Andere uitzoekenquote:
[ img ] [/ img] er omheen zetten (maar dan zonder de spaties)quote:
staat eromzag ik maar hij blijft niet werken helaas.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:40 schreef progje het volgende:
[..]
[ img ] [/ img] er omheen zetten (maar dan zonder de spaties)
Bereikbaarheid ja. Best spannend tochquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zit je thuis stand by? Of how doen ze dat?
Ik voel me steeds fitter. Heb zelfs weer eetlust!
Maar vanavond toch nog op de bank hangen. Is er nog pulp op tv die ik moet zien? Naast de 5e herhaling van Jersey Shore natuurlijk.
Ach, ben toch in m'n eentje, de deur kan best open blijvenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou het ook spannend vinden. Zelfs zo spannend dat ik amper naar de wc zou durven te gaan omdat dat het uitgelezen moment is om gebeld te worden!
quote:'Vleeseters zijn egoïstischer'
NIJMEGEN - Mensen die graag vlees eten zijn egoïstischer, minder sociaal en 'hufteriger'. „Vlees eten haalt het slechtste in de mens naar boven.”
Dat concluderen drie hoogleraren uit Tilburg en Nijmegen, die verschillende onderzoeken hebben gedaan naar de psychologische betekenis van vlees en vlees eten. Carnivoren voelen zich superieur aan anderen, zeggen de professoren; zij denken dat vegetariërs en flexitariërs beter in hun vel zitten en minder eenzaam zijn.
De onderzoeken zijn gedaan door economisch psycholoog Marcel Zeelenberg, consumentenwetenschapper Diederik Stapel van de Universiteit van Tilburg en sociaal psycholoog Roos Vonk van de Radboud Universiteit, die overigens tevens lid is van de Partij voor de Dieren en voormalig voorzitter van de actiegroep Wakker Dier.
In een studie werd een groep proefpersonen onzeker gemaakt. Daarna moesten zij kiezen of ze een biefstuk, een omelet of vis wilden eten. In de onzekere groep koos 60 procent voor de biefstuk, terwijl in een controlegroep maar 20 procent het vlees prefereerde. Bij een ander onderzoek kregen sommige mensen een plaatje van een biefstuk te zien en anderen een afbeelding van een koe of een boom. Degenen die de biefstuk hadden gezien, reageerden daarna bij meerkeuzevragen egoïstischer, aldus de hoogleraren.
„Vleeseters denken meer in termen van dominantie en de baas zijn. Vlees eten is een manier om je te verheffen boven anderen”, zo stelt Vonk.
Telegraaf natuurlijk weer
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Ml-etje het volgende:
Bijzonderik ben eerder de ego van ons 2 en mijn Mr is de eckte vleeseter
Wordt caramel gemaakt van gecondenseerde melk? Er is zo veel wat ik niet weet...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Morgen wilde ik trakteren op caramels, dus er staat een blikje gecondenseerde melk in het water![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ik net thuis, zegt vriendje: "He, waar staat jouw fiets eigenlijk?" Ik kijken, nou, er niet meerHij was net nieuw
Mijn allereerste nieuwe fiets
Nu ben ik niet zo'n blije camper. En ik heb een broodje Doner gegeten als D. Met een umlaut en zonder extra n.
omelet met ham en kaas ofzo ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:21 schreef Siral het volgende:
Lijstje is poep geworden haha, iemand nog een gezonde toevoeging voor vanavond?
Het scheelt dat ik vanmiddag al een flinke portie groen heb gehad.
O: yoghurt met lijnzaad noten en een kiwi
L: boterham achterham/tomaat, yoghurt
S: uurtje fitness
T: bak rauwkost, kiwi
D: pannekoek ham, pannekoek jam, pannekoek kaas, glas melk
T: ??
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wordt caramel gemaakt van gecondenseerde melk? Er is zo veel wat ik niet weet...Ben benieuwd waar ze mee gaan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je verzekerd? Dat maakt het misschien wat minder pijnlijk...quote:Kom ik net thuis, zegt vriendje: "He, waar staat jouw fiets eigenlijk?" Ik kijken, nou, er niet meerHij was net nieuw
Nu ben ik niet zo'n blije camper. En ik heb een broodje Doner gegeten als D. Met een umlaut en zonder extra n.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Nee, want hoeveel fietsen worden er nou gejat in Amsterdam!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ze mee gaan komen
[..]
Was je verzekerd? Dat maakt het misschien wat minder pijnlijk...
Heuj, nou ben ik helemaal benieuwd!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee, want hoeveel fietsen worden er nou gejat in Amsterdam!Maarreuh, ik wist niet van jouw spoilers, spannend zeg!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wordt caramel gemaakt van gecondenseerde melk? Er is zo veel wat ik niet weet...Oehh dat was mijn second guessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ik net thuis, zegt vriendje: "He, waar staat jouw fiets eigenlijk?" Ik kijken, nou, er niet meerHij was net nieuw
(maarja of je daar blij mee moet zijn).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Als ik moet kiezen tussen een medium gebakken biefstukje, B&J's en chocola, dan ga ik zoooooooooo voor het eerste hèquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef V1z0R het volgende:
Balen Anna
Ik vraag mij af of ze hetzelfde resultaat zouden krijgen wanneer de onzekere groep kan kiezen tussen chocolade, ijs en vlees. Onderbuikgevoel zegt dat er dan meer voor iets anders dan vlees wordt gekozen.
Ook wel leuk dat zelfverzekerdheid ook gelijk staat aan een ego bij hun. 'Oh je voelt je goed over jezelf? Egoïst!'
Hoe zijn die mensen hoogleraar geworden
Kan prima de egoist zijn (ja het trema is nu weer stukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef V1z0R het volgende:
Balen Anna
Ik vraag mij af of ze hetzelfde resultaat zouden krijgen wanneer de onzekere groep kan kiezen tussen chocolade, ijs en vlees. Onderbuikgevoel zegt dat er dan meer voor iets anders dan vlees wordt gekozen.
Ook wel leuk dat zelfverzekerdheid ook gelijk staat aan een ego bij hun. 'Oh je voelt je goed over jezelf? Egoïst!'
Hoe zijn die mensen hoogleraar geworden
*kijkt naar bonquote:
Australian's ijs zou me heel misschien nog kunnen doen twijfelenquote:
Bon van je boodschappen?quote:
ik denk dat de ijskristallen een boodschap 'must eat all' uitzendenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bon van je boodschappen?
Ik heb echt al heel lang geen B&J meer gekocht, want het is gewoon evil.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
ik denk dat de ijskristallen een boodschap 'must eat all' uitzenden
Eens!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
ik denk dat de ijskristallen een boodschap 'must eat all' uitzenden
*las terug*quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:53 schreef V1z0R het volgende:
Ik had nog kipfilet met wokgroente en krieltjes over. Daarbij nog wel een verse worst gebakken
En yoghurt met krentjebrij!
Toevallig zijn lief en ik persoonlijkheidstesten aan het doen enzo. Hij blijkt een INTJ te zijn, ik een INFJ. Wat betekent dat we beiden vinden dat we altijd gelijk hebben. Hij gebaseerd op rationele argumenten, ik op intuïtiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Ml-etje het volgende:
Bijzonderik ben eerder de ego van ons 2 en mijn Mr is de eckte vleeseter
Waar heb je dat gedaan dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Toevallig zijn lief en ik persoonlijkheidstesten aan het doen enzo. Hij blijkt een INTJ te zijn, ik een INFJ. Wat betekent dat we beiden vinden dat we altijd gelijk hebben. Hij gebaseerd op rationele argumenten, ik op intuïtie![]()
.
Die profielen kloppen trouwens echt bijzonder goed! Dat is hier ooit al eens eerder langsgekomen, maar toen had ik geen tijd om ook zo'n test te doen geloof ik.
Heb nog een gratis bon liggenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bon van je boodschappen?
Ik heb echt al heel lang geen B&J meer gekocht, want het is gewoon evil.
Handig hé! Het lijkt me best leuk om zo'n assessment afnemer te zijn overigens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Toevallig zijn lief en ik persoonlijkheidstesten aan het doen enzo. Hij blijkt een INTJ te zijn, ik een INFJ. Wat betekent dat we beiden vinden dat we altijd gelijk hebben. Hij gebaseerd op rationele argumenten, ik op intuïtie![]()
.
Die profielen kloppen trouwens echt bijzonder goed! Dat is hier ooit al eens eerder langsgekomen, maar toen had ik geen tijd om ook zo'n test te doen geloof ik.
Goed idee!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
Ik stel een pleinbios plus sushi voor
Hahaha!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Perruche het volgende:
Pizza van bladerdeeg?apart! Wel lekker?
Anna wat rot zeg van je fiets, maar op zich wel goed dat ze gaan kijken of ze je een tegenbod kunnen doen. Heb je iets te hoog ingezet zodat je later in het midden uit kan komen?
(ik maakte 5 spelfouten tijdens het typen van dei zin)
Tof planquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
Ik stel een pleinbios plus sushi voor
FB geloof ikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed idee!
Maar gaan we nu pm'en of via FB wat regelen
Hihi, lijstjestijd voor jou dus! Hoeveel alcohol zit er in?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Perruche het volgende:
Anna wat rot zeg van je fiets, maar op zich wel goed dat ze gaan kijken of ze je een tegenbod kunnen doen. Heb je iets te hoog ingezet zodat je later in het midden uit kan komen?
HPKW zit Sumo er niet naast?quote:
Puff, je moet even een FB account openen! :-Oquote:
Er zitten 2 Sumo's in het centrum, dus dat komt wel goed.quote:
Ja lekker was het zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Perruche het volgende:
Geen alcohol, erg he!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hihi, lijstjestijd voor jou dus! Hoeveel alcohol zit er in?
Ik hou niet zo van het spelletje wat ze met Anna spelen. Geeft mij het gevoel dat ze niet eerlijk zijn tegenover het personeel en dat is geen goed startpunt.
Owja, mijn lijstje:
O: flinke bak met yoghurt en kwark en zomerfruit met cruesli en zonnebloempitten en pompoenpitten
L: 2 boterhammen pindakaas met banaan
T: babybell kaasje
D: kom tomatensoep, 2 van die lu crackers met fricandeau en zeeuws spek, nog wat extra zeeuws spek en 400 gram snijbonen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Puff, je moet even een FB account openen! :-O
[..]
Er zitten 2 Sumo's in het centrum, dus dat komt wel goed.
Ook een shabu shabu overigens.
Runawaayyyyyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAHJHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!
Ik word omsingeld door muggen!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe laat is eerder?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Muggen zijn weer weg, ik ga naar bed.
Morgen een kort dagje, mijn collega's gaan een dagje uit, dus ik mag wel een uurtje eerder weg.
Tegelijk met mij dus, daar hou ik je aanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zat te denken om rond een uur of 3 naar huis te gaan.
Kan toch wel?
wat voor andere dingen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:41 schreef Perruche het volgende:
[..]ik was andere dingen aan het doen
hoeveel melk en hoeveel havermout?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:20 schreef Perruche het volgende:
Jagar hoezo hadden jullie ruzie? Jammer! Is het nu weer goed?
Havermout gewoon koken met melk of water (minuut je of 4,5 en dan rozijnen, krentjes, banaan, of wat dan ook erdoorheen
Ach gut... heel herkenbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoeveel melk en hoeveel havermout?
Maar goed, het is wel weer okay.
ik vond dat ik het maar eens moest proberen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef progje het volgende:
Ik vond havermout echt niet lekker, misschien toch maar eens een nieuwe poging wagen.
Lekker met banaan en kaneel in de winter. Nu heb ik zin in havermoutquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef progje het volgende:
Ik vond havermout echt niet lekker, misschien toch maar eens een nieuwe poging wagen.
en dan eet ik het warm? of koud? en voor de lekker appel er doorheen, of rozijnen ofzo? En suiker?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ach gut... heel herkenbaarmaar fijn dat het weer goed is! Naar he, die afstand?
Ik deed meestal 200/250 melk ofzo en 5 eetlepels havermout. Als het te dik is wat melk erbij of als het te dun is wat havermout erbij. Het dikt wel in als het afkoelt!
Het is ook superlekker met amandelmelk omdat dat wat zoet is van zichzelfquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vond dat ik het maar eens moest proberen!
Koud met geraspte appel is lekker, of warm of lauwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en dan eet ik het warm? of koud? en voor de lekker appel er doorheen, of rozijnen ofzo? En suiker?
ik voel me echt een havermoutnoob nu!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Koud met geraspte appel is lekker, of warm of lauwhet is super veelzijdig dus je kan doen wat je wilt!
Superexcitingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:28 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, ik heb geen fruit meer, appel ligt nog op het werk. Dus dan maar zonder fruit morgen...Spannend!
neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:29 schreef renzell het volgende:
[..]
Ik eet dat NOOIT! Maar heb er nu steeds zo'n zin in!Past zeker niet in een low carb dieet?
kaneel en rozijnen, dan!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Superexciting![]()
post je een foto?
Maar wel iets met kaneel ofzo erdoor doen hoor, of rozijnen dat is lekker!
Er is een studentenvereniging herrie aan het maken voor mijn huistruste!
Eens, ik woon daar ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:31 schreef Perruche het volgende:
Het is echt top om in amsterdam centrum te wonen maar soms zou ik willen dat de rest van de wereld er liever niet kwam
Als je maar rapporteert hoe hij smaaktequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
kaneel en rozijnen, dan!
Ik ga m'n best doen om een foto te maken, maar kan niet beloven dat ik dat onthou.
Ik duik er ook in. trusten!
Op het pak staat als het goed is precies hoeveelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoeveel melk en hoeveel havermout?
Ik zal het morgen voor je opzoeken, ik lig nu net in bedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Waar heb je dat gedaan dan?
Ik ben ENFP en ik gok dat de ware... I ? F ? hmmm te weinig kennis van de test om dat goed te kunnen inschatten.. te lang geleden dat ik nog goed weet wat de schalen ook al weer precies zeggen
Noemen ze het zo tegenwoordig? Wink, wink, nudge, nudge.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Perruche het volgende:
Nee beetje met vriendje chillen en TV kijken en gepraat enzo, we hebben elkaar nauwelijks gezien deze week!
Havermout in de lente/zomer: door kwark met fruit uit de vriezer en banaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik voel me echt een havermoutnoob nu!
Ben heel benieuwd morgen...
Oi, da's gemeen! "Als je geen FB hebt doe je niet mee"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Puff, je moet even een FB account openen! :-O
Ik heb wel FB en doe mooi niet mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi, da's gemeen! "Als je geen FB hebt doe je niet mee"
Anna, als die baan niks word leer je de beginselen van onderhandelen. En onderhandelen is het leukst als je niks te verliezen hebt. Ben benieuwd of ze een leuk bod doen. Evt kun je er een fiets van de zaak uitslepen
Precies, pak die donald duck en ga lekker naar bedquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:02 schreef loveli het volgende:
Je bent tof.
Mijn nek niet, tijd om te stoppen met beeldschermstaren.
Pech, ik ga proberen te slapenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:40 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Was dit maar een brouwerij
Haha, ik heb er geen last van zit net in het goede stuk qua toeristenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:31 schreef Perruche het volgende:
Het is echt top om in amsterdam centrum te wonen maar soms zou ik willen dat de rest van de wereld er liever niet kwam
Ben verhuisd! Of wist je dat al?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Bevalt je kamer nog goed probabilty? Eerst wilde je toch ook vanuit je kamer verder kijken of wat?
Ik denk dat ik dat wist. Ik meende dat je toen zoiets had van "moet ik dat doen?" en dat je het wel deed omdat het oke was ofzo en je ook vanuit die plek makkelijk verder kon kijken? Ipv alles voor jezelf nu iig wel studentenhuis wat dan goed bevalt? Misschien verrassend goed ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ben verhuisd! Of wist je dat al?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:21 schreef Probability het volgende:
O ja! Ik dacht eerst dat het maar zo-zo was, maar toen bleek er van alles bij te zitten (zolderruimte, tuin, 2 fietsenhokken, enz) en heel gezellig! Dus ik blijf nog even!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:21 schreef Probability het volgende:
O ja! Ik dacht eerst dat het maar zo-zo was, maar toen bleek er van alles bij te zitten (zolderruimte, tuin, 2 fietsenhokken, enz) en heel gezellig! Dus ik blijf nog even!
Jij herinnert het je beter, zelfonderschatter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:20 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Maar goed, ik herinner mij natuurlijk slechts interpretaties van berichten en niet hoe het ook echt zit.
Ach ja, eerst maar weer even slapen. Niet hier posten voordat het 14:00 uur is want een mens heeft minimaal 12 uur slaap per dag nodig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij herinnert het je beter, zelfonderschatter.
Wat een wijsheidquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:46 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
\
[..]
Ach ja, eerst maar weer even slapen. Niet hier posten voordat het 14:00 uur is want een mens heeft minimaal 12 uur slaap per dag nodig.
Mogge!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:47 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag 1e dag van het lange weekend. Ik ben er wel aan toe ook.
Ik ook! Maar ze stonden ook al heel langquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kan het me voorstellen Sigme!
Ik vond net een beschimmelde aardbei in mm bakje! Zo irritant!
Meer zwaarder dan anders wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mogge!
Ja? Is het zoveel meer zwaarder dan anders?
Je andere werkdagen.quote:
heb je ook ibo 600 gehad van de tandarts/kaakchirurg? Anders dat nog ff scoren en gaan innemen, scheelt een hoopquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:48 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen.
Niet zo heel goed voor mij, though - halve nacht niet geslapen want pijn in kaak. Net ontbeten met twee paracetamol. Pijn is nu wel stuk minder gelukkig.
Ben alleen nog niet in staat om op dingen te bijten dus vandaag wordt waars. een onwijs raar lijstje:
Brunch: restje bami van gisteren
T: kommetje vermicellisoep
D: ? mr. PPP gaat boodschappen doen - denk rijst met boontjes ofzo, iets wat ik makkelijk kan eten tenminste.
Niet echt ideaal dus.Drink iig wel een paar glazen bloedsinaasappelsap, dan krijg ik tenminste nog wat vitaminen binnen.
Na 2 weken werken ben ik hard toe aan lang weekend. Daarvoor heb ik in 2011 niet gewerkt.quote:
je kook het inderdaad met melk of water in de magnetron. Volgende keer dus iets minder lang in de magnetron.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:08 schreef Jagärtrut het volgende:
live verslag van de havermout:
Overgekookt in de magnetron, maar best okay te doen. Ik kook de havermout met de melk in de magnetron, right? gooi het niet pas daarna erbij?
ik vind het een beetje naar pannenkoeken smaken..
ik vond net een oorkruiper in m'n keuken. De laatste tijd vind ik die zo nu en dan in huis, en ik vind ze echt smerig...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kan het me voorstellen Sigme!
Ik vond net een beschimmelde aardbei in mm bakje! Zo irritant!
Melk + havermout in magnetron volgens je voormalig huisgenoot: even aanzetten, even roeren, even aanzetten even roeren, even aanzetten, even roerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:08 schreef Jagärtrut het volgende:
live verslag van de havermout:
Overgekookt in de magnetron, maar best okay te doen. Ik kook de havermout met de melk in de magnetron, right? gooi het niet pas daarna erbij?
ik vind het een beetje naar pannenkoeken smaken..
^^^^quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:11 schreef _aurum_ het volgende:
Het gaat helemaal los hier /liveweerverslag
Shabuquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:33 schreef Goodbye het volgende:
Noodweer
Alleen liever niet als ik naar buiten moet straks!
O: boterham salami
T: yoghurt met muesli, mineola
L: boterham salami, boterham chocopasta
T: nog iets van fruit o.i.d.
D: nog nader te bestellen @ Shabu Shabu
" niet normaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:27 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Heb de rolluiken dicht gedaan net, bliksem klinkt echt alsof het hier boven hangt en die regen...
i know, ik heb nog heel erg aan hem gedacht...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Melk + havermout in magnetron volgens je voormalig huisgenoot: even aanzetten, even roeren, even aanzetten even roeren, even aanzetten, even roeren
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Voornemen:
- volgende keer het weerbericht controleren (had ook gewoon een halte eerder uit kunnen stappen en de metro nemen waarbij ik maar 10 meter in de regen had hoeven lopen)
- volgende keer weer gewoon heel braaf een paraplu meenemen, dan ben je niet tot op je ondergoed doorweekt
- geen koffie meer halen bij de Coffee Company, want te duur en altijd teleurstellend.
- setje reservekleding + handdoek op werk bewaren![]()
dat is wel een goede ja. Hoewel het ook extra lekker kan voelen als je na een dag hard werken thuis kmt en dan echt weekend hebt..quote:
Gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haai!![]()
Gecondoleerd, V1z0Rmans!![]()
En wat heb ik verders gemist?![]()
Gisteren diploma-uitreiking gehad dus, was leuk!Helaas dus wel de groep opgesplitst, maar toch, ik heb een mooi praatje gehad van mijn begeleider, en die is altijd zo positief over mij dat ik er blij van word
![]()
En ik heb een Toothless-amigurumi (=gehaakt poppetje) gehad van mijn zus, en mamma heeft het uit eten betaald en van vriendje kreeg ik nog 3 Calvin and Hobbes boeken
*verwend*
Tenkjoeee!quote:
Een scriptie met grappige momentenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Li![]()
Ml: jaaa hij praat altijd alsof ik van aaaalles kan doen en behalen enzo!Tof wel
En hij zei dat er grappige momenten in m'n scriptie waren
Dat heb ik niet eens echt bewust gedaan
![]()
![]()
[..]
Tenkjoeee!![]()
Dat klinkt zoooo Mariaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een scriptie met grappige momenten
Ja ik kan af en toe wel vrij stream-of-consciousness-achtig schrijven als ik tegen een deadline aanzit, dus misschien is dat het! Al is de schrijver waarover ik heb geschreven ook best wel grappig, dus misschien bedoelde ie datquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een scriptie met grappige momenten
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:40 schreef Ml-etje het volgende:
Waar is mijn entertainment van vandaag?
SPOILER: sorryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:42 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILER: sorryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat gaat dan weer net niet@work
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Naais!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, hier is het ook kutweer
gelukkig hebben we gisteren een prachtige dag gehadheerlijk gewandeld en in de zon op terrasje gezeten enzo!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:42 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILER: sorryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
en dat is niet te regelen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Door die stomme bui van net moest ik! Regenpak nodig gehad om van de parkeerplaats weg te gaan.
Voel me toch wel moe, zou liever vrij zijn de dag na dienst dan een vaste dag
My thoughtsquote:
Nop. Tot ieders (minus één, de roostermaker) frustratie.quote:
Ik weet nog wel iemand in Hull die dat werk evt. kan doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik hoop dat ik vandaag iets hoor van de Betaalmiep! Ik word er een beetje moe vanKreeg ook al mail van een projectleidster of ik van plan was in oktober nog daar te werken (ze weet dat ik nu klaar ben met studie), omdat er dan als het goed is meer uren zijn enzo. Nouja eigenlijk hoop ik een beetje van niet
Wil toch wel een baan met meer zekerheid en ik word wat iebelig van de communicatie met de Betaalmiep en het feit dat ze tot nu toe 2 of 3x daadwerkelijk op tijd betaald hebben
Je bedoelt incasso?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand in Hull die dat werk evt. kan doen.
Ja ze hebben haar in bestand idd, al is er dus nog een NL meisje in dienst en die kan nu ook bijna niks doen - ik weet niet hoe die in oktober zit!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand in Hull die dat werk evt. kan doen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:05 schreef _aurum_ het volgende:
meh, ik heb echt geen zin om te werken vandaagZit heel de tijd te woggen
SPOILER: nsfw :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Daar is ze ook vast wel voor in te huren.quote:
Ik ben een ENFJquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:14 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb dat testje van Phaidra gedaan en ik ben een ENTJ. Nou nog ff uitvogelen wat het betekent
Heu, een heel andere aanpak dan mijn dok! Zo zie je maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ben een ENFJ
Dokter update: Ze vermoedt PDS, moet nu eetlijstje bijhouden en klachten en dan over 2 weken terugkomen. Dat van paar dagen geleden was infectie en stond daar als het goed is los van.
Ja, ze wil voedsel intoleranties uitsluiten. Ach ja, t blijft stomquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heu, een heel andere aanpak dan mijn dok! Zo zie je maar![]()
Ben benieuwd of er iets uit dat eetlijstje komt!
De mijne ook, maar die deed het dus meteen met bloedtestjes!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja, ze wil voedsel intoleranties uitsluiten. Ach ja, t blijft stom
Oh oke! En heb je die uitslagen al?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De mijne ook, maar die deed het dus meteen met bloedtestjes!
Ik vind het wel stom, vaak schijnen darmklachten enzo samen te hangen met gewichtsverlies, maar dáár heb ik dan weer geen last van!
Nein, als het goed is komende woensdag, het zou een weekje durenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh oke! En heb je die uitslagen al?
Ik ben wel afgevallen, maar meer door sporten en gezond eten geloof ik
Mazzelaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef sigme het volgende:
Noodweer?
Ik heb gewoon 2,5 uur gewandeld in de zon!
Jij zit vast in het oosten des lands?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef sigme het volgende:
Noodweer?
Hier heeft het flink geonweerd!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef sigme het volgende:
Noodweer?
Het komt jouw kant nog op, volgens mij!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef sigme het volgende:
Noodweer?
Klinkt leuk allemaal! Hoe bevallen de carbs? Lekker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
Zo! Moeder en tante zijn nog even winkelen in het centrum. Om een uurtje of 4 gaan wij met hun koffers die kant op, drinken we nog wat in een pub en dan gaan zij richting boot en wij weer naar huis.
Was érg gezellig en tof
@Nallie: yupzal vanavond of morgen wel even antwoorden per pm!
Nu even chillen op de bank met thee en een tv-serie.
Lijstje van gisteren is niet om over naar huis te schrijven:
O: 2 broodjes met beleg en thee
L: 2 kleine stukje scone (René heeft de rest opgegeten)
T: biertje
D: burrito met bonen, rijst en rundvlees en erbij patat. De patat heb ik laten staan. Wel biertje erbij
T: 2 Strongbow Ciders
Vandaag wordt het
O: 2 runderworstjes (uit grillpan), 1,5 plakje bacon (uit oven), een gebakken ei en 2 witte toast met wat boter
L: yoghurt met perzik
T: biertje in de pub met mams en tante en René
D: óf in de stad een hapje, óf pasta met champignonroomsaus, even zien hoe het vanavond loopt
Wilde gaan hardlopen vandaag, maar hetk omt met bákken uit de hemel en omdat ik gisteren véél te weinig had gedronken en veel gelopen heb werd ik wakker met wat hoofdpijn
Zal straks eens wat foto's bewerken en uploaden, was mooi in Beverley
hehehehe, als je stopt met low carb, dan stop je er ook goed mee he?!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
Zo! Moeder en tante zijn nog even winkelen in het centrum. Om een uurtje of 4 gaan wij met hun koffers die kant op, drinken we nog wat in een pub en dan gaan zij richting boot en wij weer naar huis.
Was érg gezellig en tof
@Nallie: yupzal vanavond of morgen wel even antwoorden per pm!
Nu even chillen op de bank met thee en een tv-serie.
Lijstje van gisteren is niet om over naar huis te schrijven:
O: 2 broodjes met beleg en thee
L: 2 kleine stukje scone (René heeft de rest opgegeten)
T: biertje
D: burrito met bonen, rijst en rundvlees en erbij patat. De patat heb ik laten staan. Wel biertje erbij
T: 2 Strongbow Ciders
Vandaag wordt het
O: 2 runderworstjes (uit grillpan), 1,5 plakje bacon (uit oven), een gebakken ei en 2 witte toast met wat boter
L: yoghurt met perzik
T: biertje in de pub met mams en tante en René
D: óf in de stad een hapje, óf pasta met champignonroomsaus, even zien hoe het vanavond loopt
Wilde gaan hardlopen vandaag, maar hetk omt met bákken uit de hemel en omdat ik gisteren véél te weinig had gedronken en veel gelopen heb werd ik wakker met wat hoofdpijn
Zal straks eens wat foto's bewerken en uploaden, was mooi in Beverley
Jij zet gewoon je CI uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:11 schreef Viking84 het volgende:
Lol ik heb hier echt niks gemerkt van noodweer. Zag wat water tegen het raam slaan toen ik opkeek maar zelfs het einde van de wereld zou aan mij voorbijgaan als ik geconcentreerd ben
indeedio! Eigs moet ik dat niet doen ivm de communicatie maar soms moet ik me echt even heel goed concentreren en dan moet het stil zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jij zet gewoon je CI uit.
Lijkt me wel verstandig, want de keerzijde van lowcarb is dat áls je dan veel carbs en vet eet het er keihard weer aan kan komen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
Niet altijd even goed moet ik zeggen. Komende dagen ga ik ook weer flink minderen
Nou, het was niet de bedoeling, zeker de lunch had ik liever een salade gehad ofzo, maar ze wilden graag naar een tea room en daar stond niets zonder carbs op de kaart, dus deed mee met de 'cream tea'quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
hehehehe, als je stopt met low carb, dan stop je er ook goed mee he?!
Zou de hoofdpijn ook niet kunnen komen door de 2 strongbow en het gewone bier? Of heb ik dat alleen?
Good for you!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo! Ik vind dat het weekend is.
Fijn! Ik kom net van de gyn vandaan, controle voor de mirena. Alles goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Naais!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:00 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
Massage was top en ik ga maandag nog een keer.
de mirena? Ik heb soms nog krampen en onregelmatig bloedverlies, maar dat wordt steeds minder, en zou ook nog steeds minder moeten worden volgens de gyn.quote:
indeed naaaaais! en nu heb ik izn in nasi!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Naais!Heb je er veel baat bij of is het gewoon lekker?
Laat ik het zo zeggen, sommige spieren zitten zo vast, ze heeft medelijden met me als ik daar op tafel lig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Naais!Heb je er veel baat bij of is het gewoon lekker?
hij woont in stockholm...en ik moet dinsdag naar stokcholm en nu gaan we samen lunchen..dat vond ik wel okayh, en de duutser ook!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, sommige spieren zitten zo vast, ze heeft medelijden met me als ik daar op tafel lig.
Jagar, hij kan gewoon te sociaal zijn. Als het voor jou niet ok is, dan niet op ingaan.
Niks mis met mensen ontmoeten, toch? En als hij leuk is: tof. En niet leuk: dan hoop ik dat de lunch lekker wasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:14 schreef Jagärtrut het volgende:
hij woont in stockholm...en ik moet dinsdag naar stokcholm en nu gaan we samen lunchen..dat vond ik wel okayh, en de duutser ook!
ik ook maar ja ik moet nog drie kwartier blijven zitten onder een lekkend luchtroosterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is dat lekker bij je kwark, kokosschaafsel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:09 schreef renzell het volgende:
Lijstje:
O - magere kwark met aardbeien, blauwe bessen, handje noten en kokosschaafsel
S - BBB (from hell!)
T - 2 gekookte eitjes
L - salade van witlof, beetje mayo, citroensap, paar stukjes oude geitenkaas en 1 gekookt eitje
T - nectarine
D - denk dat ik pompoensoep ga maken met een salade met geitenkaas oid
T - vodkaatje + eventueel wat rauwkost
Vandaag koffie gedronken in Hotel New York. Goddamn, wat had ik zin inal die high teas die daar voorbijkwamen!!!!!Dat kostte me even AL mijn wilskacht.
Wat kansloos! Is dat allemaal niet getest dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef Syrena het volgende:
Haai. We hebben windows 7 op de pc's. Ik heb er een halve dag werk aan gehad om alles werkend te krijgenen voor ons belangrijkste programma moet ik nu IT gaan mailen, want dat doettetniet.
Koppijnmaar ik mag van de bazin een uurtje eerder weg, hoop nu dus heel hard dat er geen studenten meer komen
Ja, vind ik wel! Geeft net een beetje meer smaak en zoetheid eraan. En zeker in combi met fruit en/of noten vind ik het een fijne toevoeging!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:14 schreef Nallie het volgende:
[..]
Is dat lekker bij je kwark, kokosschaafsel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ah oke, heb t nog liggen dus zal eens proberen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:30 schreef _aurum_ het volgende:
het geeft volgens mij ook wat meer bite aan de kwark. En 't zijn goede vetten/vezels
Nou ja, financieel heb je dan weliswaar meer mogelijkheden om dingen te doen die je wil doen maar als ik in hoofdlijnen kijk als bijvoorbeeld, uit eten gaan, op reis gaan, kleren kopen dan zal ik dat naar alle waarschijnlijkheid niet meer doen dan nu al zal het wel wat luxer kunnen worden maar in hoofdlijnen blijft het dus hetzelde. Snap je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:42 schreef Perruche het volgende:
Uks hoezo kan je je niet voorstellen dat er veel verandert?
Hij krijgt vandaag over een week de sleutel, dus dat is best spannend! Half september moet 'ie uit z'n kamer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:53 schreef anna82 het volgende:
Mooie spullen DaD! En fijn dat je je bijbaantje op hebt kunnen zeggen. Hoe gaat het met Baard en zijn nieuwe huis?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jag, wat fijn dat de Mirena lijkt te werken voor je!. Mocht ook wel een keer hè?
Hmm. Wat is er gebeurd met de tijd dat ik 500 euro per jaar uitgaf aan kleding en zo, in plaats van per maand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
en nu stuurt die jongen me een mailtje om te vragen of ik de Duutser z'n vriendin ben. Ik snap er niets meer van en vind het mar gek..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Verder gek: de Duutser heeft van de zomer een Zweedse PhD student ontmoet. Die ook in Maastricht gestudeerd heeft. Toen heeft de Duutser hem verteld dat ik daar ook gestudeerd heb en nu ook in Zweden ben, en nu is die jongen mij aan het stalken op LinkedIn en facebook en wil hij wat met me gaan drinken. Ik vind het maar vreemd...
Is het een terloopse vraag in een heel verhaal of echt alleen een mail om te informeren of je bezet bent?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en nu stuurt die jongen me een mailtje om te vragen of ik de Duutser z'n vriendin ben. Ik snap er niets meer van en vind het mar gek..
]]oh, dat klinkt goed zeg!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Gutenabend slankiesik ben weer terug van vakantie. Wat veel topics
ik ga dat geloof ik niet allemaal bijlezen, iemand een update
?
Mijn vakantie was fijn: heel warm, héél véél gewandeld
, heel enge bergpaadjes gelopen
, mijn val-angst overwonnen bij erg steile stukjes (ik moest soms huilen omdat het zo eng was
) m'n eerste bergtoppen bereikt, bij almen uitgerust, Milka-koeien geaaid, veel mooie dingen gezien en lekker Oostenrijks gegeten (frische Pfifferlinge
schnitzel
himbeeren
apfelstrüdel
buttermilch
nouja, goed, heerlijk dus, en goedkoop
). Ik wil weer terug
. Het regent hier. Bah.
En nu ga ik de was doen. Tschüs!
Dat wist ik niet eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:30 schreef _aurum_ het volgende:
het geeft volgens mij ook wat meer bite aan de kwark. En 't zijn goede vetten/vezels
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:14 schreef Nallie het volgende:
[..]
Is dat lekker bij je kwark, kokosschaafsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |