Ik vind het vervelend dat mensen op mij neer kijken omdat ik een goede discipline heb en goed eet. Alleen omdat ze zelf niet de discipline om het zelf te doen en/of jaloers zijn.quote:
Als je net zo bad-ass en gespierd als Vegeta was, zouden ze je niet raar durven aankijken. Blijf die shakes dus nog maar een tijdje nemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:07 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik neem naar school vaak een eiwitshake mee met 40 gram whey. Dit doe ik omdat ik op school niet altijd tijd heb om genoeg eiwitten binnen te krijgen.
Soms pak ik in de les of in de kantine deze shake erbij en dan zie je mensen echt verbaasd kijken alsof ik iets heel raars doe. Maar ondertussen zitten deze personen zo'n ranzig frikandelbroodjes weg te werken met 100gram vet erin + een blikje cola. Ironie...
Dit is er zo een.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:10 schreef Vluchtdeur het volgende:
Mensen die speciaal op hun voeding gaan letten, puur om aandacht te zoeken.
Gewoon recht in hun gezicht uitlachen. Boeie. Je gewoon veel beter voelen dan hen. Over 20 jaar zijn zij dood omdat ze dichtgeslibde aderen hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:09 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat mensen op mij neer kijken omdat ik een goede discipline heb en goed eet. Alleen omdat ze zelf niet de discipline om het zelf te doen en/of jaloers zijn.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:10 schreef Sealnova het volgende:
Krijg je niet genoeg eiwitten binnen in de bosjes achter het station?
Fout:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:11 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Dit is er zo een.
Honger? Pak wat chips.
Dorst? Koffie met suiker of cola.
Je sport zeker niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:13 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Fout:
Honger? Botherham met kaas, dat smaakt lekker, en is prima verantwoord.
Dorst? Glaasje melk, water of dubbel sap is prima.
Waarom aandacht zoeken met shakes, volgensmij is je OP een dikke troll.
Ja hoor, hardlopen en uurtje gym in een gymzaal. Vanwaar die vraag?quote:
Je vind het vervelend?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:09 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat mensen op mij neer kijken omdat ik een goede discipline heb en goed eet. Alleen omdat ze zelf niet de discipline om het zelf te doen en/of jaloers zijn.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:15 schreef Ikbenserieus het volgende:
Beetje eiwitshake, beetje poeder... Helemaal strak lijfie, wasbordje, spiertjes. Alles, ja toch!?
van krachttraining krijg je ook kankerquote:
Veel mensen die veel sporten nemen een eiwitshake voor de nodige extra eiwitten. Niks mis mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:15 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ja hoor, hardlopen en uurtje gym in een gymzaal. Vanwaar die vraag?
Kaas en melk, lol...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:13 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Fout:
Honger? Botherham met kaas, dat smaakt lekker, en is prima verantwoord.
Dorst? Glaasje melk, water of dubbel sap is prima.
Waarom aandacht zoeken met shakes, volgensmij is je OP een dikke troll.
Broodje met kipfilet heb je misschien 4 gram eiwittenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:17 schreef DaneV het volgende:
Eiwitshakes
Gast neem gewoon een boterham met vleesbeleg/kaas mee dan krijg je genoeg eiwitten binnen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:16 schreef ezelbayraktar het volgende:
en telkens je limits surpassed
hoeveel jij bent gegaind in die tijd.
Eet een stukje biefstukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:17 schreef DaneV het volgende:
Eiwitshakes
Gast neem gewoon een boterham met vleesbeleg/kaas mee dan krijg je genoeg eiwitten binnen.
Wel erg vet. Als er iets vet is is het wel kaas, flikker maar eens een plakje in de magnetron, vet spuit er aan alle kanten uit.quote:
Dat is gewoon niet waar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik moet 2 kg biefstuk per dag wegwerken om te groeien. Een shake is veel goedkoper.
Je kiest er inderdaad zelf voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
TS moet niet zeuren, niemand klaagt over jouw eiwit-shake. Ze kijken je alleen een beetje raar aan; daar moet je het mee doen. Dus niet klagen.
Pfff, Sonja Bakkerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:18 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Wel erg vet. Als er iets vet is is het wel kaas, flikker maar eens een plakje in de magnetron, vet spuit er aan alle kanten uit.
Hij vreet ijzer in de sportschool. Vandaar omnomnom. Elke dag ijzer vreten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:20 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Pfff, Sonja Bakker![]()
Je username is nog wel: ''omnomnom''
Dat zijn iets van 500g eiwitten, beetje overkill :p.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik moet 2 kg biefstuk per dag wegwerken om te groeien. Een shake is veel goedkoper.
Een volkoren boterham met bijvoorbeeld kipfilet bevat 10-15 gram eiwitten schat ik. In ieder geval een stuk meer dan 4.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:18 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Broodje met kipfilet heb je misschien 4 gram eiwitten.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:25 schreef DaneV het volgende:
[..]
Een volkoren boterham met bijvoorbeeld kipfilet bevat 10-15 gram eiwitten schat ik. In ieder geval een stuk meer dan 4.
Eet `s ochtends fatsoenlijk, tussen de middag een paar boterhammen en `s avonds een stuk vlees/vis en je zit echt wel ruim aan de hoeveelheid die je nodig hebt. En als je in plaats van die shakejes normaal eet krijg je ook nog wat voedingsvezels en micronutrienten binnen.
Hij denkt dat jeugdpuistjes sexy zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:26 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zou je veel eiwitten willen binnenkrijgen?
Zuivel producten bevorderen de afvoer van vet juist.quote:
211 cm 160 kg 8% bf matttiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:22 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Dat zijn iets van 500g eiwitten, beetje overkill :p.
Dat gedoe over voedsel verdient gewoon een facepalmquote:
Ja man gewoon lekker vreten joh. Mensen die niet met hun voeding en lichaam bezig zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:33 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dat gedoe over voedsel verdient gewoon een facepalm
aan je op te zien in combinatie met deze aanvulling gok ik dat jij geen hol begrijpt van goed en gezond eten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:09 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ik weet nu niet meer of je serieus bent of gewoon zit te trollen. Man man man, met wat jij net opnoemt kom je misschien net aan de 2000 calorieën.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:25 schreef DaneV het volgende:
[..]
Een volkoren boterham met bijvoorbeeld kipfilet bevat 10-15 gram eiwitten schat ik. In ieder geval een stuk meer dan 4.
Eet `s ochtends fatsoenlijk, tussen de middag een paar boterhammen en `s avonds een stuk vlees/vis en je zit echt wel ruim aan de hoeveelheid die je nodig hebt. En als je in plaats van die shakejes normaal eet krijg je ook nog wat voedingsvezels en micronutrienten binnen.
Pics? Mag via PM.quote:
Nog even ter onderbouwing.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:29 schreef Queque het volgende:
[..]
Zuivel producten bevorderen de afvoer van vet juist.
Het is daarom af en toe verstandiger om een glas half volle melk te drinken dan vers sap e.d.
Is bij mij ook niet nodig... Dat jij nou moddervet wordt van een botherham met kaas is jou probleem, zeiksnor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja man gewoon lekker vreten joh. Mensen die niet met hun voeding en lichaam bezig zijn.
Waarom?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:33 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dat gedoe over voedsel verdient gewoon een facepalm
Omdat 200g kip eten tijd kost en het is onhandig om mee te nemen, en je moet het thuis nog bereiden etc. Een shakeje heb je zo weg + goedkoper.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:25 schreef twiFight het volgende:
Die moet je me uitleggen, waarom heb je zogenaamd geen tijd om genoeg eiwitten binnen te krijgen, maar wel om een shake te drinken?
Ten eerste spreek je jezelf al tegen, want met die shake krijg je het binnen, dus wat is het probleem? En ten tweede als je tijd hebt voor een shake heb je ook tijd voor andere vormen van voeding.
Dat is een goed dieet voor iemand die de hele dag stil zit en niet aan krachttraining doet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:35 schreef DaneV het volgende:
[..]
Waarom?
Ik geef gewoon een voorbeeld van een normaal dieet waarbij je ruim voldoende voedingsstoffen binnen krijgt. Eiwitshakes zijn iig flauwekul imo.
Dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:35 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Is bij mij ook niet nodig... Dat jij nou moddervet wordt van een botherham met kaas is jou probleem, zeiksnor.
mja alleen is krachttraining helemaal niet gezond voor je lichaam. verder doet ie maar wat ie niet laten kan, maar suggereren dat ie gezond eet is gewoon onjuiste voorlichting.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Dit.
Volgens mij is dit topic alleen bedoeld om TS z'n ego te strelen en te laten zien hoe gedisciplineerd & gespierd hij wel niet is.
Dat "schat" je? Dit bedoel ik dus jij hebt geen enkel idee waar je over praat. Dat is het verschil tussen jou en mij, ik weet dat dus wel. In een broodje kipfilet zit nog geen 5 gram eiwit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:25 schreef DaneV het volgende:
[..]
Krachttraining is inderdaad gruwelijk slecht voor je.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja alleen is krachttraining helemaal niet gezond voor je lichaam. verder doet ie maar wat ie niet laten kan, maar suggereren dat ie gezond eet is gewoon onjuiste voorlichting.
Trollface.jpgquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Krachttraining is inderdaad gruwelijk slecht voor je.
gezond is het zeker niet idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Krachttraining is inderdaad gruwelijk slecht voor je.
eet originele topic starter goed vind je?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef Crack_ het volgende:
Dit is mijn topic, goed en gezond eten kom maar op met die vragen ik ben jullie expert.
oké crack ik at laatst een dode kuiken op, ik heb hem wel gekookt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef Crack_ het volgende:
Dit is mijn topic, goed en gezond eten kom maar op met die vragen ik ben jullie expert.
Dit is zeker gezond want een dode kuiken bevat ook veel eiwit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:43 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
oké crack ik at laatst een dode kuiken op, ik heb hem wel gekookt.
is dit gezond?
En anders zijn/haar moeder wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dit is zeker gezond want een dode kuiken bevat ook veel eiwit.
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef Supersoep het volgende:
Krachttraining is slecht inderdaad. Beter hou je je bij zo'n soort lichaam, TS.
en meer eiwit = gezonder ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dit is zeker gezond want een dode kuiken bevat ook veel eiwit.
Sowieso niet, als ie kei veel eiwitten eet krijgt ie wss een tekort aan andere voedingsstoffen die hij ook nodig heeft. De rest heb ik niet gelezen maar dit zal wel een va nde belangrijkste dingen zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eet originele topic starter goed vind je?
Als je 'm hebt geplukt welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:43 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
oké crack ik at laatst een dode kuiken op, ik heb hem wel gekookt.
is dit gezond?
we eten ook levende groentes. ik zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je 'm hebt geplukt wel. En goed dat ie dood was, levend zou ook maar sneu geweest zijn he.
kuikens zijn lekker, crackquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je 'm hebt geplukt wel. En goed dat ie dood was, levend zou ook maar sneu geweest zijn he.
Zit ook geen verschil in, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we eten ook levende groentes. ik zie het probleem niet zo.
Yeaa das fijn voor je maar ik eet geen vleesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:46 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
kuikens zijn lekker, crack
Heb nergens de grootte van de porties vermeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:35 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ik weet nu niet meer of je serieus bent of gewoon zit te trollen. Man man man, met wat jij net opnoemt kom je misschien net aan de 2000 calorieën.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:40 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Dat "schat" je? Dit bedoel ik dus jij hebt geen enkel idee waar je over praat. Dat is het verschil tussen jou en mij, ik weet dat dus wel.
In een broodje kipfilet zit nog geen 5 gram eiwit.
Krachttrainers die serieus bezig zijn weten in ieder geval 10x meer van het menselijk lichaam en voeding dan de gemiddelde mens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gezond is het zeker niet idd.
Te veel aan eiwitten is niet schadelijk nee? ALLES wat TE veel is is schadelijk kut hoer. En je hebt richtlijnen gezonde voeding, jij zit veels te hoog met je eiwit gehalte waardoor je koolhydraten en vetten niet meer kloppen en dat is echt niet gezond.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:47 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
[..]
Krachttrainers die serieus bezig zijn weten in ieder geval 10x meer van het menselijk lichaam en voeding dan de gemiddelde mens.
Waat een onzin ook dat je als je teveel eiwitten eet je tekort aan andere dingen zou krijgen, lol. Ik eet 220-260 gram eiwitten per dag en deze heb ik nodig, teveel aan eiwitten is totaal niet schadelijk,
EN AAN ALLE MENSEN DIE HIER DOMME FEITEN LOPEN TE SPUGEN LEES EVEN DIT:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=broscience
Een teveel aan eiwitten is wel degelijk schadelijk voor je nieren en alles, en gewoon zonde van het geld. Wordt gewoon niet gebruikt, je gaat er echt niet harder van groeien. Gewoon mikken op 2-2.5 gram per kg lichaamsgewicht, dan zit je qua eiwit altijd goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:47 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
[..]
Krachttrainers die serieus bezig zijn weten in ieder geval 10x meer van het menselijk lichaam en voeding dan de gemiddelde mens.
Waat een onzin ook dat je als je teveel eiwitten eet je tekort aan andere dingen zou krijgen, lol. Ik eet 220-260 gram eiwitten per dag en deze heb ik nodig, teveel aan eiwitten is totaal niet schadelijk,
EN AAN ALLE MENSEN DIE HIER DOMME FEITEN LOPEN TE SPUGEN LEES EVEN DIT:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=broscience
Je lichaam verzuurt toch zelfs als je bijvoorbeeld geen extra vezels neemt. Of klopt dat niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te veel aan eiwitten is niet schadelijk nee? ALLES wat TE veel is is schadelijk kut hoer. En je hebt richtlijnen gezonde voeding, jij zit veels te hoog met je eiwit gehalte waardoor je koolhydraten en vetten niet meer kloppen en dat is echt niet gezond.
En rot op met je feiten, ik studeer deze shit dumbass.
Bijna alle krachttrainers nemen 2-3 gram eiwit per lichaamsgewicht, dit wordt ook overal aangeraden. Deze heb je nodig voor je herstel "kuthoer".quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te veel aan eiwitten is niet schadelijk nee? ALLES wat TE veel is is schadelijk kut hoer. En je hebt richtlijnen gezonde voeding, jij zit veels te hoog met je eiwit gehalte waardoor je koolhydraten en vetten niet meer kloppen en dat is echt niet gezond.
En rot op met je feiten, ik studeer deze shit dumbass.
Is allang ontkracht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een teveel aan eiwitten is wel degelijk schadelijk voor je nieren en alles, en gewoon zonde van het geld. Gewoon mikken op 2-2.5 gram per kg lichaamsgewicht, dan zit je qua eiwit altijd goed.
Stop met trollen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:51 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Bijna alle krachttrainers nemen 2-3 gram eiwit per lichaamsgewicht, dit wordt ook overal aangeraden. Deze heb je nodig voor je herstel "kuthoer".
Stop met poep praten.
Nee, vezels zijn alleen voor je stoelgang en hebben nog wat minimale neveneffecten maar eigenlijk vooral je stoelgang. Verzuring is wanneer iets zuurstofloos verbrandquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:51 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Je lichaam verzuurt toch zelfs als je bijvoorbeeld geen extra vezels neemt. Of klopt dat niet?
Ja inderdaad, zie hem al zitten in de pauze met z'n eiwittenshake:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:51 schreef RozeRat het volgende:
Waarschijnlijk is TS een scharminkel dat vanzelf verwacht gespierd te worden als hij genoeg eiwitten binnenkrijgt
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:53 schreef Jahr00n het volgende:
Ik neem 8 keer lichaamsgewicht aan eiwit in, dit is inclusief 8 shakes. Bijna een kilo eiwit per dag heb nodig om te groeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |