Ja maar, ik ga altijd eerst even slapen bij de eerste gelegenheid langs de snelweg, dus dan is het minder prettig om een passagier te hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef Loontjah het volgende:
En terug ?
Auto of vrachtauto?
Goed initiatief
Meteen.quote:
Nou ja, je mag me best een fooitje geven, of een kadootjequote:
Dan wacht je toch de eerste review afquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef SplashO het volgende:
Je bent geen rare enge moordenaar voor beroep neem ik aan, of is het aan te raden om een knuppel mee te nemen?
Orgaan transport.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef Jochemz het volgende:
Je maakt ons wel erg nieuwsgierig met de "belangrijke transport" waarbij geen minuut verloren mag gaan.
Stiekem een drugssmokkelaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef Jochemz het volgende:
Je maakt ons wel erg nieuwsgierig met de "belangrijke transport" waarbij geen minuut verloren mag gaan.
quote:
Zoiets waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef casillas220 het volgende:
[..]
Stiekem een drugssmokkelaar.
En nu dus Fokkerssmokkelaar als bijverdienste.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef casillas220 het volgende:
[..]
Stiekem een drugssmokkelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |