Bijna.quote:
quote:
Ga je vandaag een foto plaatsen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:37 schreef Nora.. het volgende:
Ik ben vandaag de hele dag weg dus als iemand graag een foto wil plaatsen, ga je gang. Anders doe ik het vanavond of morgen.
Jawel!quote:
Goede eerste letter! En dat al bij de eerste poging!quote:
Ja!quote:
quote:
Wait, whut?quote:
Goede beginletter.quote:
quote:
Juiste tweede letter.quote:
Correct!quote:
Eerste letter te pakken!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn, hoef ik niet meer op Xantippe of Quinten te gokkenquote:
... welke dan? Er zijn nogal wat letters voorbij gekomen.quote:
Jazekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:25 schreef remcoP het volgende:
[..]
JazekerJeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha ik sta nu gewoon 2 keer onder elkaar in het lijstje
m0rena en chicachula!
hier een nieuwe:![]()
Juiste beginletter.quote:
Bijna.quote:
Correct.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Marloesjjjjjjjjjjjj... Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Eerste letter klopt!quote:
Derde letter ook goed!quote:
quote:
Dat kun je zien aan wie er in de lijst staanquote:Op woensdag 7 september 2011 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Pugg had hiervoor toch nog geen punten?
Ja, maar je weet nooit wanneer er iets is misgegaan, zoals laatst met Bart.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:57 schreef Nora.. het volgende:
[..]
Dat kun je zien aan wie er in de lijst staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |