Wat vervelendquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Status Clauwheee nog steeds hetzelfdeIk ben er ook gewoon echt niet lekker van...
mwuh, bah wat vervelendquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Status Clauwheee nog steeds hetzelfdeIk ben er ook gewoon echt niet lekker van...
Ik heb het juist om die reden ook verteld aan mijn omgeving. Als ik dan ooit een keer verdrietig ben omdat het niet lukt, dan kan ik er tenminste met vrienden enzo over pratenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
He Clauwhee..wat vervelend zeg. Heb je al je huisarts gesproken?
Welkom 'nieuwelingen'! Hopelijk zijn jullie snel weer weg ;-).
Ik herken dat gevoel wat jullie beschrijven, 'het zal bij ons vast moeilijk gaan', ook heel erg goed. Heb dat, ondanks peptalk van de gyn, ook nog steeds wel. Daarom weet irl niemand het en vind ik het zo fijn hier mee te lezen en posten (al ben ik niet zo heel actief).
Vandaag is btw dag 3 van mijn cyclus wat betekent dat ik mijn eerste Clomid tabletje alweer heb mogen slikken. Op naar een mooi ei :-). Deze ronde mogen we zelf aan de slag, d.w.z dat ik nu niet meer 2x per week naar het zh moet voor echo's. Op zich prettig!
Daar is ook zeker wat voor te zeggen hoor! Maar, iemand anders schreef het geloof ik al een keer eerder hier op het forum, ik deel blijdschap eerder dan verdriet. Echt mocht het echt langer gaan duren dan zal ik het wellicht aan meer mensen gaan vertellen :-). Het zou bij ons inderdaad wat moeilijke kunnen gaan omdat ik PCOS heb. Ik heb nu echter medicatie gekregen en die slaat goed aan, heb netjes afgelopen maand een goed ei gelegdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb het juist om die reden ook verteld aan mijn omgeving. Als ik dan ooit een keer verdrietig ben omdat het niet lukt, dan kan ik er tenminste met vrienden enzo over praten
Heb dus wel gezegd dat ik niet wil dat men continu gaat vissen ofzo. Als ik zwanger ben, vertel ik het gewoon zodra ik het weetVissende mensen, dat lijkt me vreselijk irritant
![]()
Maar gaat het bij jullie dan ook echt wat lastiger? Aangezien je bij de gyn loopt enzo?
Ah, net even PCOS gegoogled. Fijn dat de medicatie aanslaatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Daar is ook zeker wat voor te zeggen hoor! Maar, iemand anders schreef het geloof ik al een keer eerder hier op het forum, ik deel blijdschap eerder dan verdriet. Echt mocht het echt langer gaan duren dan zal ik het wellicht aan meer mensen gaan vertellen :-). Het zou bij ons inderdaad wat moeilijke kunnen gaan omdat ik PCOS heb. Ik heb nu echter medicatie gekregen en die slaat goed aan, heb netjes afgelopen maand een goed ei gelegden die was ook mooi volgroeid. Omdat ik recent veel ben afgevallen (of naja, veel...voorlopig even genoeg) hebben we kans dat het nu sowieso makkelijker zou gaan. De gyn was iig heel positief, het zaad van mijn vriend was helemaal goed dus ze is vol vertrouwen. Mocht het nu binnen 5 maanden niet gelukt zijn met deze medicatie(hoeveelheid) moeten we terugkomen.
In principe hebben we nu net zoveel kans als ieder ander stel op een zwangerschap. Ik moet wel zeggen dat ik wat druk voel door die 5 maanden grens. Als het nu niet lukt, wat dan? Maarja, dat zien we tegen die tijd wel weer!
Sorry voor het lange verhaal en gebrek aan smiley's, zit met m"n mobiel en dat wil allemaal niet zo lekker :-)
misschien helpt het dat wij reeds een zoontje hebben. Ik kan mij niet voorstellen hoe het moet voelen als je na lang proberen voor de eerste dit meemaakt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:57 schreef Mangostine het volgende:
Potverdorie iom... heel jammer. Je klinkt nuchter, en inderdaad, op naar de volgende bevruchting! Sterkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |