ik heb geen auto.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom jongens, laten we allemaal het nummerbord van Crocodi1e namaken en gratis mee gaan tanken
Ik activeer mijn magische kaart, zeilboot taks!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
The Art of Trolling. Ze hebben toch niet meer zo lang te leven en dan gaan ze dit soort geintjes uithalen.
Waar heb je het over ik ben niet 14quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom haal je het deel over dat je 14 bent nou weg?
Waarom zette je het dan eerst in je post jongetje?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:39 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Waar heb je het over ik ben niet 14
Dat deed ik niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zette je het dan eerst in je post jongetje?
Welke privacy en van wie? De auto? De auto heeft geen privacy, wel de persoon die in de auto zit, maar die persoon staat niet op de foto en er staan hier geen NAW van de beste bestuurder vermeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:18 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Inbruik op privacy mischien? Ja ik heb niet zo veel verstand van dat soort dingen maar het is wel strafbaar volgens mij.
Als je het niet doet doe ik een topic en postreport!
Godverdommequote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Welke privacy en van wie? De auto? De auto heeft geen privacy, wel de persoon die in de auto zit, maar die persoon staat niet op de foto en er staan hier geen NAW van de beste bestuurder vermeld.
Dus over welke privacy hebben we het hier?
Over kentekens namaken: Wel eens op tweedehands autosites gekeken? Daar staan gewoon kentekens bij vermeld. Je kunt dan via de RDW gegevens van de auto opvragen.
Nee hoor, we gaan na die onderbreking van jou gewoon weer OTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:45 schreef Crocodi1e het volgende:
Maar het is nog steeds off-topic dus ook een slotteke waard.
Ik zie die mannetjes al gniffelend bij elkaar zitten aan het eind van de dag, elkaar vertellend hoeveel bruggen ze vandaag weer open hebben laten zettenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
The Art of Trolling. Ze hebben toch niet meer zo lang te leven en dan gaan ze dit soort geintjes uithalen.
Publiceren is wat anders dan fotograferen...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is strafbaar om iemand zijn kenteken te fotograferen op de openbare weg, denk jij?![]()
Jammer joh, ook dat mag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Publiceren is wat anders dan fotograferen...
Van de eigenaar van de auto.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:43 schreef nikky het volgende:
Dus over welke privacy hebben we het hier?
Ik zal Roderik en Gert-Jan eens bellen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hoor, we gaan na die onderbreking van jou gewoon weer OT
[..]
Ik zie die mannetjes al gniffelend bij elkaar zitten aan het eind van de dag, elkaar vertellend hoeveel bruggen ze vandaag weer open hebben laten zetten
Nee, omdat dat zo is. Precies wat Nikky zei; het gaat niet om de privacy van de auto, maar om die van de bestuurder/inzittenden. En zolang die niet herkenbaar op de foto staan is er niets aan de hand.quote:
Omdat jij het zegt dus.quote:
Kenteken is direct te verbinden met de eigenaarquote:Precies wat Nikky zei; het gaat niet om de privacy van de auto, maar om die van de bestuurder/inzittenden. En zolang die niet herkenbaar op de foto staan is er niets aan de hand.
Zei de user die niet verder denkt dan het portretrechtquote:Durf je in te lezen enzo.
Wat fijn dat je zelf wel probeert uit te leggen hoe het zitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:58 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Omdat jij het zegt dus.
[..]
Kenteken is direct te verbinden met de eigenaar
[..]
Zei de user die niet verder denkt dan het portretrecht
Jij rijdt ook altijd met je ogen dicht?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:58 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Omdat jij het zegt dus.
[..]
Kenteken is direct te verbinden met de eigenaar
[..]
Zei de user die niet verder denkt dan het portretrecht
Oh, en ik ben degene die zich moet inlezen? Je hebt er dus zelf geen verstand van, maar toch anderen proberen terecht te wijzen? Patheticquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat fijn dat je zelf wel probeert uit te leggen hoe het zit
Publiceer ik foto's dan als ik autorijd? Ik zal je het antwoord geven: nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jij rijdt ook altijd met je ogen dicht?
Een kenteken is niet ter herleiden tot de eigenaar door elke simpele boerenlul.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Oh, en ik ben degene die zich moet inlezen? Je hebt er dus zelf geen verstand van, maar toch anderen proberen terecht te wijzen? Pathetic
Begin hier eens mee: http://blog.iusmentis.com(...)r-geparkeerde-autos/
En let goed op woorden als "mogelijk" etc.
Ik heb een fotografisch geheugen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:03 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Publiceer ik foto's dan als ik autorijd? Ik zal je het antwoord geven: nee.
Fixedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Een kenteken is niet ter herleiden tot de eigenaar door elke simpele boerenlul. te herleiden door iedereen met toegang tot de RDW database.
Dus dat privacy gelul is onzin. mogelijk terecht.
Zoek "publiceren" eens op in het woordenboekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb een fotografisch geheugen.
Moet ik dan nu de gevangenis in?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |