Real Madridquote:Pot 1
Manchester United, Barcelona, Chelsea, Bayern München, Arsenal, Real Madrid, FC Porto, Internazionale.
Pot 2
AC Milan, Olympique Lyon, Shakhtar Donetsk, Valencia, Benfica, Villarreal, CSKA Moskou, Olympique Marseille.
Pot 3
Zenit St. Petersburg, AJAX, Bayer Leverkusen, Olympiakos Piraeus, Manchester City, Lille, Basel, BATE Borisov.
Pot 4
Borussia Dortmund, Napoli, Dinamo Zagreb, APOEL Nicosia, Trabzonspor, Racing Genk, Viktoria Plzen, Otelul Galati.
Overigens is er voor de Nederlandse voetballiefhebber nog een extra reden om het spektakel in Monaco te gaan volgen: Ruud Gullit gaat namelijk assisteren bij de loting. De Nederlander is een speciale gast van de UEFA en zal hij ook betrokken worden bij de uitreiking voor de gouden bal
Dat kan niet meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik doe een pure gok
Chelsea
CSKA
Ajax
Viktoria Plzen
Nee, 18:00quote:
Het is dit keer wel heel ergquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef TLC het volgende:
Ik zei toch dat Nederlandse ploegen altijd een kutgroep loten in de CL![]()
Klopt, dit is de generale repetitie, straks voor 't echt.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Klopt, dit is de generale repetitie, straks voor 't echt.
quote:
Met veel geluk kan Ajax thuis van Lyon winnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Rabieluh het volgende:
Wel jammer, een Franse ploeg, scheelt wel reistijd natuurlijk. Maar Fransen enzo
Toen ik een baby was zat ik hem idd aan te moedigenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hoor je hem toch zeker te kennen.
Vorig jaar speelde hij al niet meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen ik een baby was zat ik hem idd aan te moedigen
Iets met algemene voetbalkennis, iedere mongool weet toch wie Lothar Matthäus is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen ik een baby was zat ik hem idd aan te moedigen
Hij fuckt met je man.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets met algemene voetbalkennis, iedere mongool weet toch wie Lothar Matthäus is?
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Poule G
FC Porto (Por)
Shakhtar Donetsk (Oek)
Zenit Sint-Petersburg (Rus)
APOEL Nicosia (Cyp)
Nietszeggende clubs.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:36 schreef Smoofie het volgende:
En wat lult die arno? Porto en Shaktar zijn beter dan Arsenal en marseille ATM.
We hebben hem al 4 keer gewonnen, jochie.quote:
Zagreb is niet zo slecht, Real en Lyon zijn gewoon vervelend om tegen te spelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Poule D
Real Madrid (Spa)
Olympique Lyon (Fra)
Ajax (Ned)
Dinamo Zagreb (Kro)
U mad?
geloof mij maar een ploeg uit Portugal of Oekraine gaan eerder de CL winnen dan een ploeg uit Nederland of Belgiequote:
Zeker.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:38 schreef -Willempie- het volgende:
nog best wat mogelijk voor Ajax, zeker niet ongunstig
Nog wel ja. En lol @ H. Barcelona zal ze kapot maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geloof mij maar een ploeg uit Portugal of Oekraine gaan eerder de CL dan een ploeg uit Nederland of Belgie
Haha lekker voor die Belgenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Poule E
Chelsea (Eng)
Valencia (Spa)
Bayer Leverkusen (Dui)
KRC Genk (Bel)
Belgie
Die blijven minder lang warm.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:39 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom zijn er geen regenboog lootballetjes trouwens?
3e plek moet wel lukken toch? Of had men nog serieus de illusie om door te gaan in de CL...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:39 schreef Helpmefok het volgende:
Weer Lyon en Madrid?
Moge duidelijk zijn dat Ajax dit niet redden gaat verder.
Je zal Lyon moeten verslaan, dat is niet onmogelijk maar wel heel lastig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:39 schreef Helpmefok het volgende:
Weer Lyon en Madrid?
Moge duidelijk zijn dat Ajax dit niet redden gaat verder.
De verdediging moet beterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je zal Lyon moeten verslaan, dat is niet onmogelijk maar wel heel lastig.
Denk het wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wedden ze gaan Dinamo Zagreb - Ajax uitzenden als ook Barca - AC Milan of Bayern - City bezig is?
Ja, dat is verder heel normaalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wedden ze gaan Dinamo Zagreb - Ajax uitzenden als ook Barca - AC Milan of Bayern - City bezig is?
Ja, hé-héquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe durven ze de wedstrijd van een NEderlandse ploeg uit te zendenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik bedoel die timing. Zelfde dagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe durven ze de wedstrijd van een NEderlandse ploeg uit te zenden
neem je toch lekker een Sport 1 abbo lekker op de bank met je hand in je broekje kijken, heerlijk tochquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Speeldata: 13/14 en 27/28 september, 18/19 oktober, 1/2 en 22/23 november, 6/7 december.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef jepperdeprep het volgende:
Wanneer starten de eerste wedstrijden van de CL?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Speeldata: 13/14 en 27/28 september, 18/19 oktober, 1/2 en 22/23 november, 6/7 december.
Top, danke.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Speeldata: 13/14 en 27/28 september, 18/19 oktober, 1/2 en 22/23 november, 6/7 december.
Portugese uitspraak.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef Supersoep het volgende:
Christianoe Ronalduh? Wat zegt die homo nou.
Iets in het Portugees...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef Supersoep het volgende:
Als ze winnen van real krijgen ze meerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef Supersoep het volgende:
Ja. eerst de eerst 45 min. Dan rust en dan de tweede 45 minutenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Weet iemand wat de wedstrijdvolgorde is?
Geen pitstops?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja. eerst de eerst 45 min. Dan rust en dan de tweede 45 minuten
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Naja, 2e plek voor Ajax dus. Makkie.
Nee toch?!quote:
Stel je aan. 3 hele seconde.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef Supersoep het volgende:
Agh dit soort gezeik altijd. Mute.
Dus?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Racing genk wordt met minimaal 3-0 elke wedstrijd kaput gemacht
nee ze hadden idd Genee moeten sturenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:46 schreef Caland het volgende:
Sportjournalisten, en dan de telegraaf sturen
Je haalt presentator en journalist door elkaar denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee ze hadden idd Genee moeten sturen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef inZanity het volgende:
De verhoudingen zijn goed zichtbaar, Ronaldo is véél groter dan die Barca-huilies
Precies.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef inZanity het volgende:
De verhoudingen zijn goed zichtbaar, Ronaldo is véél groter dan die Barca-huilies
Buiten dat het chanant is, praten Xavi en Messi nogal binnensmonds. Trekje van stiekeme mensen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:49 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje genant dat een topspeler als Xavi dat niet kan.
chanant?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten dat het chanant is, praten Xavi en Messi nogal binnensmonds. Trekje van stiekeme mensen.
Het niveau in KLB ligt hoger dan in VBL, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij wel?![]()
Mijn god. Je houdt van een pittig niveau. Het FOK! vmbo hoekje.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:49 schreef jepperdeprep het volgende:
Inderdaad. Beetje genant dat topspelers als Xavi en Messi dat niet kunnen.
Two wrongs dont make a right.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het niveau in KLB ligt hoger dan in VBL, maar dat terzijde.
Ja, maar dat komt ook alleen maar door het Ajax-topic, trekt de boel omlaag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
KLB 2.0quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook niet in Engeland gevoetbald en ik spreek prima Engels.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
Zou het komen omdat Ronaldo in Engeland heeft gevoetbald
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:53 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb ook niet in Engeland gevoetbald en ik spreek prima Engels.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Wanneer maken ze nou bekend dat MessiRonaldo heeft gewonnen?
Terecht ook natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef inZanity het volgende:
Messi![]()
ach viel te verwachten natuurlijk...
Xavi was meer terecht geweest imo, maar ach.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef inZanity het volgende:
Messi![]()
Klopt gewoon, kneus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef inZanity het volgende:
Messi![]()
Mourinho gaat echt niet weg hoor. Die wil gewoon de titel+CL pakken dit jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:56 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had geruchten gelezen dat Mourinho miss zelf zal vertrekken bij real vanwege de rel tussen barca en real. Mocht hij onverhoopt vertrekken bij Real dan zal dit toch iets in voordeel van Ajax werken.
Hope so
Ja vorig jaar wilde hij dat niet! Dat is nieuw dit jaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mourinho gaat echt niet weg hoor. Die wil gewoon de titel+CL pakken dit jaar
Ook wel hoor. Maar dit jaar gaat ie het ook doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja vorig jaar wilde hij dat niet! Dat is nieuw dit jaar.
En anders is het de schuld van de arbitrage.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ook wel hoor. Maar dit jaar gaat ie het ook doen
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En anders is het de schuld van de arbitrage.
Het blijft een loterij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef Caland het volgende:
F. de Boer: ja eeuuuuhh met zo'n loting moet je toch ehhhh een beetje geluk hebben. Maar ehhh Marseille, Madrid en eeeeuhhhh Dinamo Moskou biedt toch wel perspectief.
Ik zie hem nu al voor me na de wedstrijd tegen Madrid waarin ze volledig overklast zijn: "Ja eeeuh ik vond dat we de hele wedstrijd gedomineerd hebben''quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef Caland het volgende:
F. de Boer: ja eeuuuuhh met zo'n loting moet je toch ehhhh een beetje geluk hebben. Maar ehhh Marseille, Madrid en eeeeuhhhh Dinamo Moskou biedt toch wel perspectief.
En alweer Ajax - Real Madridquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef Kekster het volgende:
Alweer Real Madrid - Olympique Lyon
Het was niet eens mijn grap.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
De eerste keer te weinig reacties op je grap?
Uiteraard kan de UEFA(lees: Barcelona) wederom roet in het eten gooien, toch denk ik dat zelfs dat ze niet zal kunnen stoppen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En anders is het de schuld van de arbitrage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |