ah yep jij was het idd nou tnx voor de tip dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij was ik dat. Ik gebruik 51, ben er ook blij mee
338, die heb ik ook! Die heb ik gebruikt in mijn 'verschillende kleuren'-tutorialquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhhh, geen idee eigenlijk.
Blauw is 338, oranje is 407.
Is een mooi kleurtje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
338, die heb ik ook! Die heb ik gebruikt in mijn 'verschillende kleuren'-tutorial
Als je echt voor foundation gaat, zou ik foundation-loos gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:07 schreef Enfermera het volgende:
Oeh, ik heb 2 bonnen van de DouglasIk ga denk donderdag even naar de MAC in R'dam, daar zit ook een counter in de Douglas, ga ik daar even mijn bonnen uitgeven aan een nieuwe foundation denk ik...
Ik moet er toch maar eens aan geloven, dat ik gewoon een mooie, kwalitatief goeie foundation heb.
Is het trouwens erg als je al opgemaakt daarheen gaat?Of gooien ze er dan gewoon van alles overheen?
Bij mij hebben ze de make-up er gewoon afgehaald. Ik ga nergens make-uploos heen. Zelfs toen ik op een inbraakalarm moest reageren op het werk heb ik nog mascara en poeder opgedaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:07 schreef Enfermera het volgende:
Oeh, ik heb 2 bonnen van de DouglasIk ga denk donderdag even naar de MAC in R'dam, daar zit ook een counter in de Douglas, ga ik daar even mijn bonnen uitgeven aan een nieuwe foundation denk ik...
Ik moet er toch maar eens aan geloven, dat ik gewoon een mooie, kwalitatief goeie foundation heb.
Is het trouwens erg als je al opgemaakt daarheen gaat?Of gooien ze er dan gewoon van alles overheen?
Kutquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je echt voor foundation gaat, zou ik foundation-loos gaan
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze de make-up er gewoon afgehaald. Ik ga nergens make-uploos heen. Zelfs toen ik op een inbraakalarm moest reageren op het werk heb ik nog mascara en poeder opgedaan.
Voor foundation hoeven ze gelukkig niks met je ogen te doen. (Ik heb ook harde lenzen, bekend iets dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kut![]()
![]()
[..]
![]()
Ja, zo voel ik me dus ook een beetje. Hangt er vanaf hoe mn huid er donderdag uit ziet, het is al stuuukkken beter dan vorige week (één en al vulkanisch landschap), maar met foundation vind ik het toch fijner..
En idd, dat dacht ik ook nog, ze kunnen het er natuurlijk ook gewoon afhalen![]()
Zolang ze maar niet aan mn ogen komen, want ik heb harde lenzen in XD
Nee daaromquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor foundation hoeven ze gelukkig niks met je ogen te doen. (Ik heb ook harde lenzen, bekend iets dus.)
Maar ze vragen van te voren of je wat op hebt en ze hebben er gelukkig ook schoonmaakmeuk.Al is het wel makkelijker als je niks ophebt natuurlijk.
Smilie overloadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee daaromOh echtt!
Haha ja
Ik kan dus ook niks in mn ogen hebben
Behalve mn lenzen dan
![]()
Ja preciesJa, snap ik
Maarja, jammer dan, dan haal ik het er daar wel af en mogen ze me weer volplamuren
![]()
XD
Even oppassen, want ik weet niet zeker of die bonnen wel ingeruild mogen worden voor macproducten. Je krijgt namelijk ook geen korting op die producten, dus eerst even vragen voor je voor een enorme teleurstelling staatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:07 schreef Enfermera het volgende:
De Beauties kortingsbon (van 5 euro) kon er in ieder geval wel voor ingeleverd worden. En je spaart ook wel punten over je MAC aankopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Even oppassen, want ik weet niet zeker of die bonnen wel ingeruild mogen worden voor macproducten. Je krijgt namelijk ook geen korting op die producten, dus eerst even vragen voor je voor een enorme teleurstelling staat
Die heb ik ook sinds enkele dagen! Godsamme, wat een goed spul! Ik gebruik nummer 51 voor onder mijn ogen en het werkt echt perfect! Zķ veel goedkoper dan de touche eclat, waar ik wel lyrisch over ben, maar die ook erg duur is! Ik kocht mijn versie voor maar ¤6,15 ipv ¤10,30 met een aanbieding bij Dirx drogist. Fijn!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:22 schreef DarkElf het volgende:
laatst las ik hier mee en iemand, sorry weet niet meer wie, noemde de concealer van Bourjois.
nou had ik toevallig nieuwe nodig en ik ben eens, met die tip in mijn achterhoofd naar de winkel getogen en idd... briljante concealer! paste perfect bij mijn erg lichte huid en dekt mooi maar onopvallend.
kortom, meegenomen dus en erg blij mee
deze dus, nummertje 52:
[ afbeelding ]
Ik zag 'm liggen, maar vond het idee van een kruller bij mijn ogen een beetje eng.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef Mirjam het volgende:
zou dit wat zijn voor eigenwijze wimpers? http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P20039
heeft iemand ervaring met dergelijke producten?
ik ook, vandaar dat ik eerst ervaringen wilde horenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zag 'm liggen, maar vond het idee van een kruller bij mijn ogen een beetje eng.
Niemand,quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe kan ik het beste een beetje zo'n amandelvorm in mijn ogen creëren?
Dat ze wat schuin naar boven lijken te staan zegmaar,.
Volgens mij heeft deze blogger ergens iets op haar site staan. Denk dat je even moet zoeken, maar weet zeker dat ik er iets over gelezen heb.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef Mirjam het volgende:
zou dit wat zijn voor eigenwijze wimpers? http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P20039
heeft iemand ervaring met dergelijke producten?
Hihi jaquote:
Oh echt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Even oppassen, want ik weet niet zeker of die bonnen wel ingeruild mogen worden voor macproducten. Je krijgt namelijk ook geen korting op die producten, dus eerst even vragen voor je voor een enorme teleurstelling staat
Voor hetzelfde geld heb ik hartstikke ongelijk (Let me know pleasequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hihi ja![]()
zo ben ik
![]()
![]()
[..]
Oh echt!Goeie tip, ik zal het idd eerst even navragen... Thanks!
Haha ja, nee super dat je het ff zegtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld heb ik hartstikke ongelijk (Let me know please) maar beter het zekere voor het onzekere nemen
Gelukkig is sinds 65 minuten een hele nieuwe maand begonnenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef Dwyn het volgende:
Okay, nu heb ik wel weer genoeg geld uitgegeven aan make-up deze maand.
Hij doet het nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:43 schreef Ninjaninja het volgende:
En nog een met een oranje randje
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in!quote:Op donderdag 1 september 2011 01:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gelukkig is sinds 65 minuten een hele nieuwe maand begonnen![]()
I wantz fluidlines
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ook matrode/berrykleur lippenstift die bij mijn nagels past
Oja ook nog gister Hello Flawless gekocht van Benefit in de kleur Ivory. En het is fijn! Samen met de kabuki van de Sephora zelf. De vrouw in de Sephora gebruikte die ook om het bij mij op te doen en die kwast was zooooo lekker zachtOp de website kost dat ding $24,- maar ik heb zelf maar iets van ¤13,- ofzo betaald
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal binnekort nog eens een foto maken hoe het op de huid staat ofzo
Imgcodequote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:43 schreef Ninjaninja het volgende:
En nog een met een oranje randje
[ afbeelding ]
Whooo dit is wel 'tierelantijntjes' op hoog niveau! Ik vind dat grote pallet net iets je té.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
NEED: http://www.temptalia.com/too-faced-holiday-2011-collection
Jaaaaaaaa die was hetquote:Op donderdag 1 september 2011 14:32 schreef RenRen- het volgende:
Was je toevallig in Rotterdam? Was het die blonde gast?Ik vind die blush die je op hebt ook heel mooi
![]()
Ik ga volgende week naar Amsterdam, Mac Pro, Inglot en Make up store...
Oehhhquote:Op donderdag 1 september 2011 20:43 schreef Diconnected het volgende:
Nieuwe spullies:
[ afbeelding ]
Oogpotlood in Process Magneta
Cremesheen glass in Richer, Lusher
Blush in Springsheen
[ afbeelding ]
Inglot palette![]()
Dat Inglot palette! Aaaaah mooie kleurtjes!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:43 schreef Diconnected het volgende:
Nieuwe spullies:
[ afbeelding ]
Oogpotlood in Process Magneta
Cremesheen glass in Richer, Lusher
Blush in Springsheen
[ afbeelding ]
Inglot palette![]()
Ik ben nu in Alkmaar geweest en fan! En ik durf echt wel te zeggen dat ik niet zomaar 'even ' 26 Euro aan 4 kleuren make-up uitgeef. Inglot is worth it...quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef CindieY het volgende:
Ik word steeds nieuwsgieriger naar Inglot. Nog maar eventjes en dan kan ik het ook in real life gaan checken
Ik vind het oranje op deze manier gebruikt echt niet mooi, moet zeggen dat ik oranje zelden mooi vind hoor. Gecombineerd met donkerbruin of zwart zou ik zelf mooier vinden.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:26 schreef Ninjaninja het volgende:
Oeeeh Inglot, me likezzz EN BAH, weer een foto van mij die t niet doet. Poging 2;
[ afbeelding ]
Lots of Sleek, beetje Inglot zeegroen, groen (knudde) metallic oogpotloodje van Essence en Sexy Curves mascara van Rimmel
Ja, maar dat had ik eerst ook met mascara.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Je denkt dat je er heel lelijk uit ziet met oogschaduw op???
Ligt aan de kleuren en de opbrengwijze, maar geen enkele vrouw wordt lelijker door oogschaduw hoor, whahaha, grapjas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |