Het laatste, zal ook wel geen bond wezen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:21 schreef Tem het volgende:
Is er niemand meer of hebben jullie gewoon geen idee?
Nope maar die laatste gok was niet eens zo slecht van Tanin.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het laatste, zal ook wel geen bond wezen?
Dat was juist mijn punt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Studeerden toen niet sowieso meer mannen dan vrouwen?
Deels, maar de trent zou over vijftig jaar weer totaal anders kunnen zijn.quote:[..]
Dat klopt, maar ik denk wel dat je het eerder kiest als je er goed in bent.
Ik heb vroeger ook getwijfeld over Keltische talen en Cultuur.
Jij doet alvast hard je best, niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef afro het volgende:
[..]
Gil geeft de vrouwen nou gelijk...
volgens mij breekt de hel nu los
Haha, Dat was gewoon typ polio, zo beroerd is mijn Nederlands ook weer niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:29 schreef Gillingham het volgende:
Jij doet alvast hard je best, niet?
De vragen gaan best snel, toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:15 schreef afro het volgende:
Het is wel weer ineen keer dood hier.. niet echt boeiend als de vragen zo sloom gaan
Welnee, ik heb maar 3 Hitchcocks gezien en die vond ik niet eens zo geweldig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:48 schreef dekatophetspek het volgende:
Pico die film over die moordenaars dat kan ook Rope zijn van Hitchcock
Ben meteen aangenomen is eigenlijk ook een simpel bijbaantje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:51 schreef dekatophetspek het volgende:
Afro hoe ging soli ? Ben je de pineut ?
Haha dat gaat denk ik gemakkelijk, zoveel weet ik niet. 1 op de 100 vragenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:56 schreef dekatophetspek het volgende:
Dan kan ik je misschien nog eens inhalen in FMT
Zijn er al 1000 vragen gesteld deze maand?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:56 schreef afro het volgende:
[..]
Haha dat gaat denk ik gemakkelijk, zoveel weet ik niet. 1 op de 100 vragen
Makkelijk, Weet al de hele avond geen een antwoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zijn er al 1000 vragen gesteld deze maand?
Waarom gewoon niet internquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:08 schreef dekatophetspek het volgende:
Morgen heb ik een externe geluidskaart. Heb ik eindelijk weer goed geluid op de peecee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |