Oh jammer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niks. Maar het klinkt leuk.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
InsomniumWelke genre ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
maakt niks uitquote:
Nouja zeg... Doe je bij iedereen tsssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Moment ik ga even mijn ballen 3 keer tegen de tafel slaan voor wat inspiratiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
maakt niks uit
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Moment ik ga even mijn ballen 3 keer tegen de tafel slaan voor wat inspiratie
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja zeg... Doe je bij iedereen tsss
En ik maar denken dat ik uniek was![]()
![]()
JIJ WILT MIJ NIET.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jij bent speciaal![]()
Want ik wil je nog steeds klonen
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Waarom moest ik daar heel hard om lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel keihard negeren.
Oh dat zal ik onthouden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit zien dansen![]()
Als je wat raars voelt in je onderbuik is dat geen probleem
Dat is anders. Jammer wel, ik heb weer een paar knijters uitgezochtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thuis, geslaagd voor een nieuwe bril
Samzz, ik kan niet luisteren want werken
quote:
Ik had eerder gehoopt op een pak slaag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel keihard negeren.
Ongelooflijk dikke....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:33 schreef ValHallen het volgende:
Weten jullie wat een ODOL is? Jawel toch?
Dat was voor mij laatst anders ook geen excuusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz, ik kan niet luisteren want werken
Awwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is anders. Jammer wel, ik heb weer een paar knijters uitgezocht.
Duhquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:33 schreef ValHallen het volgende:
Iets met Onpraktische..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:33 schreef ValHallen het volgende:
Ontzettend Dikke Ochtend Lulquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:33 schreef ValHallen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |