Real Madridquote:Pot 1
Manchester United, Barcelona, Chelsea, Bayern München, Arsenal, Real Madrid, FC Porto, Internazionale.
Pot 2
AC Milan, Olympique Lyon, Shakhtar Donetsk, Valencia, Benfica, Villarreal, CSKA Moskou, Olympique Marseille.
Pot 3
Zenit St. Petersburg, AJAX, Bayer Leverkusen, Olympiakos Piraeus, Manchester City, Lille, Basel, BATE Borisov.
Pot 4
Borussia Dortmund, Napoli, Dinamo Zagreb, APOEL Nicosia, Trabzonspor, Racing Genk, Viktoria Plzen, Otelul Galati.
Overigens is er voor de Nederlandse voetballiefhebber nog een extra reden om het spektakel in Monaco te gaan volgen: Ruud Gullit gaat namelijk assisteren bij de loting. De Nederlander is een speciale gast van de UEFA en zal hij ook betrokken worden bij de uitreiking voor de gouden bal
Dat kan niet meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik doe een pure gok
Chelsea
CSKA
Ajax
Viktoria Plzen
Nee, 18:00quote:
Het is dit keer wel heel ergquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef TLC het volgende:
Ik zei toch dat Nederlandse ploegen altijd een kutgroep loten in de CL![]()
Klopt, dit is de generale repetitie, straks voor 't echt.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Klopt, dit is de generale repetitie, straks voor 't echt.
quote:
Met veel geluk kan Ajax thuis van Lyon winnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Rabieluh het volgende:
Wel jammer, een Franse ploeg, scheelt wel reistijd natuurlijk. Maar Fransen enzo
Toen ik een baby was zat ik hem idd aan te moedigenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hoor je hem toch zeker te kennen.
Vorig jaar speelde hij al niet meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen ik een baby was zat ik hem idd aan te moedigen
Iets met algemene voetbalkennis, iedere mongool weet toch wie Lothar Matthäus is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen ik een baby was zat ik hem idd aan te moedigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |