abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101446007
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:11 schreef Mangostine het volgende:
Ja clauwhee, dat is ruk hè, zo'n opgespaarde ongesteldheid... :*
Zeg dat...ik zal jullie de details besparen maar ik ben de halve nacht in touw geweest. En ik ben inmiddels best wat gewend!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_101446284
Naar Clauwheee! :(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_101446409
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:15 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Zeg dat...ik zal jullie de details besparen maar ik ben de halve nacht in touw geweest. En ik ben inmiddels best wat gewend!
Pff echt naar.
Vandaag lekker thuis gebleven van t werk? :*
pi_101447034
Nee, maar ga nu wel naar huis. En morgen ook vrij genomen. Even me, myself and I!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_101447326
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:49 schreef clauwheee het volgende:
Nee, maar ga nu wel naar huis. En morgen ook vrij genomen. Even me, myself and I!
Verstandig, even lekker tijd voor jezelf.. Pff!

:(
pi_101447871
Getverderrie clauwhee! Hoop voor je dat het snel minder wordt!
Ik slik overigens ook de vitamienen voor zwangere en voedende vrouwen. Baat het niet, schaadt het niet denk ik maar. Kennelijk heeft alleen Etos de zwanger worden variant.
pi_101448626
als we zwanger konden worden van alleen al vitaminen, dan had meer dan de helft nu al zwanger geweest :') :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_101449475
Maar als je ''Etos zwanger worden'' slikt, dan hoef je geen foliumzuur toch?

Oh en wat vervelend Clauwheee:(
pi_101450651
En Aurum, was Etos bestormt door rammelende dames!
Nee, SCD in de pilletjes zit alles kennelijk in, ook foliumzuur.
pi_101451202
Ik doe alleen aan foliumzuur hoor, en ik laat de alcohol staan. Maar voor de rest leef ik al super gezond O-)

Ik heb morgenvroeg mijn uitstrijkje en heb besloten het gewoon door te laten gaan. Mocht ik zwanger zijn, dan is dat hooguit een dag of 4. Kan geen kwaad voor de evt zwangerschap maar ook niet voor het bevolkingsonderzoek.

Vriendlief vraagt elke dag "en, voel je al iets?" Ik: "Neu... wat denk jij?" Hij: "Jaaa, ik denk het wel." O+
pi_101451239
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:07 schreef Mangostine het volgende:
Ik doe alleen aan foliumzuur hoor, en ik laat de alcohol staan. Maar voor de rest leef ik al super gezond O-)

Ik heb morgenvroeg mijn uitstrijkje en heb besloten het gewoon door te laten gaan. Mocht ik zwanger zijn, dan is dat hooguit een dag of 4. Kan geen kwaad voor de evt zwangerschap maar ook niet voor het bevolkingsonderzoek.

Vriendlief vraagt elke dag "en, voel je al iets?" Ik: "Neu... wat denk jij?" Hij: "Jaaa, ik denk het wel." O+
Mijn man heeft me in de eerste week bijna elke dag een testje laten doen omdat hij niet geloofde dat het meteen raak was (na eerste IVF poging). Hij vond ook maar dat ik naar het ziekenhuis moest voor een bloedtest. Maar dat wilde het ziekenhuis niet doen :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_101451285
Lol, soms zijn het toch echt net wijven hè :')
pi_101451377
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:11 schreef Mangostine het volgende:
Lol, soms zijn het toch echt net wijven hè :')
Soms..... zijn ze erger ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_101454477
Ik was net bij de kruidvat en heb dat kv vitaal zwanger gevonden.
Zijn vitaminen voor als je zwanger wilt worden, zwanger bent of als je borstvoeding geeft.

Voor maar ¤2,39
Kan het trouwens niet terug vinden op de website daar staan alleen de foliumzuur tabletten

SPOILER: beetje grote plaatjes van potje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101454486
Ik kom weer ff uit de lurkstand :) Ik las net dat het niet uitmaakt of je goedkope of dure vitaminen neemt. Dat maakt inderdaad niet uit, als je maar gecheleerde vitaminen neemt. Die "binden" beter aan elkaar (versterken elkaar) en in het lichaam.
Ik slik braaf heel dure pillen (50 euro voor 2 maanden).

Vanavond ga ik naar mijn zus (die met PCOS zwanger is geworden, nu al 33 weken :)) en die heeft het boek Fertility food. Ik zal er ff snel een studie van maken wat we moeten eten om snel zwanger te worden.

Ik ben trouwens, al stellen we het nog 3 weken uit, wel gezonder gaan leven. Ik was al een behoorlijke health freak (en vegetariër), maar nu let ik er extra op dat ik geen extra suikers en zout binnenkrijg en ik drink geen alcohol en koffie (alleen caffeïnevrij) meer. Wel slik ik nu visolie. Als vegetariër doet het wel een beetje pijn, maar het gaat straks om een ander wezentje en dan moet ik mijn eigen wensen/principes maar opzij schuiven
Misschien helpen die 3 weken extra bewust leven om er een mooi nestje van te maken?!
pi_101454905
Covie: er zit te weinig vit. D erin...je moet 10mcg hebben

Dit is denk ik handig voor jullie/ons allemaal
http://www.vitamine-info.(...)ig/zwangere-vrouwen/

[ Bericht 64% gewijzigd door bitterend op 01-09-2011 18:27:08 ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101455350
In Davitamon voor zwangere vrouwen zit ook 10mcg zag ik net op mijn doosje.

Oja wat misschien ook helpt; ik gebruikte altijd lactacyd enzo, hier ben ik uiteindelijk mee gestopt omdat, dat het milieu van binnen ook veranderd.. En dat milieu moet natuurlijk goed zijn voor de zaadcellen enz :P
pi_101455884
Thnx, ik ga even lezen bitterend. (Nu is het gebeurd, nu wil ik er alles van weten.. zit nu al met allerlei potjes om me heen :') )

Vitapientje hoe kan ik zien of ze gecheleerd zijn? (staat nergens op)
pi_101464118
Gefeliciteerd allemaal met het 2e streepje ;)

Ik denk dat ik hier meer thuis ben op dit moment dan bij mensen die al veel verder zijn ;)
pi_101464688
Gefeliciteerd, hoop dat je snel onbezorgd in z&g mee durft te posten! Was het snel raak?
pi_101465789
Het rammelt hier met grote rammelaars,lees net dat er weer 1 van zwangerschapsgym van de jongste zwanger is,nummer drie geloof ik. Ik wil ook weer!
@ clauwhee,jammer,had zo op streepjes gehoopt.
pi_101480070
Jammer clauwhee :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_101481277
even een post.. weet niet zo goed waar ik dit neer moet zetten.
15 sept naar de arts voor controle etc. wel spannend.
telefonisch ingeschreven, familiegesch. besproken enzo.

nu vroeg ze of ik ook een bloedtest wilde doen om te kijken of ik een verhoogd risico heb op een kindje met syndroom van down. (standaard bloedtest, niet omdat het in de familie zit)
Ik denk gelijk; nee dat wil ik niet (en het is dan ook niet met 100% zekerheid te zeggen)
maar toch spookt 't door mn hoofd.

wat zouden jullie doen?
pi_101481592
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:46 schreef Zoë23 het volgende:

nu vroeg ze of ik ook een bloedtest wilde doen om te kijken of ik een verhoogd risico heb op een kindje met syndroom van down. (standaard bloedtest, niet omdat het in de familie zit)
Ik denk gelijk; nee dat wil ik niet (en het is dan ook niet met 100% zekerheid te zeggen)

wat zouden jullie doen?
Waarom wil je het niet dan?
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:00:22 #250
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_101481698
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:46 schreef Zoë23 het volgende:

wat zouden jullie doen?
Tsja, het is en blijft natuurlijk 'maar' een kansberekening. Dus zekerheid heb je pas na een vlokkentest of vruchtwaterpunctie. Wij kiezen er wel voor, maar dat heeft ook te maken omdat het bij m'n man in de familie voorkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')