
Officieuze relaties zijn toch altijd het leukst?
derdequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb 8 paren, zeg welke paar ik moet nemen xd
Mada?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja serieuze shit die aan is dit dat
Dat is dan ook altijd mijn antwoord.quote:
Keurig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat is dan ook altijd mijn antwoord.
`Zaad aan het opvegen, wat geeft dat een gore plekken op het tapijt.`quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
'kermis muziek aan het luisteren'
'werken tot 5'
'brak zijn'
'kamer opruimen]
al die kutstatussen, kom met leuke, boeiende dingen
op fb?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
'kermis muziek aan het luisteren'
'werken tot 5'
'brak zijn'
'kamer opruimen]
al die kutstatussen, kom met leuke, boeiende dingen
Wat bedoelde je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oke doei kaasrol
geen dank etsu
wat mada dastan??
'vind ik leuk'quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
`Zaad aan het opvegen, wat geeft dat een gore plekken op het tapijt.`
ja en even kijken danquote:
jij bent vandaag iets achtergekomen xd lekker ezinquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef Etsu het volgende:
klinkerbotsing ik ben vandaag iets achtergekomen
Mada betekent wat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij zei mada xd wat is mada
nou kijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij bent vandaag iets achtergekomen xd lekker ezin
nou vertel
Het tegenovergestelde van aankomen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij bent vandaag iets achtergekomen xd lekker ezin
nou vertel
ik ook want tof is een tof woordquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:58 schreef Etsu het volgende:
ik vind 'tof' veel leuker dan 'vind ik leuk'. wat vind jij kaabee
hij kwam voor in mn droom maar opeens pakte hij een auto en reed hij weg, ik probeerde erachteraan te fietsen maar tevergeefsquote:
hahahaha omg whaha egt zo grappig jeetje whahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij kwam voor in mn droom maar opeens pakte hij een auto en reed hij weg, ik probeerde erachteraan te fietsen maar tevergeefs
Fietsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij kwam voor in mn droom maar opeens pakte hij een auto en reed hij weg, ik probeerde erachteraan te fietsen maar tevergeefs
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Fiets
Succes na lichamelijke inspanning. Bezig met je lotsbestemming te vervullen
lotsbestemming omgquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:03 schreef Dastan het volgende:
Auto
De ambitieuze drijfkracht die de dromer langs zijn weg van bestemming voert
`Dan zal het wel niet belangrijk zijn geweest`quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik wilde wat zeggen maar vergeten wat
Bijvoorbeeld: Ik vind dit leuk = Hou hiervanquote:
o okequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: Ik vind dit leuk = Hou hiervan
Je mist iemand met wie je samen hebt gekookt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik droomde dat ik iemand kwijt was in een supermarkt
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je mist iemand met wie je samen hebt gekookt.
GMTA! Dacht hetzelfdequote:
jeetjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAAROM ZIJN DE DRIE MENSEN WAARMEE IK HET MEEST MSN NIET ONLINE OMG IK VERVEEL ME DOOD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |