Nee, niet z'n hele naam schrijvenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:35 schreef hunter.h4 het volgende:
De awacs stijgt morgen om 0800 op
Die lul die aangetrouwd is. Drugsdealer. Heeft mij een keer in gevaar gebracht. Zal ik je naar Heerlen brengen? Rijdt hij met 200 KM per uur door rood licht heen tegen het verkeer in. Getrouwd met een nichtje van mij. 2 kinderen. Dief ook.
Sla zit in zijn naam. Bij mij ook.
Zal niet zijn hele naam schrijven. Of wel?
Er zit sla in zijn naam. Meer zeg ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, niet z'n hele naam schrijven
Da's genoegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:36 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Er zit sla in zijn naam. Meer zeg ik niet.
Geweld lost sowieso niets op, daarmee maak je alles erger!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:36 schreef hunter.h4 het volgende:
Ben niet bang voor dat tuig. Hij moet opzouten uit onze familie.
Kolere zeg, bijna 600 posts in één dag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:36 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Er zit sla in zijn naam. Meer zeg ik niet.
Echt ook een junk.
Hoe is het met de koi karpers?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:37 schreef hunter.h4 het volgende:
Die jongen heeft me vaker lastig gevallen. Volgens mij is hij met opzet gaan trouwen in onze familie.
Het water is niet helder. Mijn vader graaft een vijver van 2 meter diep. Is echt niet nodig. Die vissen voelen zich niet prettig nu.quote:
Je hebt van die plastic imitatie reigers, die schrikt echte reigers af wij hadden er ook zo een en dat werkt echt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:40 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Het water is niet helder. Mijn vader graaft een vijver van 2 meter diep. Is echt niet nodig. Die vissen voelen zich niet prettig nu.
Je krijgt het water ook niet helder met het huidige filter. Zet je er 3 filters bij ook niet. Mijn pa gooit er veel in maar ik weet. Het heeft geen zin. Zeg ik dan wat dan denkt mijn pa het beter te weten.
De reiger komt dan vaker. Die wreet vaak vissen eruit. Aantal kleine kois eruit.
Whehehe, lijkt bijna op elkaar hèquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef hunter.h4 het volgende:
Mijn pa denkt ook vaak niet goed na. Hij zegt altijd van DSM gewerkt te hebben. Zegt ook niet alles.
Dus niet DSM IV maar die fabriek in geleen. Mooi fabriek.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whehehe, lijkt bijna op elkaar hè
Sjonge, vergeef het de mensen die zich bezorgd makenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef yvonne het volgende:
Dienstmededeling:
Ja hij is echt, nee hij doet zichzelf niets aan, nee we grijpen ( nog) niet in, nee het is geen troll, ja we kennen hem al 11 jaar
Dus stop met TR's zetten en me dm-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |