Daar heb ik het niet overquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja hoor, 3 Nederlandse ploegen in de pot voor de EL-loting morgen
okquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maak dan je eigen stuk tekst
drink mee danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit zo'n gast in de trein met een krat bier en alles
had ie er een tasje omheen moeten doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit zo'n gast in de trein met een krat bier en alles
Hij stinkt, boert, kan zich niet douchen, heeft geen huis en praat tegen zichzelf.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had ie er een tasje omheen moeten doen?
quote:
En maandag vol aan de bakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef Mdrop het volgende:
[..].
Tijd voor een biertje voor het slapen gaan.
Geen idee, nee man en moet ook nog los voor die laptop, man ben no zooo drukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En maandag vol aan de bak![]()
heb je de boeken al gekocht?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, nee man en moet ook nog los voor die laptop, man ben no zooo druk.
Nee kheb nog niet alle boeken hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jij wel alles rond neem ik aan, hoelaat trouwens maandag?
En waar haal jij die klas dan vandaan, de blaadjes enz. van maandag zijn al lang bij Twence gok ik zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nee kheb nog niet alle boeken hoor
http://roosters.saxion.nl/ je rooster
Daar ff je klas ingooien (zonder de 1e letter volgens mij)
whehe heldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En waar haal jij die klas dan vandaan, de blaadjes enz. van maandag zijn al lang bij Twence gok ik zo.
Oke, via de mail of ....?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whehe held
Morgen geef ik je wel het rooster dan
ik pm je wel. welke klas zat je? in G of niet?quote:
Op dat stickertje stond een K, maar dat moet ik sowieso nog fixxen, moet bij Erwin in ivm vervoerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik pm je wel. welke klas zat je? in G of niet?
hehe. okequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Op dat stickertje stond een K, maar dat moet ik sowieso nog fixxen, moet bij Erwin in ivm vervoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |