Klopt, maar er is een grote verscheidenheid in het drinkgedrag. En mensen drinken wijn of nemen zelf wat mee. etc. Wat jij zegt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:35 schreef voederbietel het volgende:
Jij kent het drink gedrag van de mensen die je uitnodigt het beste neem ik aan?
Ik rekende altijd drie.
1/3 van de mensen die je uitnodigt komen of niet of later.
1/6 van de mensen drinken wijn oid.
1/6 van de mensen drinkt niet of heel weinig.
mietjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:39 schreef Desdemona het volgende:
Maar mensen, je drinkt toch niet een krat per persoon? 24 flesjes op 1 avond...
nee, dat is inderdaad behelpen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:39 schreef Desdemona het volgende:
24 hours in a dayquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:39 schreef Desdemona het volgende:
De gemiddelde mannelijke fokker is miljonair, pvv'er en alcoholist. Dus ja, een krat de man.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:39 schreef Desdemona het volgende:
Slimpie het hangt er dus gewoon van af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef Desdemona het volgende:
[..]
. 24 flesjes ! Dat is 0.30 cl x 24 = > 7 liter ?
Hahahaha, waar heb jij gezeten de laatste tijd. Je zal ze de kost moeten geven. Er zijn zelfs mensen die er trots op zijn dat ze zoveel op kunnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:39 schreef Desdemona het volgende:
Ja, maar FOK!kers kunnen zonder problemen 24 flesjes in 3 uur achteroverslaan, hebben een lul van minimaal 28 centimeter, neuken elke dag een ander wijf, verdienen minimaal 3000 euro netto in de maand en rijden minimaal in een S-klasse.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef Desdemona het volgende:
[..]
een kwart krat de neus?quote:
Dit fenomeen heb ik nooit begrepen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:36 schreef Desdemona het volgende:
En mensen drinken wijn of nemen zelf wat mee. etc. Wat jij zegt.
QFT. Ik ook gedaan. Dan kun je gewoon sowieso op safe spelen met bier en wat je teveel haalt breng je gewoon terug. En wat betreft die korting lukt het meestal ook wel, ik heb een kratje gratis gekregen. Wel ervoor zorgen dat je komt als het rustrig is in de winkel en ervoor zorgen dat je niet met de kassamiep gaat praten maar even met de chef. Enquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ga naar de slijterij in plaats van supermarkt, probeer korting te regelen (lukt vaak bij grote afname) en spreek af dat wat je overhoudt, kan terugbrengen.
Omdat ik in mijn huis geen ruimte heb voor 10 kratten bier. Heb altijd 1 a 2 kratjes op voorraad, meer past gewoon niet logisch in mijn studentenkamer.quote:
Studentenkamerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef Stante het volgende:
[..]
QFT. Ik ook gedaan. Dan kun je gewoon sowieso op safe spelen met bier en wat je teveel haalt breng je gewoon terug. En wat betreft die korting lukt het meestal ook wel, ik heb een kratje gratis gekregen. Wel ervoor zorgen dat je komt als het rustrig is in de winkel en ervoor zorgen dat je niet met de kassamiep gaat praten maar even met de chef. En
[..]
Omdat ik in mijn huis geen ruimte heb voor 10 kratten bier. Heb altijd 1 a 2 kratjes op voorraad, meer past gewoon niet logisch in mijn studentenkamer.
Mijn God, dat je niet uit je hoofd weet dat er altijd 8 liter in een krat zit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef Desdemona het volgende:
[..]
In flesjes zit doorgaans 30 cl (bij Jupiler 25 cl. en bij Grolsch 33 cl.). In standaard blikjes zit daarentegen wel altijd 33 cl.quote:
bedoel je hiermee het noorden van Nederland of Europa ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:16 schreef Sant. het volgende:
[..]
Dit fenomeen heb ik nooit begrepen..
JIJ houdt een feestje, JIJ zorgt voor de drank en hapjes...
Zal wel iets typisch zijn uit t noorden, ik reken gewoon kratje de man, de rest wat overblijft gaat vanzelf een keer op.
Er is eigenlijk maar 1 regel. De drank mag NIEt op raken, dan heb je namelijk gewoon een kutfeest.
5 man per kratquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:33 schreef Desdemona het volgende:
Ik geef een feest en ik vroeg me af hoeveel drank ik in moet slaan.
Hoeveel mensen kunnen gemiddeld van 1 krat bier genieten, zonder dat je helemaal kacheltjelam bent, maar dat je wel een toffe avond hebt.
Wat denken jullie?
Dat kan hier bij de supermarkt ook gewoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ga naar de slijterij in plaats van supermarkt, probeer korting te regelen (lukt vaak bij grote afname) en spreek af dat wat je overhoudt, kan terugbrengen.
12 flesjes de man is wel erg veel hoor. Als je maar een paar mensen hebt kan je wel een kratje extra oid nemen, maar voor zoveel man zó veel rekenen? Neuh..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:12 schreef Skiet het volgende:
Ik zou eerder zeggen 2 man per krat. Je wilt echt zeker niet zonder bier komen te zitten. Dus neem het gewoon ruim, bier is vrij lang houdbaar. En zorg dat je echt genoeg bier koud hebt staan, dus gewoon koelboxen vol, koelkast vol. Lauw bier is kut.
ja maar wat als je nou weinig ruimte hebt..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:36 schreef meneerpeer het volgende:
Doe gewoon niet moeilijk, haal een pallet oid. aan bier. Wat overblijft drink je zelf op of geef je nog een feestje van...'
beter te veel dan te weinig. Niets is zo angstaanjagend dan een dorstige los geslagen menigte.
Dat hangt helemaal af van de mensen die aanwezig zijn. Feestjes waar ik kom red je 12 flesjes wel op een avondje. Echt niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
12 flesjes de man is wel erg veel hoor. Als je maar een paar mensen hebt kan je wel een kratje extra oid nemen, maar voor zoveel man zó veel rekenen? Neuh..
Laten we het erop houden dat dit in de regio waar ik vandaan kom / de feestjes waar ik heen ga heel erg vreemd zou over komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:08 schreef DeBassist het volgende:
[..]
bedoel je hiermee het noorden van Nederland of Europa ?
ik heb namelijk vanavond ook een feestje waarbij je inderdaad, ook zelf een fles drank/bier mee moet nemen
Best leuk hoor, iedereen neemt een fles sterk mee. En vaak veel onbekende dranken, iedereen wordt kacheltjelam en je eindigt altijd boven de wc!quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:44 schreef Sant. het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat dit in de regio waar ik vandaan kom / de feestjes waar ik heen ga heel erg vreemd zou over komen.
Ik ben wel benieuwd naar de reacties wanneer ik zeg: "Hey mensen, ik geef vrijdagavond een feestje en jullie zijn allemaal welkom. Neem trouwens wel je eigen drank en eten mee!"
Neeee, dat gaat hem echt niet worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |