Echt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:37 schreef Sorbootje het volgende:
Oh wat een heerlijke foto's Ssserpente! Echt geweldig! Die foto waar ze muziek maken, dat ene kindje rechts kijkt heel blij
Ik weet geen fijne manier om dit nieuws te brengen, maar Lente lijkt wel wat op mij, toen ik klein was. Ik zal eens een foto zoeken.
Isabeau heeft niet echt een fotolachje, meestal kijkt ze serieus zodra ze de camera ziet. Ik heb haar nu aan het lachen gekregen met gekke bekken.
Die ga ik onthouden!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:34 schreef Ssserpente het volgende:
Is het jullie trouwens al opgevallen hoe vernuftig ze Lente d'r romper hebben vastgemaakt op het toilet?
Dat doe ik ook met (staand) verschonen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:34 schreef Ssserpente het volgende:
Is het jullie trouwens al opgevallen hoe vernuftig ze Lente d'r romper hebben vastgemaakt op het toilet?
Mijn man zei gisteren nog; David groeit niet, die blijft altijd klein. En hij is en blijft ook nog steeds ons kleutertje (in januari alweer 7 maar goed).quote:Op zondag 25 september 2011 20:24 schreef Kleurdoos het volgende:
..en wat heeft David een groeispurt gemaakt!
Das waar, maar voor Thijs is het bos zatquote:Op zondag 25 september 2011 20:27 schreef Nijna het volgende:
McLaura, bos is wel een heel groot woord hoor. Maar leuke foto's!
Lily, mooi stel heb je daar!
Toen wij trouwden hebben we daar foto's laten maken. Het is wel een mooi park/bosquote:Op zondag 25 september 2011 20:34 schreef McLaura het volgende:
[..]
Das waar, maar voor Thijs is het bos zat
opa's camera hequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:26 schreef Lijnloos het volgende:
KD, wat is je kind toch prachtig! Die foto's van Opa zijn ook erg geslaagd!
Ships, Lily's kroost gemist
Thijs, wat wordt ie toch grootmaar oh zo'n mooie vent!
(ik maak me er even makkelijk vanaf door alleen deze pagina te doen, maar alle kindjes!!!)
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
opa's camera heik maak ze verdorie
Dat dus! Mooi meisje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:45 schreef MamaPurk het volgende:
Dat Jaëlgezicht, ik moest heel hard lachenmaar je hebt wel gelijk, alleen trekt Jaël niet zo een gezicht, haar gezicht is gewoon zo!!
Ik vind altijd dat het net lijkt of Elin lippenstift op heeft, mooi meisje(en wat een prachtig keukentje!!)
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef Ssserpente het volgende:
Het was ook echt heel erg gezellig, hoewel ik er vreselijk tegenop zag. Zaterdag waren er 20 volwassenen en 10 kinderen. maar het ging prima! En het is een loopfiets.
Oh nee dat vind ik nu niet meer. Echt 2 druppels water. Gewoon ook in alles. Zijn manier van doen enzo ook. Zo liefquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:31 schreef Kleurdoos het volgende:
en jij vindt serieus dat je nieuwe spuit niet op Leander lijkt?
Ik zie het nu ook op die fotoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:21 schreef Ssserpente het volgende:
Jeu, op de eerste is ie precies Elin, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |