Je schrijft dingen steeds prima. Maak je daar in ieder geval niet druk over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 05:14 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik wil voor eens en voor altijd op zwart.
Voor eens en voor altijd?
Is dat juist geschreven?
Goed nummer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 05:27 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik tik hier en constant Metallica met death magnetic
Is dat je plan? Succes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:38 schreef hunter.h4 het volgende:
Mijn plan is schrijven. Ik maak van een Jood een mens. Van een Christen een mens en van een Islamiet een mens. Jehova maak ik ook mensen van.
Wij worden allemaal mensen. Want we zijn mensen.
Je doel dan, ook goed. Maar denk niet dat je dat doel ooit zult bereiken..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:40 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Het is mijn doel
Het is niet mijn plan. Een plan heb je niets aan.
Trustenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ga in ieder geval slapen.
Het is verstandig als jij ook maar eens gaat slapen. Zal je goed doen.
Slaapse! We spreken ons nog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ga in ieder geval slapen.
Het is verstandig als jij ook maar eens gaat slapen. Zal je goed doen.
Nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:48 schreef hunter.h4 het volgende:
Waarom is een Marokkaan zo nieuwsgierig? Geen fatsoen?
Ik ben die Marokkaan niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:49 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik had een Marokkaan in de klas zitten. Kom ik hem eens tegen. HEE IK KRIJG NOG 10 GULDEN VAN JE
Nee, gelukkig niet.quote:
Ja jij wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:00 schreef hunter.h4 het volgende:
Caesar heeft ook veel bereikt. Wil ik eenheid dan zal ik eenheid zien.
Nederlands wordt maar door 2 landen gesproken. Dus denk niet dat dat ooit zal gebeuren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:01 schreef hunter.h4 het volgende:
Engels is bagger. Nederlands is ultiem.
In windows staat engels als universele taal. Straks is dat Nederlands.
Nederlands wordt universeel.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:02 schreef hunter.h4 het volgende:
Universeel gaat het zijn.
Caesar heeft niets bereikt.
Que?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:00 schreef hunter.h4 het volgende:
Caesar heeft ook veel bereikt. Wil ik eenheid dan zal ik eenheid zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |