abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:20:59 #51
350502 john243
Valt op blondjes
pi_101249382
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:33 schreef Desdemona het volgende:
Ik geef een feest en ik vroeg me af hoeveel drank ik in moet slaan.
Hoeveel mensen kunnen gemiddeld van 1 krat bier genieten, zonder dat je helemaal kacheltjelam bent, maar dat je wel een toffe avond hebt.

Wat denken jullie?
5 man per krat
Schindler's List - Echte Jannen - Snickers - Anouk, I love 'em all
pi_101249461
De OP citeren.
pi_101250131
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ga naar de slijterij in plaats van supermarkt, probeer korting te regelen (lukt vaak bij grote afname) en spreek af dat wat je overhoudt, kan terugbrengen.
Dat kan hier bij de supermarkt ook gewoon ^O^

Mensen die hier zeggen dat je op 1 krat per persoon moet tellen, die sporen echt niet :') Dat zijn zeker allemaal mensen met de omvang van een olietanker? :')
Don't let my username fool you...
pi_101252571
vuistregel is idd 3 man per krat. 4 als je ook sterke drank hebt.
There are only 151 Pokémon.
pi_101256050
Ik zou eerder zeggen 2 man per krat. Je wilt echt zeker niet zonder bier komen te zitten. Dus neem het gewoon ruim, bier is vrij lang houdbaar. En zorg dat je echt genoeg bier koud hebt staan, dus gewoon koelboxen vol, koelkast vol. Lauw bier is kut.
pi_101256091
Haal vaten bier.
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:15:44 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_101256137
Kratje bier per persoon lijkt me

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_101256569
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 16:12 schreef Skiet het volgende:
Ik zou eerder zeggen 2 man per krat. Je wilt echt zeker niet zonder bier komen te zitten. Dus neem het gewoon ruim, bier is vrij lang houdbaar. En zorg dat je echt genoeg bier koud hebt staan, dus gewoon koelboxen vol, koelkast vol. Lauw bier is kut.
12 flesjes de man is wel erg veel hoor. Als je maar een paar mensen hebt kan je wel een kratje extra oid nemen, maar voor zoveel man zó veel rekenen? Neuh..
pi_101256686
Doe gewoon niet moeilijk, haal een pallet oid. aan bier. Wat overblijft drink je zelf op of geef je nog een feestje van...'
beter te veel dan te weinig. Niets is zo angstaanjagend dan een dorstige los geslagen menigte.
pi_101256955
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 16:36 schreef meneerpeer het volgende:
Doe gewoon niet moeilijk, haal een pallet oid. aan bier. Wat overblijft drink je zelf op of geef je nog een feestje van...'
beter te veel dan te weinig. Niets is zo angstaanjagend dan een dorstige los geslagen menigte.
ja maar wat als je nou weinig ruimte hebt..
pi_101257895
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 16:31 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

12 flesjes de man is wel erg veel hoor. Als je maar een paar mensen hebt kan je wel een kratje extra oid nemen, maar voor zoveel man zó veel rekenen? Neuh..
Dat hangt helemaal af van de mensen die aanwezig zijn. Feestjes waar ik kom red je 12 flesjes wel op een avondje. Echt niet zo heel veel.
pi_101322998
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 15:08 schreef DeBassist het volgende:

[..]

bedoel je hiermee het noorden van Nederland of Europa ?

ik heb namelijk vanavond ook een feestje waarbij je inderdaad, ook zelf een fles drank/bier mee moet nemen :)
Laten we het erop houden dat dit in de regio waar ik vandaan kom / de feestjes waar ik heen ga heel erg vreemd zou over komen.
Ik ben wel benieuwd naar de reacties wanneer ik zeg: "Hey mensen, ik geef vrijdagavond een feestje en jullie zijn allemaal welkom. Neem trouwens wel je eigen drank en eten mee!"

Neeee, dat gaat hem echt niet worden.
pi_101323423
Bij de AH kan je ook gewoon afspreken dat je overige kratten terug kan brengen, hoef je niet perse voor naar de slijterij hoor :').
Fingerspitzgefühl
pi_101323439
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 09:44 schreef Sant. het volgende:

[..]

Laten we het erop houden dat dit in de regio waar ik vandaan kom / de feestjes waar ik heen ga heel erg vreemd zou over komen.
Ik ben wel benieuwd naar de reacties wanneer ik zeg: "Hey mensen, ik geef vrijdagavond een feestje en jullie zijn allemaal welkom. Neem trouwens wel je eigen drank en eten mee!"

Neeee, dat gaat hem echt niet worden.
Best leuk hoor, iedereen neemt een fles sterk mee. En vaak veel onbekende dranken, iedereen wordt kacheltjelam en je eindigt altijd boven de wc! :7
Fingerspitzgefühl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')