Ja er waren hier paar lui in dit topic die zeiden het niet te geloven zonder foto's dus ik denk ik zoek die vent op maar er stond geen foto van zijn tattoo op Facebookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:59 schreef DeBassist het volgende:
komop, zelfs zijn Facebook nakijken
dat hij in je sportschool rondloopt oke, maar is stalken niet een beetje overbodig?
je moet hem er niet op aanspreken lekker laten gaan. Die mensen draaien toch niet bij. En als je er wat van zegt kan je klappe verwachten. Ik ging er ook mee om en sommige sporen gewoon echt niet. En die luisteren vooral niet wat een ander ervan vindt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:48 schreef Generalissimo het volgende:
In de sportschool loopt er een gozer rond. Kale kop en een annabolenkuurtje. Sinds kort heeft die 14/88 in zijn nek, als je hierop googled weet je al snel wat dit betekent. Ik moet die vent erop aanspreken! Hoe zal ik het aanpakken?
Hij zal haar waarschijnlijk bewonderen om haar openlijke strijd tegen het zionisme.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:21 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon je vriendin met hoofddoekje meenemen naar de sportschool en wachten tot hij vervelend begint te doen, alvorens je een halter door zijn hoofd naar binnen slaat.
Simpel.
Of laat je sportschool geen hoofddoekjes toe!? Alleen nazi's!?
Je mag niet ongevraagd pics van de kut van TS' moeder posten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:11 schreef error_404 het volgende:
[..]
Mmm, ik krijg ook foto's van hersentumoren als ik op 14/88 google. Blijkbaar is er dan toch iets ernstig mis in je hoofd...
[ afbeelding ]
Op zijn voorhoofd:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef BlueMage het volgende:
Was dit 'm misschien TS:
[ afbeelding ]
Jolene is dat volgens mij, maar ze zijn niet meer bij elkaar, gerucht gaat dat ie met 'n half Latina vrouw wil trouwen.quote:
Het is een T. De tattoeerder was dyslectisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jolene is dat volgens mij, maar ze zijn niet meer bij elkaar, gerucht gaat dat ie met 'n half Latina vrouw wil trouwen.
Er op aanspreken? Je kan beter voor een trein gaan liggen, dan ben je gelijk dood.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:48 schreef Generalissimo het volgende:
In de sportschool loopt er een gozer rond. Kale kop en een annabolenkuurtje. Sinds kort heeft die 14/88 in zijn nek, als je hierop googled weet je al snel wat dit betekent. Ik moet die vent erop aanspreken! Hoe zal ik het aanpakken?
Die speelde toen een sterk ek inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:50 schreef BritchesAndHose het volgende:
Hij was fan van Cruyff op het EK in '88?
Misschien is hij al wel sinds jaar en dag vrijwilliger bij bejaardensoos De Oude Ketel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:33 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Er op aanspreken? Je kan beter voor een trein gaan liggen, dan ben je gelijk dood.
http://en.wikipedia.org/wiki/Curtis_Allgierquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:02 schreef P8 het volgende:
[..]
Het is een T. De tattoeerder was dyslectisch.
Maar heb je een link naar achtergrondinfo over deze gast?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:55 schreef BlueMage het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Curtis_Allgier
quote:An armed Allgier barricaded himself for a time inside a room but was captured after he fell through the hotel's ceiling, where he had tried to hide.
quote:
Van Schindler's list dacht ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:17 schreef P8 het volgende:
[..]
Die linkerfoto is best mooi als je hem uit zijn context zou zien.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:17 schreef P8 het volgende:
[..]
Die linkerfoto is best mooi als je hem uit zijn context zou zien.
Nice. Ikzelf had het niet gekoppeld aan Schindler's List though.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier het origineel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |