Bron: http://bb11blog.wordpress(...)-finalist-luft-amok/quote:Cosimo vs Big Brother–der Finalist läuft Amok
3 Kommentare Geschrieben von T. am August 25, 2011
BigBrother hat heute die Nahrungsmittel der Bewohner eingezogen. Bei dieser Aktion hat Cosimo eine Flasche Cola entwendet. Die Aufforderungen eines Mitarbeiters die Flasche wieder herzugeben, ignorierte er. Der Mitarbeiter lief hinter Cosimo her, der trank einen Teil der Flasche aus und warf sie dann in den Pool.
Aufgrund dieser Respektlosigkeit, wie Big Brother es ausdrückte, sollte Cosimo “auf unbestimmte Zeit” in den Strafbereich. Sehr wahrscheinlich waren dafür ein paar Stunden eingeplant.
Cosimo verweigerte diese Strafe und kam mehrfachen Aufforderungen sich in den Strafbereich zu begeben nicht nach. Stattdessen schnappte er sich einen Tee und Sitzpolster, legte sich in die Sonne und ließ es sich gut gehen.
Nach einen 45 Minuten langen Aufenthalt im Sprechzimmer kam Cosimo zurück in den Wohnbereich und sagte: “Dann gehe ich eben in den Strafbereich, aber schlafen werde ich da nicht!”.
Tatsächlich trat Cosimo seine Strafe an. Allerdings mit den Worten: “Tja, Big Brother. Pech gehabt. Ich werde mich hier hinlegen und kein Wort sagen, dann habt Ihr nichts mehr zu senden!”.
Ja, ja, Cosimo der große Entertainer. Wenn er schweigt, ist Big Brother am Ende. Oder wieder ertragbar. Wie man es nimmt.
Dann aber ging es weiter. Trotzdem die anderen Bewohner sich gut um den “Schwererziehbaren” kümmerten, Spiele spielten und weitere vorschlugen, packte es Aggro-Cosimo mal wieder…
Mit einen Messer bewaffnet legte er sich auf den Boden und trommelte wie wild auf einen Tisch ein. Danach fing er an die Wandverkleidung des Strafbereiches zu beschädigen und abzumontieren.
Rayo und Daggy versuchten beruhigend auf Cosimo einzureden, der war aber schon längst außer Kontrolle.
Big Brother rief Cosimo mehrfach (!!) ins Sprechzimmer, doch Cosimo dachte nicht einmal daran, diesen Ruf Folge zu leisten.
Mittlerweile wurde der Garten gesperrt und Cosimo ging ins Sprechzimmer. Allerdings nicht, ohne seine Schlafsack über den Zaun zu werfen.
Wie es nun weitergeht, ist nicht noch nicht bekannt. Wahrscheinlich wird Cosimo durch den Psychologen ein paar emotionale Streicheleinheiten bekommen und man hofft, dass er in den nächsten 2.5 Wochen keine weiteren Ausraster bekommt…oder die Situation sogar völlig eskaliert.
Der ursprüngliche Regelverstoß von Cosimo war harmlos. Aber wenn ein Bewohner wegen einer üblichen und harmlosen Strafe solch ein Verhalten an den Tag legt, sollte es eigentlich andere Konsequenzen haben.
man wat zit hij te zeiken over wat Ingrid en Benny hebben gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:37 schreef beequeen het volgende:
Leon aan het slijmen bij Jaqui. Hij moet natuurlijk weer in een goed blaadje komen voor de TZF.
had ze het niet over de worsten die Ingrid en Benny gepikt hebben? .. ze had het erover dat die nog rauw waren...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:19 schreef beequeen het volgende:
Daggi zegt tegen Cosi dat niemand gisteravond curryworst gegeten heeft. Man, die kan liegen.
[ afbeelding ]
Cap van bbfun.
Ja, maar er waren toch geen andere worsten? Ze hebben zelf de hele dag worst gegeten en er was echt niks meer over.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:42 schreef snetje het volgende:
had ze het niet over de worsten die Ingrid en Benny gepikt hebben? .. ze had het erover dat die nog rauw waren...
zie wel puistjes..maar de sterke make up valt meer op..ook een dooddoener als je puisten hebt..en van penatencreme heb je meerdere soorten...een soort zinkzalf..de bekende ouderwetse..maar inmiddels ook vochtinbrengende..en ingrid smeert juist op die plekken waar je vaak droge huid krijgt met airconditie...en in de overgang...de t zone...voorhoofd en neus..zal best kunnen dat zij daar van die nare schilfertjes krijgt ivm te droge lucht..en niemand heeft gisteren na!!!!!!!die diefstal worst gegeten..wel ervoor...rayo en leon kregen een elastiek spiegelei van jacki en toen ging iedereen slapenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:56 schreef beequeen het volgende:
Ziet iemand nu echt puistjes, ik niet? Die penatencreme slaat dus echt nergens op.
En maar zeiken dat ze geen zin heeft in dosen en echt eten wil. Inge is süss maar ze valt toch echt door de mand met haar gezeur.
[ afbeelding ]
Jacui wil ook geen dosen. Nee, niet zo gek, die heeft er al 3 op.Wat een naaper is dat mens ook.
Ik ben er weg van, voel weer migraine opkomen.![]()
jaa..dat was de voorraad..zehadden ze erst nog moeten bakken uiteraard....maar volgens mij wou n niemand eten van gestolen worsten..want ze brachten het weer trugquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:42 schreef snetje het volgende:
[..]
had ze het niet over de worsten die Ingrid en Benny gepikt hebben? .. ze had het erover dat die nog rauw waren...
Ik lig echt in een deuk hier. Maar script of.....?quote:
borden.. bestek ...alles weg!! whehehehehehehequote:
De live is spannender DjiN.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef DjinN het volgende:
Wat kijken jullie nu![]()
Ik kijk op http://de.justin.tv/01_betzemadel#/w/1671084192Zit ik nu het verkeerde te kijken ?
Ah, dat is wat er ter plekke gebeurt he, van de livestream toch ? Ik zit gewoon de daily te kijken geloof ik. Dus alles wat jullie nu kijken zal daar denk ik ook nog wel voorbij komen tochquote:
ik hoop als straf voor Cos zijn gemekkerquote:
Hij wilde toch solidair zijn ivm de dosenwoche? Nu mogen ze allemaal meegenieten van Cosi's gemekker.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:47 schreef snetje het volgende:
ik hoop als straf voor Cos zijn gemekker
Een beetje, maar beter dan niks.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:03 schreef DjinN het volgende:
Doet Adamski bij jullie ook zo bokkig ?
Rayo hoor ik überhaupt nooit zeuren als ik eerlijk benquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een beetje, maar beter dan niks.
De enige die niet zeurt is Rayo, die gaat gewoon verder met de WA.
Nu ben ik echt weg, fijne avond allemaal.
Tenminste iemand daar die nog rust en vrede in zijn hoofd heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef snetje het volgende:
echt iets voor Rayo ...zon moestuintjebeetje tegen de tomaatjes kletsen enzo...
[ afbeelding ]
soms heb ik het idee dat al dat peace gedoe bij Rayo ook niet helemaal echt is en meer speltechniek ... raar was het toen dat hij bij het vertrek van David haast niet meer kon stoppen met huilen en bij Jasmin haast geen traan liet... zo ook de nominering van Ingrid had ik totaal niet van hem verwachtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Tenminste iemand daar die nog rust en vrede in zijn hoofd heeftEn die zijn tijd niet verdoet met mekkeren over "das dosenfutter" en de ninja-actie
Starwars ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:14 schreef snetje het volgende:
[..]
dat eendje of gansje doet het hem
toch trek ik dat beter dan dat een volwassen man de hele dag rondloopt met zijn engeltjes en flokjes en oooh shau mall wie nietligg....etc... beetje een mannelijke ElientJEquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:03 schreef trollie67 het volgende:
[..]
leeft deze et in een barbie wereld of zo??alles met roze snoepjes??
Over die drill-instructor hadden ze het eerder op de avond ook al... Daar zijn ze allemaal wel een beetje bang voor, die haalt hun "veilig thuisgevoel" onderuit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:38 schreef snetje het volgende:
Ingrid is weer eens bang en ze nemen haar niet serieus.... schijnbaar is ze bang dat die trainer inene weer voor haar neus staat ...
en al helemaal in deze settingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Over die drill-instructor hadden ze het eerder op de avond ook al... Daar zijn ze allemaal wel een beetje bang voor, die haalt hun "veilig thuisgevoel" onderuit.
Op elk moment kan die schreeuwend hun huis binnendringen om hun het leven zuur te maken... Goede zet van BB dus...
ja! en heeft al afscheid genomen van familie en dierbaren ...die sterft daar een eenzame doodquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:45 schreef akveor het volgende:
Check... en waar is Cosimo? Zit ie nog in SB?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zolang Ingrid maar blijft vind ik alles best ....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Daggy was vanavond om 9 uur al aan het klagen dat ze zo moe was... Nu is ze nog steeds wakker dus dat wordt morgen weer de hele dag steunen, zuchten en klagen...![]()
Van mij mogen ze haar toneel haken, die voegt al wekenlang niets meer toe...
Er is vast wel een "eerlijke" match tussen Daggy en Ingrid te verzinnen waardoor verliezer Daggy opeens genomineerd staat...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:13 schreef snetje het volgende:
[..]
zolang Ingrid maar blijft vind ik alles best ....
Bingo! Alleen maar klagen dat ze moe is en honger heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Daggy was vanavond om 9 uur al aan het klagen dat ze zo moe was... Nu is ze nog steeds wakker dus dat wordt morgen weer de hele dag steunen, zuchten en klagen...![]()
Van mij mogen ze haar toneel haken, die voegt al wekenlang niets meer toe...
Bron: bbfun.quote:Heute setzte Ingrid zu einer erneuten Provokation in Richtung Leon an. Zuerst jedoch erkundigte sie sich bei Rayo, wie er denn zu ihm steht. Rayo erklärte, dass er sich gut mit ihm versteht, dennoch auch nicht alles toll findet an ihm. Auf Nachfrage von Ingrid, was er denn nicht an ihm mag, antwortete Rayo, dass er ihn manchmal als zu diskussionswütig empfindet. Man könne einer Diskussion auch mal aus dem Weg gehen.
Gestärkt durch diese Aussage holte das verwöhnte "It-Girl" zum erneuten Schlag gegen Leon aus und provozierte ihn ganz offensichtlich. Als er aufstand um zur Toilette zu gehen, betitelte sie ihn als "Giftzwerg". Anders als von ihr wahrscheinlich erwartet, zuckte Leon nur mit den Schultern und setzte seinen Weg fort.
Jaquelina und Rayo schien diese kleine Showeinlage nicht gefallen zu haben, sie machten Ingrid darauf aufmerksam, dass dies nicht die feine Art sei. Die Angesprochene reagierte amüsiert und erwiderte grinsend und spöttisch: "Er kann ja nichts sagen. Er ist ja nominiert. Wenn er etwas sagt, könnten die Zuschauer ja denken, er wäre aggressiv...".
Rayo schüttelte den Kopf und warf ihr entgegen, sie sei wie ein "Wackelbild". Immer wenn man sie bewegt, bekommt man ein anderes Bild von ihr, erklärte er. Was geht in der inzwischen fast schon bissigen, bisher von allen als "soooo süüüss" empfundenen Ingrid vor? Spekulieren wir mal: Entweder sie ist sich sehr sicher, dass sie am Montag gegen Leon als Siegerin hervorgehen wird, oder sie rechnet mit ihrem Auszug und gibt einfach noch ein bisschen Gas, weil es sowieso schon egal zu sein scheint. Was denkt ihr? Wir freuen uns jedenfalls auf rege Diskussionen.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:37 schreef beequeen het volgende:
Zo süss is Ingi dus niet, maar dat wisten we al.
[..]
Bron: bbfun.
Nope, dat was iemand van Twitter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:47 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.![]()
Vast door dezelfde idioot geschreven als dat vorige gekleurde stuk.
Ja, hij mag 6 uur lang niet van de zijde van Jaqui wijken. Ik heb bbfun teruggelezen en ze hebben geloof ik al 4 uur naast elkaar gelegen en over Cosi en Inge geroddeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:07 schreef snetje het volgende:
Leon krijgt weer een opdracht via de vogelverschrikker?
Ik laat me niet gek maken door die idiote Duitsers op de chat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:06 schreef beequeen het volgende:
Lul niet Roevka, als er één op dit moment irri is is het Inge.
Oh, ik ook niet hoor. Maar ze was vandaag echt verschrikkelijk irri. Alleen maar zeuren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:09 schreef akveor het volgende:
Ik laat me niet gek maken door die idiote Duitsers op de chat.![]()
Dat ze Leon boven Ingrid verkiezen gaat er bij mij niet in.
Dankuquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, linkje voor de daily zo dadelijk: http://en.justin.tv/king_sido1?#/w/1675589024
ik zie je in d esido chatquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef DjinN het volgende:
Wat een pracht afleveringZoff zwischen Cosi und Leon, Zoff zwischen der hausküken, Benny und Ingrid die currywursten klauen. Dieser sendung ist der hammer
Echtquote:
hihihi ze hebben dezelfde neusquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Rayo met zijn zus .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, hoop echt dat die met 99,9% naar huis wordt gekicked maandagquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Ingrid naar het SB .......
Voor zover ik weet waren ze op de chat ook niet super enthousiast over haarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:54 schreef Darklight het volgende:
[..]
Idd, hoop echt dat die met 99,9% naar huis wordt gekicked maandag
dan wordt het dus helemaal saaiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:54 schreef Darklight het volgende:
[..]
Idd, hoop echt dat die met 99,9% naar huis wordt gekicked maandag
Hoi Roevka, ik ook. Er valt werkelijk geen bal te beleven.quote:Ingrid`s Facebook-Seite wird von einer Freundin betreut. Wir haben nun von einer ganz miesen Aktion erfahren. Ob es nicht gar eine Verwandte ist, welche für den Manipulationsversuch verantwortlich ist, konnte nicht ermittelt werden.
Eben diese "Freundin" erstellte nun auch eine Anti-Seite. Getarnt mit einem Vergleichsfoto von Ingrid mit der Comic-Figur "Joker", welches immer wieder mal hier bei BBfun.de, sowie auch in anderen Foren auftaucht. Gepostet natürlich nicht gerade von den Fürsprechern.
Auf genau dieser Seite wird dazu aufgerufen, gegen das nominierte "It-Girl" fleißig anzurufen. Angegeben ist die Endziffer "04". Wer jetzt nicht genau informiert ist, oder dem Ganzen einfach Glauben schenkt, ruft jedoch nicht gegen Ingrid, sondern für den Exit von Leon an. Das ist eine ganz schäbige Nummer, leider wird dies schon auf twitter und in diversen Foren nachgeahmt. Damit ihr für oder gegen, also fair nach eurem eigenen Empfinden abstimmen könnt, hier noch einmal der Link auf die offiziellen Voting-Nummern: www.bigbrother.de . Fair ist anders. Also Vorsicht bei der Abstimmung!
Het lijkt wel standaard voor BBDE... de laatste weken van vorig jaar waren ook dramatisch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:22 schreef beequeen het volgende:
Nu liggen ze allemaal in de tuin te slapen. Ik heb geen zin in het cappen van dit luie zooitje.
Judasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:29 schreef akveor het volgende:
Ingrid en Judas samen aan de tafel.
[ afbeelding ]
je bent hem al flink aan het promoten op de chat zie ik nuquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:01 schreef beequeen het volgende:
Genoeg gezien. Leon is echt een überlul.![]()
Eet dan een snoepje in je eentje, maar sleep Inge niet mee, engnek.
Ik kan die depri gast echt niet uitstaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:05 schreef snetje het volgende:
je bent hem al flink aan het promoten op de chat zie ik nu![]()
Maar die doet tenminste wel leuk mee, Daggy blijft gewoon zuchtend en steunend op haar bed liggen...quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:04 schreef snetje het volgende:
die Jaq is me ook een piepertje zeg! als iemand ergens last van heeft dan heeft zij het ook en dan krijg je weer zon piepstemmetje
Hmm, volgens mij beter 2 tegelijk en beide handen gebruiken...quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:17 schreef snetje het volgende:
was overigens beter geweest met telkens 1 moer te draaien... als die beneden is dan pas de volgende..
ik bedoel met de opdracht moeilijker te maken qua regels ... dit is toch niks zo ... een opdracht van 2 minuten en nu het gezeik van sorry dat ik jullie op de grond laat slapenquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:20 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij beter 2 tegelijk en beide handen gebruiken...
Het was inderdaad weer een heel korte opdracht, had er meer van verwacht... En dan die straf, nog slechter slapen, is ook slecht verzonnen... Morgen is het een nog duffer zooitje dan het vandaag al was...quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:28 schreef snetje het volgende:
[..]
ik bedoel met de opdracht moeilijker te maken qua regels ... dit is toch niks zo ... een opdracht van 2 minuten en nu het gezeik van sorry dat ik jullie op de grond laat slapen
Goedemiddagquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:30 schreef snetje het volgende:
wat heeft Daggy eigenlijk voor iets ernstigs dat ze speciaal een matras krijgt???
Bron: bbfunquote:Pünktlich wie man es von ihm kennt, erscheint Leon um 11 Uhr am Hühnerstall. Sogleich begrüßt ihn die Vogelscheuche "Big Lola" und lobt ihn für die Ausführung seines bis dato letzten Auftrags, die Verfolgung von Mitbewohnerin Jaquelina . Doch um sich eine persönliche Überraschung zu erspielen muss Leon noch einen dritten und sicherlich schwersten Auftrag erfüllen:
Im Verlauf des Tages muss er jedem seiner Mitbewohner einmal etwas Gutes tun – eine Aufgabe abnehmen, ihm helfen oder ein wirklich besonderes Kompliment machen. Jede gute Tat muss dabei mit den Worten "Mein lieber x" oder "Meine liebe y" eingeleitet werden.
Morgen um 13 Uhr steht das nächste Treffen von Lola und Leon an. Dann werden auch seine Mitbewohner eingeweiht und seine Mission gelüftet. Ob Leon bis dahin seinen dritten Auftrag erfüllt und noch am Montag eine Belohnung erhält? Es bleibt spannend…
Bron: bbfun.quote:Für seine Rüpel- und Pöbelattacken auf Facebook scheint der Berliner Rapper Bushido nun mit Konsequenzen rechnen zu müssen. Das Management von Ingrid plant laut “Zeitgeistnews” den Rapper zu verklagen. Ingrids Manager, Borys Szajer, gab dazu folgendes bekannt:
Da Ingrid Pavic von Rapper Bushido via Facebook und Twitter beschimpft wird, habe ich die den Vorfall an die Anwaltskanzlei Scheele & Partner übergeben, die nationale und internationale Künstler aus aller Welt vertritt.
Cosimo Busenfreund und Vorbild scheint noch immer nicht zu wissen, wo die Grenzen des guten Geschmacks zu finden sind. Bushido war in der letzten Zeit mehrfach durch seine unflätigen Kommentare per Facebook und Twitter gegen einzelne Big Brother Bewohner aufgefallen. So drohte er zum Beispiel Florian mit den Worten: ”Florian sagt, die nächste Stufe ist Schlägerei… Warte mal ab bis ich dich draußen treffe du Penner…..” Auch Ingrid bekam ihr Fett weg.
Inzwischen hat der Skandalrapper zwar sein Angriffsziel gewechselt und schießt nun gegen Leon, aber ob ihm das die drohende Klage erspart, bleibt abzuwarten.
Ze zeikt veel?quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:30 schreef snetje het volgende:
wat heeft Daggy eigenlijk voor iets ernstigs dat ze speciaal een matras krijgt???
en worden wij nu ook door advocaat de scheele achtervolgt,omdat wij negatief schrijfen over ingrid??whahaha...wat een giller...hoezo heeft plumpaquatsch een managment??quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:36 schreef beequeen het volgende:
BB moet het niet hebben van de kijkcijfers. Dan maar een schandaaltje erin gooien.
[..]
Bron: bbfun.
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:18 schreef beequeen het volgende:
Ja Cosi, dat wisten we al.![]()
[ afbeelding ]
En maar lullen tegen de camera. Wat een idioot is het ook.![]()
Nou ja, smaken verschillen. Zelden zo'n dom figuur gezien maar misschien vind je dat zijn charme.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:27 schreef DjinN het volgende:
En toch, toch vind ik Cosi de baas der bazen
Lees dan ook even terug. Zoveel is er niet gepost.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:06 schreef akveor het volgende:
Geen idee wat ze nu weer aan het doen zijn....![]()
Aber ich bin so müde und mir ist so schwer...quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees dan ook even terug. Zoveel is er niet gepost.
Je hebt er geen kracht meer voor. Arme Daggi Roevka.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:18 schreef akveor het volgende:
Aber ich bin so müde und mir ist so schwer...
Ik heb het idee dat die streamers traag van begrip zijn. Adamski had vrijdag laat een radioshow over BB meelopen toen ze lagen te pitten. Heel veel mensen lijken afgeknapt te zijn op Ingrid. Iets wat ik totaal niet begrijp. Vreemd ook want de TZF is niet echt negatief over Ingrid. Wel over Leon.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:22 schreef beequeen het volgende:
Mooi om het verschil van Leon te zien tussen gisteren en vandaag. Het blijft en engnek en ik hoop dat de kijkers van de TZF hem inmiddels doorhebben.
dat bedoel ik...ik zou de ketting van mijn oma ook nooit verkopen,al had ik geen brood meer in de kast,zo iets find ik mooi aan een mens,geld is niet alles,en lachen lijkt me idd beter als hartklachten op te lopen van de erger voor gasten die ik niet ken en nooit zal kennen ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:51 schreef beequeen het volgende:
Tsja, als je kunt lachen om domme mensen, ieder zijn meug.
Hij vertelde laatst een verhaal dat hij een postzegel van zijn verzameling kon verkopen voor 30.000 E, maar omdat die van zijn opa was deed hij het toch maar niet. Hij is alijd platzak...![]()
[ afbeelding ]
En volgens mij is hij zo gay als een deur, alleen weet hij het zelf nog niet.![]()
We krijgen morgen nog de slijm TZF met Leon, de barmhartige samaritaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:28 schreef akveor het volgende:
Ik heb het idee dat ze die streamers traag van begrip zijn. Adamski had vrijdag laat een radioshow over BB meelopen toen ze lagen te pitten. Heel veel mensen lijken afgeknapt te zijn op Ingrid. Iets wat ik totaal niet begrijp. Vreemd ook want de TZF is niet echt negatief over Ingrid. Wel over Leon.
Dus ik hoop maar dat de kijkers anders denken dan de streamers en Leon wegstemmen.
En plotseling heeft Benny sigaretten. Boah.....quote:kurzer Einwurf)
Die BW tun eigentlich nichts.
Genörgel über das Essen, Träume von McDonalds, der morgige Tag als vorrangige Themen.
Benny, Ingrid, Leon hätten von Rayo gern eine Massage. Ingrid beginnt, ihr ist kalt.
Leon putzt die Mikrowelle (die es wirklich nötig hat!)
Cosi und Jaq basteln noch an der WA.
(und wieder weg... es ist wirklich nix los.)
Appels?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:28 schreef Darklight het volgende:
Ze willen appels, die zullen ze zo ook wel krijgen
Je hebt gelijk snetje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:22 schreef snetje het volgende:
ze zitten er wel lang daar en zelfs Ingrid mag nog niet naar de wc .. misschien dat ze de woonkamer enzo weer herstellen?
en op zon moment valt weer heel toevallig de stream wegquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk snetje.![]()
Ze krijgen vanavond natuurlijk hoog bezoek van "zuipschuit" Naddel.
Bij mij weer terug. Er staat volop fruit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef snetje het volgende:
en op zon moment valt weer heel toevallig de stream weg
Niet te geloven, ze is echt helderziend.quote:
Geen probleem, zou mooi zijn, maar ik denk dat Ingrid moet vertrekken ....quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:06 schreef beequeen het volgende:
Dankjewel Tegengas. Nog een paar uurtjes wachten en dan mag Leon vertrekken in zijn nieuwe auto.
Die polls geloof ik inmiddels niet, nooit gedaan trouwens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen probleem, zou mooi zijn, maar ik denk dat Ingrid moet vertrekken ....
WTF, betze werkt ook al niet. Snetje?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Damn, link van de Liveshow zojuist gebanned ..... iemand een andere ?
Dankjewel Tegengas.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze gaat het zo doen ..... http://de.justin.tv/irrenhaus
Het kan niet op. 1 van de drie moet toch lukken?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:55 schreef DjinN het volgende:
Anders heb ik hier een RTL II Livestream![]()
http://www.stream2watch.c(...)mid=58&videoid=17823
Jaaquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kan niet op. 1 van de drie moet toch lukken?
Mooi, bedankt, dit lijkt mij vooralsnog de meest zekere .....quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gute Abend...
Anders doet deze het wel... Ook een RTL2 stream...![]()
http://de.justin.tv/machetetv3#/w/1690304752
Een chat waar geen bewoners beledigd mogen worden? Ik wens die mod veel succes met zijn hopeloze strijd...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef DjinN het volgende:
wahahhaha ik lach me kapot op die stream. Mod heeft nu al gezegd dat we de bewoners niet meer mogen beledigen omdat anders de stream gesloten wordt![]()
![]()
![]()
Die mod is nu al door de mand gevallen imhoquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Een chat waar geen bewoners beledigd mogen worden? Ik wens die mod veel succes met zijn hopeloze strijd...
Bwahahah iedereen lacht em uit nuquote:SkySupport: COSIMO * SEI LIEBER STILL, WIR WERDEN DEINE NUMMER VERFOLGEN UND DICH KKONTAKTIEREN.
quote:SkySupport: WENN IHR MIT EINER GELDSTRAFE RECHNEN WOLLT.
Deze werkt goed: http://de.justin.tv/irrenhaus#/w/1690726592quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:23 schreef DjinN het volgende:
godver en nu op zwart omdat er ineenkeer 200 mensen kijken
Juh, en die van Betzemadel ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Deze werkt goed: http://de.justin.tv/irrenhaus#/w/1690726592
Of wat dacht je van Benny ..... je moet hem 's morgens zien als de muziek ze wakker maakt ...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:26 schreef DjinN het volgende:
gadver dat aanstellerige gedoe van Ingrid kotzt mich so an ey
mwoa ... alle dames daar zeiken en klagen....quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:26 schreef DjinN het volgende:
gadver dat aanstellerige gedoe van Ingrid kotzt mich so an ey
yep! schreef ik ook alquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef beequeen het volgende:
Naddel lijkt op Daggi maar dan met een kleurtje.
Ja, daar kon je op wachten natuurlijk. Vanavond alcohol.quote:
Oh sorry. Ik zie het.quote:
Ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond Cosimo wel origineel .....
[ afbeelding ]
Een uur geleden lag ze nog lijdzaam op bed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef DjinN het volgende:
En Daggy moest weer het meest overdreven dom doen![]()
Ja echt hequote:Op maandag 29 augustus 2011 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een uur geleden lag ze nog lijdzaam op bed.
Dat doe ik wel, straks ook weer een nieuwe foto voor de OP maken...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat iemand over 20 een nieuw openen of klaar zetten alvast ?
Ja, mooi, kunnen we lekker snel door zo .....quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, straks ook weer een nieuwe foto voor de OP maken...
Sekt!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef snetje het volgende:
Ingrid gelijk met der vraag: "wil je wat drinken?"
Lijkt op de stem van Val.quote:
Iets met duchelkampf.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand interessante background over die Nadia ? ex-BB bewoner of zo ?
http://de.wikipedia.org/wiki/Nadja_Abd_el_Farrag. Ze is een zangeres en presentatrice. En niet zo geliefd voor zover ik weetquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand interessante background over die Nadia ? ex-BB bewoner of zo ?
Danke, ga zo even kijken tijdens de reclame.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
http://de.wikipedia.org/wiki/Nadja_Abd_el_Farrag
zij is of was de vrouw van dieter bohlen,der was een iemand van het 80iger jare duo modern talking en zit in de jury van dsdsquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Danke, ga zo even kijken tijdens de reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |