Ja, ik maak geen grapje. Duidelijk gevalletje hand naar de bal, en handen op onnatuurlijke plek.quote:
www.eredivisielive.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ben net thuis, heeft iemand ook een linkje?
Is een ander topic voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ben net thuis, heeft iemand ook een linkje?
Nee jouw intenties om te trollen zijn leukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Je loopt 5 minuten achter ofzo, reageer dan niet
Waar troll ik precies?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:07 schreef Cocu het volgende:
[..]
Nee jouw intenties om te trollen zijn leuk
Nee hoor, ik constateer slechts dingen. Maar jij ziet het als trollen, daar kan ik verder weinig aan doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:09 schreef Cocu het volgende:
Je merkt gewoon dat je PSV alleen wilt afzeiken. Dat mag best van mij, maar het is wel sad.
Let dan niet op die reacties sufkopquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:09 schreef Cocu het volgende:
Je merkt gewoon dat je PSV alleen wilt afzeiken. Dat mag best van mij, maar het is wel sad.
Vroeg me net af waarom hij in godsnaam aanvoerder is, maar ik kan eigenlijk ook niet echt op een andere naam komen in dit elftal.quote:
Strootman, Bouma, Pieters ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeg me net af waarom hij in godsnaam aanvoerder is, maar ik kan eigenlijk ook niet echt op een andere naam komen in dit elftal.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajacied422 steunt je Caland, ik weet dat je daar erg blij mee bent.
Dat geldt ook andersom.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let dan niet op die reacties sufkop
Oja, Bouma. Wist dat ik iemand over het hoofd had gezien.quote:
Toevallig ooit gehoord van Bouma?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeg me net af waarom hij in godsnaam aanvoerder is, maar ik kan eigenlijk ook niet echt op een andere naam komen in dit elftal.
Ja dat topic kon ik niet vinden, dus eeeeh heel stiekem vroeg ik naareuh dat topic. Snapje?quote:
Misschien omdat hij zat te janken op Rutten toen hij 1 wedstrijd niet werd opgesteld. Overigens heb je met Manolev als aanvoerder wel meer druk naar vorenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, Bouma. Wist dat ik iemand over het hoofd had gezien.
Waarom Bouma niet?
Zeiksnorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:12 schreef Caland het volgende:
Jammer dat hij er niet in één keer in gaat eigenlijk, maar blijft mooi.
Njah, dan was het nóg een grotere schoonheid geweest. Laat ik het zo stellenquote:
Dat doet verder toch niet ter zake?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee die had er nog wel ingerold zonder keeper.
http://www.uefa.com/uefae(...)tatistics/index.htmlquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:05 schreef Caland het volgende:
Lens buitenspel meter: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ik ga toch in op zijn vraag of het een eigen doelpunt is ja of nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet verder toch niet ter zake?
Je ziet dat ie er al in zat, toen de keeper er aan zat. Dus weinig te zeiken eigenlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, dan was het nóg een grotere schoonheid geweest. Laat ik het zo stellen
Dat heb ik niet zo goed kunnen zien, maar kan goed ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je ziet dat ie er al in zat, toen de keeper er aan zat. Dus weinig te zeiken eigenlijk
Ja eigenlijk moest ie het niet eens meer proberen om op te staan, maar als je dit doet. Damnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:15 schreef Whiteguy het volgende:
Keepertje mag ook blij zijn dat Lens op stond trouwens, had geheid rood geweest
Dat ik zo erg juich voor PSVquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Je gaat met hem de kroeg in morgen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:18 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum bezorgt me een gratis avondje stappen. Nice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Had aardig wat knaken op PSV +2.5 gezet, en nog wat knaken op PSV +3.5.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je gaat met hem de kroeg in morgen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoeft niet in spoiler hoor. Dit is het europa league topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoeft niet in spoiler hoor. Dit is het europa league topic
Zie mijn spoiler, wel 2 penalty's.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Gregoor van Dijk trouwens ook al 2x gescoord vandaag
Dat je geld wint maakt het stappen nog niet gratis hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Had aardig wat knaken op PSV +2.5 gezet, en nog wat knaken op PSV +3.5.
Doe nog maar een goaltje dus.
True.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat je geld wint maakt het stappen nog niet gratis he
Dat wordt een 1-0 tegen Excelsior, ik zeg het je.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel lekker die goals voor PSV op weg naar zondag
Wijnaldum oohooh.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
DARTS LIEDJE EINDHOVEN STYLE JEWEET
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt een 1-0 tegen Excelsior, ik zeg het je.
Lijmquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:24 schreef Smoofie het volgende:
Huh?????/ Rutten heeft weer haar? Hoe kan dat, hij was aan de achterkant kaal
Ik kan ook niet wachten op de wedstrijd Ajax - Real en Real - Ajaxquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:25 schreef Nober het volgende:
Wereldtopper SV Reid dan toch nog afgedroogd in de 2de helft van de returnwedstrijd, knap hoor.
Die zit bij de training van Jong Ajax kijkend naar zijn 2 favoriete spelersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:26 schreef Type-R het volgende:
Waar blijft BSB? Een Marokkaan heeft gescoord
Ik kijk uit naar Bayern-City en AC Milan-Barcelona, maar da's allemaal geen Europa League, da's slechts Champions League.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten op de wedstrijd Ajax - Real en Real - Ajax
Oké, zet je het even in je signature?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar Bayern-City en AC Milan-Barcelona, maar da's allemaal geen Europa League, da's slechts Champions League.
Wie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:28 schreef Maver24 het volgende:
deze wel met geluid voor diegeen die em gemist hebben vorige pagina
Dat is pas over een paar weken (als het niet maanden is)? (Heb die loting niet volledig onthouden)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oké, zet je het even in je signature?
waquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:32 schreef Leso_Varen het volgende:
Worden er vanavond nog ergens samenvattingen uitgezonden of wa?
Ge zalt al die wedstrijden zelf moete kijke anders hedde pech, kut!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:32 schreef Leso_Varen het volgende:
Worden er vanavond nog ergens samenvattingen uitgezonden of wa?
hmm, matigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ge zalt al die wedstrijden zelf moete kijke anders hedde pech, kut!
Ze zijn wel inventief he, die boertjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:35 schreef Sjapoela het volgende:
Leuk, ze neurien de feyenoord tune bij wissel wijnaldum, leuk, erg leuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit wordt iig geen verlengen meer.
Als ze zo blijven spelen mogen ze wmb nog wel een half uurtje doorgaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit wordt iig geen verlenging meer, en op naar Alkmaar!
Ik weet niet wat je wil verlengen........quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit wordt iig geen verlenging meer, en op naar Alkmaar!
Inderdaad zeg 5-0, dit Psv had Benfica weggetikt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ze zo blijven spelen mogen ze wmb nog wel een half uurtje doorgaan
Misschien kunnen ze nog mee doen aan de competitie in Oostenrijk, maken ze zeker kans op het kampioenschap.quote:
Kleine beetjes helpenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik had een saldo van **,25. en dat vind ik lelijk staan. 25 cent dus.
Lekker bezig danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
leuke Trol!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad zeg 5-0, dit Psv had Benfica weggetikt.
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:39 schreef Nober het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WE PAKKEN DIE RUSSEN!!!!!!!! op de UEFA Ranking nog wel!
Echt he in de 67ste minuut werd het pas 2-0 nadat het nog bijna 1-1 was geworden. (en daarvoor nog een kans)quote:
oke.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Punten!! We gaan naar de achtste plaats, let maar op!
Tuurlijk geen wereldprestatie, gewoon leuke pot voetbal met mooie goalsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het is thuis tegen SV Reid... geen wereldprestatie.
Retteketetteketetteketeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettt ??quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:41 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd. Goed dat jullie door zijn. Nu AZ nog.
Door de ex-Twente speler toch? Echt zonde.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Elusive het volgende:
celtic ook lekker, in de 1ste minuut een rode kaart
Tottenham was bij voorbaat al de winnaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de ex-Twente speler toch? Echt zonde.
Ze spelen niet tegen Tottenham.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tottenham was bij voorbaat al de winnaar
Ja maar Twente heeft de CL niet gehaald. Dus dat moet toch punten kosten...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Punten!! We gaan naar de achtste plaats, let maar op!
Klopt. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was Hearts - Tottenham .Sorrie
Ach joh doe niet moeilijk beide Schots wat maakt het uitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was Hearts - Tottenham .Sorrie
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Wernblom altijd met kansloze hartjesgebaar.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altidore is de beste speler in de eredivisie, misschien nog samen met Eriksen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altidore is de beste speler in de eredivisie, misschien nog samen met Eriksen.
?quote:
www.eredivisielive.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Iemand nog een goeie stream?
Boerrigter en Mertens, laat me niet lachen. Mertens is te vaak uit vorm. Ruiz vind ik ook niet beter dan Altidore, maar dat is meer persoonlijk. Dan eerder Assaidi.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Dan noem ik een Ruiz, Mertens, Janssen, Boerrigter
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boerrigter en Mertens, laat me niet lachen. Mertens is te vaak uit vorm. Ruiz vind ik ook niet beter dan Altidore, maar dat is meer persoonlijk. Dan eerder Assaidi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |