Koud, nat, ach... Je zal het zelf ook wel zienquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lang slapen doet je altijd goed! Of anders even naar buiten, buitenlucht.
Pleurisweerquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Koud, nat, ach... Je zal het zelf ook wel zien
Ja, idd. Zit lekker bij m'n ma aan de koffie, ben in het stukje van m'n huis naar de auto lekker natgeregendquote:
SLC?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:18 schreef cafpow het volgende:
twijfelachtig, kut, moe, brak, geen motivatie voor niks... en dit speelt al even. En zit eraan te denken een mail te sturen naar mijn slc'er om te melden dat het momenteel niet echt goed gaat.
Maar weet dus niet wat ik nou moet zeggen, want zij kunnen ook heel weinig aan de situatie doen..en als ik hulp wil moet ik die zelf vragen maar ik zie niet in hoe ze kunnen helpen
Hahaha, het is een nummer. Geheime zender an van kameraden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:33 schreef Specularium het volgende:
Je moet wel vrolijk zijn als je zulke onsamenhangendheid tentoon kan spreiden.
Ik las studieloopbaanCaviaquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
..hahaha. nee het gaat hier om studieloopbaancoach
Piraatje? Ik had voor internet een 27mc bakkie. Mijn neef had een zender en prikte iedereen door.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:36 schreef Høken het volgende:
[..]
Hahaha, het is een nummer. Geheime zender an van kameraden.
Zeker. Maar wij zenden alleen FM. Haha. AM en internet zijn geen flikker an.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Piraatje? Ik had voor internet een 27mc bakkie. Mijn neef had een zender en prikte iedereen door.
Altijd gezellig.
Ja zware vraagstukken op een zondag..quote:
Haha hier niet! Hier zijn nog zat piratenzenders! Drenthe he.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:20 schreef Specularium het volgende:
Hier was het ook elke avond FM. Dat was gewoon voor de lol en dat iedereen met zijn bak werd doorgeprikt. Op Zondag was er wel een echte zender voor de regio. Ook FM. Gasten zijn vaak gepakt door de RCD. Dat hele fenomeen is toch wel overleden door internet.
Dit maakt mij verdrietig, ik mis een leuke dame maar heb er laatst een afgewezen terwijl ze verder hartstikke leuk wasquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:45 schreef zwartedoos het volgende:
een beetje eenzaam...mis wel een leuke vent naast me vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |