Ja, ik maak geen grapje. Duidelijk gevalletje hand naar de bal, en handen op onnatuurlijke plek.quote:
www.eredivisielive.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ben net thuis, heeft iemand ook een linkje?
Is een ander topic voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ben net thuis, heeft iemand ook een linkje?
Nee jouw intenties om te trollen zijn leukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Je loopt 5 minuten achter ofzo, reageer dan niet
Waar troll ik precies?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:07 schreef Cocu het volgende:
[..]
Nee jouw intenties om te trollen zijn leuk
Nee hoor, ik constateer slechts dingen. Maar jij ziet het als trollen, daar kan ik verder weinig aan doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:09 schreef Cocu het volgende:
Je merkt gewoon dat je PSV alleen wilt afzeiken. Dat mag best van mij, maar het is wel sad.
Let dan niet op die reacties sufkopquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:09 schreef Cocu het volgende:
Je merkt gewoon dat je PSV alleen wilt afzeiken. Dat mag best van mij, maar het is wel sad.
Vroeg me net af waarom hij in godsnaam aanvoerder is, maar ik kan eigenlijk ook niet echt op een andere naam komen in dit elftal.quote:
Strootman, Bouma, Pieters ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeg me net af waarom hij in godsnaam aanvoerder is, maar ik kan eigenlijk ook niet echt op een andere naam komen in dit elftal.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajacied422 steunt je Caland, ik weet dat je daar erg blij mee bent.
Dat geldt ook andersom.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let dan niet op die reacties sufkop
Oja, Bouma. Wist dat ik iemand over het hoofd had gezien.quote:
Toevallig ooit gehoord van Bouma?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeg me net af waarom hij in godsnaam aanvoerder is, maar ik kan eigenlijk ook niet echt op een andere naam komen in dit elftal.
Ja dat topic kon ik niet vinden, dus eeeeh heel stiekem vroeg ik naareuh dat topic. Snapje?quote:
Misschien omdat hij zat te janken op Rutten toen hij 1 wedstrijd niet werd opgesteld. Overigens heb je met Manolev als aanvoerder wel meer druk naar vorenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, Bouma. Wist dat ik iemand over het hoofd had gezien.
Waarom Bouma niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |