Ja echt leuk man. Genieten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:11 schreef BritchesAndHose het volgende:
Het enige "leuke" eraan is als je vooraan staat
Waarom?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:10 schreef Crocodi1e het volgende:
terechte klacht.
Je moet trouwens wel het kenteken op plaatje 2 onherkenbaar maken.
Ik heb zelf geen brug.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:13 schreef DAMH het volgende:
Heb je zelf een brug op de A1die geregeld open wordt gegooid
Inbruik op privacy mischien? Ja ik heb niet zo veel verstand van dat soort dingen maar het is wel strafbaar volgens mij.quote:
Voor een kenteken? Doe even normaal, huilebalkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:18 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Inbruik op privacy mischien? Ja ik heb niet zo veel verstand van dat soort dingen maar het is wel strafbaar volgens mij.
Als je het niet doet doe ik een topic en postreport!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:18 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Inbruik op privacy mischien? Ja ik heb niet zo veel verstand van dat soort dingen maar het is wel strafbaar volgens mij.
Als je het niet doet doe ik een topic en postreport!
Lijstje (geen idee of het nog 100% correct is):quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:10 schreef kikoooooo het volgende:
Op een aantal plekken in Nederland heb je nog bruggen op de snelweg
Dan kan iemand hier toch die nummerplaat laten namaken! Godverdomme denk na man!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is strafbaar om iemand zijn kenteken te fotograferen op de openbare weg, denk jij?![]()
Of diegene bedenkt zelf een nummerbord wat hij/zij wil namaken, zit je niet zo aan te stellenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Dan kan iemand hier toch die nummerplaat laten namaken! Godverdomme denk na man!
Je krijgt nog één kans, als je de nummerplaat niet afschermt doe ik Topic- én postreport + ik zet een berichtje in de FB.
Dat laatste moet je vooral doen jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Dan kan iemand hier toch die nummerplaat laten namaken! Godverdomme denk na man!
Je krijgt nog één kans, als je de nummerplaat niet afschermt doe ik Topic- én postreport + ik zet een berichtje in de FB.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |