Ja maar, ik ga altijd eerst even slapen bij de eerste gelegenheid langs de snelweg, dus dan is het minder prettig om een passagier te hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef Loontjah het volgende:
En terug ?
Auto of vrachtauto?
Goed initiatief
Meteen.quote:
Nou ja, je mag me best een fooitje geven, of een kadootjequote:
Dan wacht je toch de eerste review afquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef SplashO het volgende:
Je bent geen rare enge moordenaar voor beroep neem ik aan, of is het aan te raden om een knuppel mee te nemen?
Orgaan transport.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef Jochemz het volgende:
Je maakt ons wel erg nieuwsgierig met de "belangrijke transport" waarbij geen minuut verloren mag gaan.
Stiekem een drugssmokkelaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef Jochemz het volgende:
Je maakt ons wel erg nieuwsgierig met de "belangrijke transport" waarbij geen minuut verloren mag gaan.
quote:
Zoiets waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef casillas220 het volgende:
[..]
Stiekem een drugssmokkelaar.
En nu dus Fokkerssmokkelaar als bijverdienste.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef casillas220 het volgende:
[..]
Stiekem een drugssmokkelaar.
Ja hoor, ik wil best een rondje Parijs maken.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Poehh das een mooi initiatief.
Ik zou wel een foto van Parijs (de dingen die je noemde) bij nacht willen maken, kan dat dan ook, of is het alleen langsrijden?
Maar aangezien ik vrijdags werk is dat nogal moeilijk.. Mocht ik vrijdags een keer vrij zijn, laat ik het wel weten. Best grappig
Goeie reis morgen. Ik wil wel mee maar dat houd ik niet volquote:
Ik moet wel. Trek er 30 uur voor uitquote:Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Goeie reis morgen. Ik wil wel mee maar dat houd ik niet vol
Ik zit nu in de buurt van Benidorm. Voortaan ga ik verhuizingen naar Spanje doen, twee keer per maand, maar dan kom ik ook langs Parijs. En Barcelona.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:19 schreef MissVanity het volgende:
Gister besproken met mijn vriend. We zouden graag een keertje meerijden
Hij ging overstag toen ik zei dat er gerookt mag worden onderweg
Hoe lang blijf je dit nog doen?
Niks doen is ook vermoeiendquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:32 schreef TwyLight het volgende:
Elk werk is vermoeiendbehalve als je een ambtenaar bent
Ik vind naar Spanje rijden in dertig uur best vermoeiend ja! Maar daarom blijf ik nu lekker tot tien oktober in mijn appartementos in Espana hangenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:29 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Leuk initiatief, maar al dat rijden, is dat niet vermoeiend? (zie je toepasselijke avatar)
Mensen uit Helmond mogen inderdaad niet vervoerd wordenquote:
Jij zoeken op de kaart?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:06 schreef Bonno het volgende:
[..]
Mensen uit Helmond mogen inderdaad niet vervoerd worden
Nou, het is echt waar!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:13 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Lol kidding?
maar nog wel veel plezier van je vakantie man.
Ja dat wisten wequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:42 schreef Bonno het volgende:
[..]
Nou, het is echt waar!
Maar Parijs is niet mee aan de orde, wordt nu Spanje.
En dus een slotje op verzoek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:42 schreef Bonno het volgende:
[..]
Nou, het is echt waar!
Maar Parijs is niet mee aan de orde, wordt nu Spanje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |