Daar heb ik het niet overquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja hoor, 3 Nederlandse ploegen in de pot voor de EL-loting morgen
okquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maak dan je eigen stuk tekst
drink mee danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit zo'n gast in de trein met een krat bier en alles
had ie er een tasje omheen moeten doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit zo'n gast in de trein met een krat bier en alles
Hij stinkt, boert, kan zich niet douchen, heeft geen huis en praat tegen zichzelf.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had ie er een tasje omheen moeten doen?
quote:
En maandag vol aan de bakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef Mdrop het volgende:
[..].
Tijd voor een biertje voor het slapen gaan.
Geen idee, nee man en moet ook nog los voor die laptop, man ben no zooo drukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En maandag vol aan de bak![]()
heb je de boeken al gekocht?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, nee man en moet ook nog los voor die laptop, man ben no zooo druk.
Nee kheb nog niet alle boeken hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jij wel alles rond neem ik aan, hoelaat trouwens maandag?
En waar haal jij die klas dan vandaan, de blaadjes enz. van maandag zijn al lang bij Twence gok ik zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nee kheb nog niet alle boeken hoor
http://roosters.saxion.nl/ je rooster
Daar ff je klas ingooien (zonder de 1e letter volgens mij)
whehe heldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En waar haal jij die klas dan vandaan, de blaadjes enz. van maandag zijn al lang bij Twence gok ik zo.
Oke, via de mail of ....?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whehe held
Morgen geef ik je wel het rooster dan
ik pm je wel. welke klas zat je? in G of niet?quote:
Op dat stickertje stond een K, maar dat moet ik sowieso nog fixxen, moet bij Erwin in ivm vervoerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik pm je wel. welke klas zat je? in G of niet?
hehe. okequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Op dat stickertje stond een K, maar dat moet ik sowieso nog fixxen, moet bij Erwin in ivm vervoer.
jowquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maar ik zie je PM wel en anders bel ik van't weekend wel een keer ofzo, trustuh!
Ja duhhh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ah de ronde gaat voor je huis langs
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze willen gewoon een glimp van jou opvangen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet je wel hoe irritant die kutwielerronde is? Ik kan vanaf 5 uur geen kant meer op als ik naar buiten wil. Alles is afgesloten met hekken, luidspreker/speakers hangen aan dit pand dus non-stop gelul en kutmuziek, rondjes reclame karavaan wat bestaat uit getoeter en sirenes en krijsende kutkinderen langs de straat voor gratis snoep..en als ik naar buiten wil en de straat oversteek moet ik rennen voor mn leven anders word ik aangereden door een stelletje op hol geslagen wielrenners.
Verkapte uitnodiging?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik herinner me ineens dat ik vorig jaar of jaartje daarvoor tegen iemand hier heb gezegd dat ie maar eens hier moest zitten en het zelf kan aanhoren.
Niks geniaal. Jaarlijks terugkerende ergenis.quote:
Volgend jaar een baksteen, punaises en waterballonnen meet @ my placequote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Volgend jaar een baksteen, punaises en waterballonnen meet @ my place
Ik weet dat ik overkom als een zeikwijf maar ik kan veel hebben en dit jaarlijkse fietsspektakel geeft echt teveel overlast voor de bewoners hier.
Afschaffen kan natuurlijk niet maar omleiden ook niet. Geluid uitschakelen is geen optie en schreeuwende kinders en volwassenen weren kan ook niet.
Dan maar ondergaan en wie weet volgend jaar een baksteenmeet bij mij.
@ AIVD: grapjuhhh:d :d:D
einzzz@@:d
Trusten
Count me in!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Volgend jaar een baksteen, punaises en waterballonnen meet @ my place
Ik weet dat ik overkom als een zeikwijf maar ik kan veel hebben en dit jaarlijkse fietsspektakel geeft echt teveel overlast voor de bewoners hier.
Afschaffen kan natuurlijk niet maar omleiden ook niet. Geluid uitschakelen is geen optie en schreeuwende kinders en volwassenen weren kan ook niet.
Dan maar ondergaan en wie weet volgend jaar een baksteenmeet bij mij.
@ AIVD: grapjuhhh:d :d:D
einzzz@@:d
Trusten
Als je buienradar kijkt valt 't mee maar als je in De atmosfeer staat op ontploffen #448 : Waar we wachten op noodweer! kijkt dan denken ze dat 't flink losgaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik moet nog allemaal zien als het door gaat met het noodweer wat er op komst is. Lekker met 30 km per uur over gladde klinken fietsen
Neehoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twente ontmoet een oude bekende met Vaslui
Dat waren Rubin Kazan en Zenitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was toch die wedstrijd met -15?
Ooh, maar Twente speelde wel tegen Vasluiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat waren Rubin Kazan en Zenit
twitter:psv_news twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 14:10:16PSV naar Oostblok, Twente tegen Jol en Maaskant #PSV #FCTwente #Vitesse http://t.co/KZVTawT reageer retweet
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, maar Twente speelde wel tegen Vaslui![]()
Henquote:
Heb geen werk dus tijd zat maar zondag bbq dus helaas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:53 schreef Redbaron het volgende:
Kuttertjes!
Live vanuit Zaffelare alwaar ik een netwerkje gekaapt heb..
Morgen ws nog ff heen en weer naar Zweden, vrijwilligers om mee te gaan?
Vetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:53 schreef Redbaron het volgende:
Kuttertjes!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Marko gaat al mee als ik op moet
Toch een date met M
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Aaarghh ik word gek!
Tuuttuuttuuttuuuuuuut
Wij zijn ook gek van jouquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Aaarghh ik word gek!
Tuuttuuttuuttuuuuuuut
kunnen we dan ook een paar zweedse schonen meenemen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:53 schreef Redbaron het volgende:
Kuttertjes!
Wil niet weten wat daar in die vrachtwagen gebeurt met B&Mquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Marko gaat al mee als ik op moet
Toch een date met M
Selmaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alvast voor morgen:
Remco!!
Henrikequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:11 schreef norich het volgende:
Avond
Mooi 't huis voor mezelf vanoamd
zal ik je zo eens verwennenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:11 schreef norich het volgende:
Avond
Mooi 't huis voor mezelf vanoamd
Ik wa, hup Vitesse!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Henrikekijk je ook Ajax - Vitesse?
Remcoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Henrikekijk je ook Ajax - Vitesse?
Ik zeg prima.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies
[..]
ik zeg minimaal 1 keer Bony
GMTA, binnen 5 secondequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:28 schreef norich het volgende:
We zijn allemaal voor Vitesse, wat harmonieus
Tuurlijk. Want Ajaxquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:28 schreef norich het volgende:
We zijn allemaal voor Vitesse, wat harmonieus
Viel Spaßquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
GMTA, binnen 5 seconde
* ReMcOrE sluit af en gaat zometeen naar Cinestar
Paddy's? Atak?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:32 schreef CrashO het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een leuke tent om zaterdag avond uit te gaan in Enschede?
Had ook wat rond gevraagd op de intro, maar veel verder dan Aspen valley kwamen de meesten niet en dat vond ik een ongeloofelijke ruk tent
Aspen is tofquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:32 schreef CrashO het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een leuke tent om zaterdag avond uit te gaan in Enschede?
Had ook wat rond gevraagd op de intro, maar veel verder dan Aspen valley kwamen de meesten niet en dat vond ik een ongeloofelijke ruk tent
dit inderdaad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aspen is tof
Molly is leuk
Rocks
Ja en dat denk ik al een jaar of 16, hardnekkige gedachte hèquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je denkt dat je voor ajax bent?
quote:
Oeiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je denkt dat je voor ajax bent?
Ja, toch jammerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja en dat denk ik al een jaar of 16, hardnekkige gedachte hè
jeroomquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Velthuizen: "de Nederlandse KNVB"
quote:
quote:
Ik zal je missenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:21 schreef Sylvana het volgende:
Wij gaan Twente een dagje verlaten. Zijn onderweg naar vrienden in Tilburg en blijven daar ook slapen
Rouwadvertentie in de krantquote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik jullie ook
Pas je een beetje goed op ons stadje?
Turbooooh jonguh!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
1-0 voor RKC, door Evander Snoen wat wordt er dan gedraaid? Paul Elstak - Turbo
Minder erg dan verwachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog veel last gehad van die fietsers?
Hmmmquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Minder erg dan verwacht(op die reclame karavaan na...tering wat een fucking herrie).
De speakers hingen niet zoals gewoonlijk aan dit pand maar een eindje verderop dus het getetter en de kutmuziek was te overstemmen door mn eigen favo muziek maar wel met het volume voluit. Het geschreeuw en gejuich als de fietsers langskwamen heb ik voor lief genomen.
En vannacht om 4 uur kwamen twentemilieuwagentjes en mensen met zo'n ding waar je bladeren mee weg blaast de straat supertraag en luidruchtig schoonvegen.
Oh en ik ben niet naar buiten gegaan dus hekkenergenis en rennen voor mn leven is me bespaard gebleven. Jammer dat er niemand flink onderuit is gegaan toen het regende.
Kutwielerronde
Selma, ik wil niet moeilijk doen, maaruuh dit is maar 1x per jaar? En dit had je kunnen weten als je in het centrum gaat wonen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Minder erg dan verwacht(op die reclame karavaan na...tering wat een fucking herrie).
De speakers hingen niet zoals gewoonlijk aan dit pand maar een eindje verderop dus het getetter en de kutmuziek was te overstemmen door mn eigen favo muziek maar wel met het volume voluit. Het geschreeuw en gejuich als de fietsers langskwamen heb ik voor lief genomen.
En vannacht om 4 uur kwamen twentemilieuwagentjes en mensen met zo'n ding waar je bladeren mee weg blaast de straat supertraag en luidruchtig schoonvegen.
Oh en ik ben niet naar buiten gegaan dus hekkenergenis en rennen voor mn leven is me bespaard gebleven. Jammer dat er niemand flink onderuit is gegaan toen het regende.
Kutwielerronde
Wat doe je moeilijk man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Selma, ik wil niet moeilijk doen, maaruuh dit is maar 1x per jaar? En dit had je kunnen weten als je in het centrum gaat wonen?
Ik zou ook elk jaar bloedchagrijnig worden als een stel klootzakken een hele dag lang pleurisherrie voor m'n huis zou makenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Selma, ik wil niet moeilijk doen, maaruuh dit is maar 1x per jaar? En dit had je kunnen weten als je in het centrum gaat wonen?
Moet je voor de grap eens in Brabant/Limburg gaan wonen tijdens carnaval.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zou ook elk jaar bloedchagrijnig worden als een stel klootzakken een hele dag lang pleurisherrie voor m'n huis zou maken
Wist ik niet. Vroeger in de Gotte had ik er namelijk geen last van.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ik zag het ook net, niet zo slim van 'mquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
valse start van Bolt op de 100m bij WK atletiek![]()
gelijk diskwalificatie!
brabantquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens in Brabant/Limburg gaan wonen tijdens carnaval.
het was echt gewoon vooraf gezien zwei fingers in die nase voor hem... maar dan moet je moet je wel goed startenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zag het ook net, niet zo slim van 'm
maar die andere Jamaicaan was ook niet sloomquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het was echt gewoon vooraf gezien zwei fingers in die nase voor hem... maar dan moet je moet je wel goed starten
hoe is het met jou?quote:
ja goed. ben hier ook aan 't voetbal kijken Feyenoord - Heerenveen.quote:
ik kijk nou de hockeyfinalequote:Op zondag 28 augustus 2011 15:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja goed. ben hier ook aan 't voetbal kijken Feyenoord - Heerenveen.
welke wedstrijd kijk jij?
Inderdaad, tis echt ernstig. Het is gewoon koud buitenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:42 schreef Sylvana het volgende:
Hier ook hockey op, maar is niet om vrolijk van te worden. Net als het weer. Laatste vakantiedag en zit onder een deken op de bank met een pot thee en kaarsen aan...
Serieus? een deken?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:42 schreef Sylvana het volgende:
Hier ook hockey op, maar is niet om vrolijk van te worden. Net als het weer. Laatste vakantiedag en zit onder een deken op de bank met een pot thee en kaarsen aan...
Ik heb altijd een slaapzak naast de pc liggenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:42 schreef Sylvana het volgende:
Zoeperdquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:20 schreef Redbaron het volgende:
zo maar eens zien wat ik te eten krijg, en of ik het een beetje kan verdragen..
Mijn maag is een beetje vreemd aan het doen na vannacht
Ik wil Twente zien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:32 schreef Sylvana het volgende:
Waar het wel echt weer voor is vandaag is koekjes bakken! Dus dat heb ik net maar gedaan![]()
Nu eten koken, zodat we over een half uur met het bord op schoot voetbal kunnen kijken
Wat is dit voor'n blasfemie? Heb je Twente nog niet gezien?!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:39 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik wil Twente zien.
Lijkt me echt een vette pot
Ik heb de score wel gevolgd, maar niet gezien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat is dit voor'n blasfemie? Heb je Twente nog niet gezien?!
De verjaardagen worden gevierd met Twente aanquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb de score wel gevolgd, maar niet gezien.
Had verjaardag.
Ik heb geen overwinning van iets nodig om extra te vieren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
De verjaardagen worden gevierd met Twente aan
En als ze winnen wordt t extra gevierd
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:57 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb geen overwinning van iets nodig om extra te vieren.
Ik vier altijd extra!
whehequote:Op zondag 28 augustus 2011 18:57 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik vier altijd extra!
Altijd tijdens PSV, jeweetquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je dacht vast 2x45 minuten aan mij
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:57 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik vier altijd extra!
Al jaren. Zondagavond op Nederland 1 vanaf +/- 22:10.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:46 schreef norich het volgende:
Sinds wanneer bestaat het programma studio ajax?
hmmm nooit gewetenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Al jaren. Zondagavond op Nederland 1 vanaf +/- 22:10.
Oooh ik las fout. Ik bedoel echt het programma 'Studio Ajax' op Veronica.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Staat ook in de gids als Studio Voetbal.
Henrike zegt: eens !quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:49 schreef Under_Score het volgende:
slaap zeik ga zo ook maar is, nog even deus ex spelen
quote:i Top 100 van zondag 28 augustus 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
011. 333 MarkoAlmelo
Programma bestaat al jaren op AT5 en is sinds dit seizoen ook op Veronica te zien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:46 schreef norich het volgende:
Sinds wanneer bestaat het programma studio ajax?
quote:
Nou echt wel !quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Goedemorgen Selma
Het regent weer lekker hier in Almelo
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
het gaan zware jaren worden op het saxion
Whehequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
elke dag van 8.45 tot minimaal (!) 5 uur
plus al het huiswerk enzo
whehe, huiswerkquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ditquote:
't Is hier maar grauw weerquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef Redbaron het volgende:
Zeu, nog maar in Belgique en nu alweer de korte box an!
Ik hou van mooi weer
Ik denk dat ik er nu maar vast mee stopquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er nu maar vast mee stop.
Nee hoor, en die leraar die ik vanmorgen had, wat een kneus, praat gewoon 2 uur lang op 1 (!) toon en eigenlijk zonder ook maar IETS te vertellenquote:
Ik quote even de leraar; "Het zijn nogal veel uren, maar jullie hebben dan ook niet de makkelijkste opleiding gekozen'quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:18 schreef Sylvana het volgende:
Bij ons hebben eerstejaars ook maar 15-18 contacturen per week. Wat doen jullie al die tijd op school dan
Ik ga maar de textiel opleiding doen, beetje naaien lukt mij nog welquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik quote even de leraar; "Het zijn nogal veel uren, maar jullie hebben dan ook niet de makkelijkste opleiding gekozen'
jawelquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:20 schreef Sylvana het volgende:
Maar ze zijn toch niet allemaal verplicht?
Naaienquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga maar de textiel opleiding doen, beetje naaien lukt mij nog wel
Beetje vrouwen kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga maar de textiel opleiding doen, beetje naaien lukt mij nog wel
Een heel klein gedeelte 'zelf studie' dus inderdaad niet direct verplicht, maar de overige uren wel 'gewoon'.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:20 schreef Sylvana het volgende:
Maar ze zijn toch niet allemaal verplicht?
Heb gewoon 85 euro bespaart op die boeken via Bol.comquote:
wat niet weet wat niet deertquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Van mij wel, moet je wel ff je naam tegen mijn vriend zeggen, dan is het geen vreemdgaan
Playerquote:
ik moet nog minstens 40 jaar werkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:26 schreef GimmeGore het volgende:
ik heb nog minstens 3 weken vakantie
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik moet nog minstens 45 jaar werken
Ja iddquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
halloik zit mooi weer klaar voor een uitzendig VI
@ Marko; lekker rooster kerel![]()
zonder te scoren; die moet je ff uitleggenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja iddmja
Vanavond naar Jong Heracles - Jong AZ Geweest. 2-1 winst zonder te scoren
2 eigen goals van AZquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zonder te scoren; die moet je ff uitleggen
Jong Twente met 4-0 gewonnen uit bij Jong Ajax
3 keer scoren en nog verliezen; is ook knapquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
2 eigen goals van AZ
oa van Erik Falkenburg
oow, valt nog mee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]![]()
Maandag: 12:00 - 16:00
Dinsdag: 08:45 - 17:30
Woensdag: 08:45 - 16:45
Donderdag: 08:45 - 16:00 (17:30)
Vrijdag: 08:45 - 16:00of zeur ik maar wat
?
ik van 08.15 tot 17.00 (drie kwartier pauze)quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oow, valt nog mee.
ik moet van 0730 tot 1630 werken
5 dagen in de week
ja werken. cashenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oow, valt nog mee.
ik moet van 0730 tot 1630 werken
5 dagen in de week
Nope. Je zeurt niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]![]()
Maandag: 12:00 - 16:00
Dinsdag: 08:45 - 17:30
Woensdag: 08:45 - 16:45
Donderdag: 08:45 - 16:00 (17:30)
Vrijdag: 08:45 - 16:00of zeur ik maar wat
?
jij betaalt voor je ingevulde werkweekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |