abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101203556
quote:
Chaira Borderslee uit TVOH geknikkerd

door Colette Boegman
AMSTERDAM -
Chaira Borderslee is tot haar grote ontsteltenis tijdens de eerste blinde auditieronde uit The Voice Of Holland geknikkerd. Pas toen jurylid Marco Borsato haar naam hoorde, betuigde hij volgens de zangeres spijt. ,,Hij zei ’als ik dit had geweten!’”

De 35-jarige musicalster, die grote rollen in o.a. Aļda speelde, begrijpt er niets van. „Wanneer er in de jury muziekkenners zitten en ze horen mijn stemkwaliteit niet, dan is dit blijkbaar niet de weg voor mij.”
Op het podium zong Chaira het nummer A song for you. „Ik kreeg de zaal helemaal stil, het publiek was echt onder de indruk. Maar van de jury draaide niemand zich om. Er hing een heel vreemde spanning in de zaal. Ik kreeg uiteindelijk ‘kritiek’ waarmee ik niets kan. Ik zou niet hebben kunnen doseren en te veel hebben gegeven. Ze vonden mijn stem te sterk.”
Chaira blijft na haar mislukte avontuur wel positief. „Maar het gevoel van onbegrip blijft nog wel even hangen. Ik weet nu dat dit niet de weg voor mij is, hoewel ik dat vooraf heel anders zag.”
Chaira in Aida

wat een strot O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:14:07 #2
83919 freeDragon
roaming the skies
pi_101204074
quote:
Hij [Marco Borsato] zei ’als ik dit had geweten!’
Ja, wat dan? Dan had je jezelf niet zo voor lul gezet?
The sky is no limit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')