Andere uitzoekenquote:
[ img ] [/ img] er omheen zetten (maar dan zonder de spaties)quote:
staat eromzag ik maar hij blijft niet werken helaas.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:40 schreef progje het volgende:
[..]
[ img ] [/ img] er omheen zetten (maar dan zonder de spaties)
Bereikbaarheid ja. Best spannend tochquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zit je thuis stand by? Of how doen ze dat?
Ik voel me steeds fitter. Heb zelfs weer eetlust!
Maar vanavond toch nog op de bank hangen. Is er nog pulp op tv die ik moet zien? Naast de 5e herhaling van Jersey Shore natuurlijk.
Ach, ben toch in m'n eentje, de deur kan best open blijvenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou het ook spannend vinden. Zelfs zo spannend dat ik amper naar de wc zou durven te gaan omdat dat het uitgelezen moment is om gebeld te worden!
quote:'Vleeseters zijn egoïstischer'
NIJMEGEN - Mensen die graag vlees eten zijn egoïstischer, minder sociaal en 'hufteriger'. „Vlees eten haalt het slechtste in de mens naar boven.”
Dat concluderen drie hoogleraren uit Tilburg en Nijmegen, die verschillende onderzoeken hebben gedaan naar de psychologische betekenis van vlees en vlees eten. Carnivoren voelen zich superieur aan anderen, zeggen de professoren; zij denken dat vegetariërs en flexitariërs beter in hun vel zitten en minder eenzaam zijn.
De onderzoeken zijn gedaan door economisch psycholoog Marcel Zeelenberg, consumentenwetenschapper Diederik Stapel van de Universiteit van Tilburg en sociaal psycholoog Roos Vonk van de Radboud Universiteit, die overigens tevens lid is van de Partij voor de Dieren en voormalig voorzitter van de actiegroep Wakker Dier.
In een studie werd een groep proefpersonen onzeker gemaakt. Daarna moesten zij kiezen of ze een biefstuk, een omelet of vis wilden eten. In de onzekere groep koos 60 procent voor de biefstuk, terwijl in een controlegroep maar 20 procent het vlees prefereerde. Bij een ander onderzoek kregen sommige mensen een plaatje van een biefstuk te zien en anderen een afbeelding van een koe of een boom. Degenen die de biefstuk hadden gezien, reageerden daarna bij meerkeuzevragen egoïstischer, aldus de hoogleraren.
„Vleeseters denken meer in termen van dominantie en de baas zijn. Vlees eten is een manier om je te verheffen boven anderen”, zo stelt Vonk.
Telegraaf natuurlijk weer
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Ml-etje het volgende:
Bijzonderik ben eerder de ego van ons 2 en mijn Mr is de eckte vleeseter
Wordt caramel gemaakt van gecondenseerde melk? Er is zo veel wat ik niet weet...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Morgen wilde ik trakteren op caramels, dus er staat een blikje gecondenseerde melk in het water![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ik net thuis, zegt vriendje: "He, waar staat jouw fiets eigenlijk?" Ik kijken, nou, er niet meerHij was net nieuw
Mijn allereerste nieuwe fiets
Nu ben ik niet zo'n blije camper. En ik heb een broodje Doner gegeten als D. Met een umlaut en zonder extra n.
omelet met ham en kaas ofzo ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:21 schreef Siral het volgende:
Lijstje is poep geworden haha, iemand nog een gezonde toevoeging voor vanavond?
Het scheelt dat ik vanmiddag al een flinke portie groen heb gehad.
O: yoghurt met lijnzaad noten en een kiwi
L: boterham achterham/tomaat, yoghurt
S: uurtje fitness
T: bak rauwkost, kiwi
D: pannekoek ham, pannekoek jam, pannekoek kaas, glas melk
T: ??
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wordt caramel gemaakt van gecondenseerde melk? Er is zo veel wat ik niet weet...Ben benieuwd waar ze mee gaan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je verzekerd? Dat maakt het misschien wat minder pijnlijk...quote:Kom ik net thuis, zegt vriendje: "He, waar staat jouw fiets eigenlijk?" Ik kijken, nou, er niet meerHij was net nieuw
Nu ben ik niet zo'n blije camper. En ik heb een broodje Doner gegeten als D. Met een umlaut en zonder extra n.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Nee, want hoeveel fietsen worden er nou gejat in Amsterdam!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ze mee gaan komen
[..]
Was je verzekerd? Dat maakt het misschien wat minder pijnlijk...
Heuj, nou ben ik helemaal benieuwd!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee, want hoeveel fietsen worden er nou gejat in Amsterdam!Maarreuh, ik wist niet van jouw spoilers, spannend zeg!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wordt caramel gemaakt van gecondenseerde melk? Er is zo veel wat ik niet weet...Oehh dat was mijn second guessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ik net thuis, zegt vriendje: "He, waar staat jouw fiets eigenlijk?" Ik kijken, nou, er niet meerHij was net nieuw
(maarja of je daar blij mee moet zijn).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Als ik moet kiezen tussen een medium gebakken biefstukje, B&J's en chocola, dan ga ik zoooooooooo voor het eerste hèquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef V1z0R het volgende:
Balen Anna
Ik vraag mij af of ze hetzelfde resultaat zouden krijgen wanneer de onzekere groep kan kiezen tussen chocolade, ijs en vlees. Onderbuikgevoel zegt dat er dan meer voor iets anders dan vlees wordt gekozen.
Ook wel leuk dat zelfverzekerdheid ook gelijk staat aan een ego bij hun. 'Oh je voelt je goed over jezelf? Egoïst!'
Hoe zijn die mensen hoogleraar geworden
Kan prima de egoist zijn (ja het trema is nu weer stukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef V1z0R het volgende:
Balen Anna
Ik vraag mij af of ze hetzelfde resultaat zouden krijgen wanneer de onzekere groep kan kiezen tussen chocolade, ijs en vlees. Onderbuikgevoel zegt dat er dan meer voor iets anders dan vlees wordt gekozen.
Ook wel leuk dat zelfverzekerdheid ook gelijk staat aan een ego bij hun. 'Oh je voelt je goed over jezelf? Egoïst!'
Hoe zijn die mensen hoogleraar geworden
*kijkt naar bonquote:
Australian's ijs zou me heel misschien nog kunnen doen twijfelenquote:
Bon van je boodschappen?quote:
ik denk dat de ijskristallen een boodschap 'must eat all' uitzendenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bon van je boodschappen?
Ik heb echt al heel lang geen B&J meer gekocht, want het is gewoon evil.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
ik denk dat de ijskristallen een boodschap 'must eat all' uitzenden
Eens!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
ik denk dat de ijskristallen een boodschap 'must eat all' uitzenden
*las terug*quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:53 schreef V1z0R het volgende:
Ik had nog kipfilet met wokgroente en krieltjes over. Daarbij nog wel een verse worst gebakken
En yoghurt met krentjebrij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |