Sorryquote:
Doe ik het voorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:05 schreef hunter.h4 het volgende:
Jogy je bent zinvol. Samen met jou haal ik de pseudo wetenschap eruit.
Halen we samen de pseudo wetenschap eruit en dan wordt het logisch.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
Geld is geld, en geld moet rollen.
Zolang je maar investeert. Stilstaand geld levert minder op dan geld wat beweegt.
Jij weet hoe het zitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
Geld is geld, en geld moet rollen.
Zolang je maar investeert. Stilstaand geld levert minder op dan geld wat beweegt.
De disney indoctrinatie zit diep.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:20 schreef hunter.h4 het volgende:
Straks is het anders hier. Dan gaan we samen rijk worden. Niet stinkend rijk zoals sommigen zeggen. Geld stinkt niet.
Echt diep ja. Waarom hebben ze dat gedaan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
De disney indoctrinatie zit diep.
Macht, geld, de wereld zien brandenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:24 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Echt diep ja. Waarom hebben ze dat gedaan?
Maar waarom willen ze insecten dan erin houden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Macht, geld, de wereld zien branden
Stinkend rijk is goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:20 schreef hunter.h4 het volgende:
Straks is het anders hier. Dan gaan we samen rijk worden. Niet stinkend rijk zoals sommigen zeggen. Geld stinkt niet.
Wat ga je morgen eigenlijk doen? Vraag me dat af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:28 schreef hunter.h4 het volgende:
Hoe pak ik het systeem aan?
Door nu slapen te gaan.
Het systeem wilt dat ik door blijf schrijven.
Dus nu geen laptop. Heb ik neiging tot laptop aanzetten dan sla ik dat ding met hamer kapot.
Dat doet hij blijkbaar wel. Tegen zijn eigen systeem.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom vecht je niet tegen het systeem?
En je hebt niet iets geslikt of gesnoven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:43 schreef hunter.h4 het volgende:
Hyper. En zet ik de laptop uit dan word ik nog meer hyper.
Was je daar vanavond?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:46 schreef hunter.h4 het volgende:
In Heerlen ligt de Peppermill. Ben ik vaker geweest. Thunderdome
Peppermill. Pepermolen
Sven Otten is eigenaar. Een Duitser.
Hoe was jouw avond dan? Is er iets gebeurd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:49 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Genoeg heksenketel hier.
Omschrijf die loop eens?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:52 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik ben in een loop blijven hangen vannacht. Niet bepaald gezellig.
Ik hang al langer in 1 loop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |