Och met de jaren komt de wijsheidquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:44 schreef Baszh het volgende:
FF is 29, rest schat ik begin 30 eind 20 ook
Bij mij is het andersomquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:47 schreef lamers het volgende:
[..]
Och met de jaren komt de wijsheidof dat proberen ze je toch wijs te maken.
Heb wel eens gehoord dat de aftakeling vanaf 21 al inzet LOLquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:47 schreef Baszh het volgende:
Tot op een punt. Daarna begint het echt af te takelen
Hersenen ontwikkelen tot je 23e ongeveer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:49 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat de aftakeling vanaf 21 al inzet LOL
ik ben zo oud dat het nog geen oud mag hetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:41 schreef lamers het volgende:
No clue, heb bij de meeste eig geen idee Sok, Sam, Intre, dopekoe...geen idee. Laatste tijd wel meet hier de sc gelezen dus ff, Njo, hornage etc heb ik wel een idee van hoe oud ze zijn.
30+ is oud.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:39 schreef hornage het volgende:
[..]
ik ben zou oud dat het nog geen oud mag heten
Ik vind 29+ wel oudquote:
Ik ben 29+ en ben alles behalve oud.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:46 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik vind 29+ wel oud30 is nl al oud
Is natuurlijk ook geouwehoerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben 29+ en ben alles behalve oud.
Ik wordt trouwens nog steeds tussen de 23 en 25 jaar oud geschat.Half jaar geleden vroeg een miep achter de kassa om mijn legitimatie toen ik een kratje bier wilde halen.
Ik heb haar hard uitgelachenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:54 schreef hornage het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook geouwehoer
Wel een compliment als ze je om legitimatie vragen. Maat van mij van 26 kreeg laatst ook de vraag zich te legitimeren toen hij bier ging halen.
Heeft ie alle boodschappen laten liggen incl bier en is boos weggelopen![]()
Mafkees
Ik had het idee dat Doff al 30+ was, maar dat is misschien meer door zijn film interessesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:41 schreef Gillingham het volgende:
SoK is een oude man, zoveel is zeker.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Doff al 30+ was, maar dat is misschien meer door zijn film interesses
Maar aangezien Doff en jij elkaar kennen van de studie?, lijkt hij me wat jonger (aangezien jij uit 85 komt)...
Maar de meeste FMT vanaf het begin zullen wel rond de 30 zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |