quote:
Inderdaad triest gedrag, helaas zijn er genoeg van dat soort opgefokte mannetjes.quote:Op maandag 5 september 2011 12:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
inderdaad, wat een mongolengedrag. Nee, dat neem ik terug, want mongolen zijn over het algemeen lief.
quote:Op maandag 5 september 2011 09:45 schreef Asap het volgende:
[..]
Voor mij net zo'n slecht begin, een agressieve brommerrijder in het verkeer die mij bedreigt en mijn autodeur sloopt.... Alleen maar omdat hij moest remmen door mij...![]()
Kansloze lui altijd
Sorry nog he.quote:Op maandag 5 september 2011 09:45 schreef Asap het volgende:
Voor mij net zo'n slecht begin, een agressieve brommerrijder in het verkeer die mij bedreigt en mijn autodeur sloopt.... Alleen maar omdat hij moest remmen door mij...![]()
Kansloze lui altijd
Fittiequote:
Bier op?quote:Op maandag 5 september 2011 20:56 schreef picodealion het volgende:
Ok, wie heeft Hornage al gebeld dat z'n bier op is?
Je snapt het ook niet hequote:Op maandag 5 september 2011 20:57 schreef picodealion het volgende:
Je telefoonnummer, voor noodgevallen. Dit is vrij ernstig.
Toen hielp bellen nietquote:Op maandag 5 september 2011 20:59 schreef hornage het volgende:
En vorige keer hadden we ook een noodgeval: Patch was onvindbaar
Patch moet er dus gewoon bij zijnquote:Op maandag 5 september 2011 20:59 schreef hornage het volgende:
En vorige keer hadden we ook een noodgeval: Patch was onvindbaar
quote:
Ik zie hem de laatste tijd sowieso niet zo veel onlinequote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef hornage het volgende:
[..]Mijn mening, hij heeft volgens mij ook nog geen geldig excuus gegeven.....
Ken er geen éénquote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef Asap het volgende:
Allemaal geniale films op de planning, sommige al gezien maar even weer eens refreshen![]()
• Ator
• Deathstalker
• Dragonslayer
• Fire and Ice
• Fire and Ice 2008
• Hundra
• Jason and the Argonauts
• Krull
• Tales of the Ancient Empire
• The Beastmaster
• The Sword and the Sorcerer
• The Vikings
• Time Bandits
Opbouw naar Conan?quote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef Asap het volgende:
Allemaal geniale films op de planning, sommige al gezien maar even weer eens refreshen![]()
• Ator
• Deathstalker
• Dragonslayer
• Fire and Ice
• Fire and Ice 2008
• Hundra
• Krull
• Tales of the Ancient Empire
• The Beastmaster
• The Sword and the Sorcerer
• The Vikings
• Time Bandits
Hehe inderdaad, ik dacht even kijken wat voor vagere Fantasy films er nog meer zijn. Helemaal klaar voor Conanquote:
Dit zou mijn top vijf zijn Ware klassiekers in hun genre!!!quote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef Asap het volgende:
• Time Bandits
• The Vikings
• Fire and Ice
• Krull
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |