Of geef hem een brandmerk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:48 schreef McFearless het volgende:
Kerf een hakenkruis in z'n voorhoofd, dat zal hem leren.
Dit is tot nu toe de beste optie! Kom maar met meer tips.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:49 schreef Argo het volgende:
Ik zal met je mee gaan, en hem een stukje hel laten zien, nu ben ik nog geen volwassen God, dus ik kan hem maar een klein stukje laten zien!
quote:
Zeggen dat zijn moeder een hoer is en hem dan een mes overhandigen. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:48 schreef Generalissimo het volgende:
In de sportschool loopt er een gozer rond. Kale kop en een annabolenkuurtje. Sinds kort heeft die 14/88 in zijn nek, als je hierop googled weet je al snel wat dit betekent. Ik moet die vent erop aanspreken! Hoe zal ik het aanpakken?
hoe weet je dat hij een anabolenkuur heeft dan ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Generalissimo het volgende:
Misschien kies ik wel de laffe manier en meld ik het gewoon bij de receptie. Geen zin dat er straks een groep neo nazi's voor me huis staat omdat ik die gozer een knal hebt verkocht. Hij is trouwens ook belachelijk gespierd met ze annabolenkuur daar kan ik niet tegenop.
ts is dealerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:57 schreef DeBassist het volgende:
[..]
hoe weet je dat hij een anabolenkuur heeft dan ?
Ach kijk, de aap komt uit de mouw: jaloeziequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Generalissimo het volgende:
Misschien kies ik wel de laffe manier en meld ik het gewoon bij de receptie. Geen zin dat er straks een groep neo nazi's voor me huis staat omdat ik die gozer een knal hebt verkocht. Hij is trouwens ook belachelijk gespierd met ze annabolenkuur daar kan ik niet tegenop.
Omdat 'ie anders geen trolltopic op Fok heeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:10 schreef Civilian het volgende:
En waarom moet jij er wat van zeggen?![]()
Mmm, ik krijg ook foto's van hersentumoren als ik op 14/88 google. Blijkbaar is er dan toch iets ernstig mis in je hoofd...quote:
Wat is dat voor ontplofte mol?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:11 schreef error_404 het volgende:
[..]
Mmm, ik krijg ook foto's van hersentumoren als ik op 14/88 google. Blijkbaar is er dan toch iets ernstig mis in je hoofd...
[ afbeelding ]
Wat is dat voor verlepte uitgerekte kut!?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:12 schreef Civilian het volgende:
[..]
Wat is dat voor ontplofte mol?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |