abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102802579
grappig, wel de laatste update? ik test hem hier voor de gein nog eens en dat kost echt niet meer dan een seconde of 2 op het moment.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:18:05 #102
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_102807282
Dan is de vraag waar heb je hem getest? In de winkel?
Ik gok het erop dat er van alles en nog wat op de achtergrond nog loopt als het draaien van het scherm zolang duurt. Wat je zou kunnen doen is dat ding even rebooten als er weer eens een in handen hebt.

Zelf heb ik 3.2.1 lopen met de webstream van 3fm en het draaien van de desktop duurt hooguit een seconde.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:40:25 #103
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102821412
Scherm draaien? dat heb ik weinig gedaan sinds ik het dock heb. En als ik hem eruit heb gebruik ik hem 99% v/d tijd landscape :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_102823507
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:18 schreef CocaColaLight het volgende:
Dan is de vraag waar heb je hem getest? In de winkel?
Ik gok het erop dat er van alles en nog wat op de achtergrond nog loopt als het draaien van het scherm zolang duurt. Wat je zou kunnen doen is dat ding even rebooten als er weer eens een in handen hebt.

Zelf heb ik 3.2.1 lopen met de webstream van 3fm en het draaien van de desktop duurt hooguit een seconde.
Was bij Paradigit inderdaad. Niet goed voor de klantervaring als je het mij vraagt.
Er draaide overigens niets op de achtergrond, hij startte hem namelijk op in de winkel.

Maar als jullie deze ervaring niet hebben dan ben ik alweer wat meer gerustgesteld.
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 21:48:24 #105
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102824634
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:24 schreef BountyHunter043 het volgende:

[..]

Was bij Paradigit inderdaad. Niet goed voor de klantervaring als je het mij vraagt.
Er draaide overigens niets op de achtergrond, hij startte hem namelijk op in de winkel.

Maar als jullie deze ervaring niet hebben dan ben ik alweer wat meer gerustgesteld.
Je weet nooit wat ze daarvoor met dat ding gedaan hebben, of kwam hij nieuw uit de doos?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_102830661
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je weet nooit wat ze daarvoor met dat ding gedaan hebben, of kwam hij nieuw uit de doos?
Nee, demo model.
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 01:18:27 #107
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_102833728
Je zag het bootscreen of kwam hij meteen met het normale scherm?

En ik gok het er op dat ze dat ding niet geupdate hebben. En inderdaad het is het handigste wat ze kunnen doen. Maar goed het blijven dozen schuivers, zo af en toe zit er eentje tussen die verstand van zaken heeft. Al moet ik toegeven dat er ergere winkels zijn dan paradigit.

Maar mocht je er eentje kopen dan krijg je waarschijnlijk 2 firmware updates aangeboden. Mocht hij dan nog niet snel genoeg zijn (wat ik niet verwacht) dan kun je er altijd nog een custom rom op gooien als je een beetje handig bent. Die schijnen nog vlotter te zijn
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_102834207
Hij kwam met het normale scherm
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 08:21:38 #109
13250 Lod
Sapere aude!
pi_102836297
quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 08:23 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Is dat sinds kort? Bij mij wel. Niet altijd, maar heel soms...
Het is inderdaad pas sinds een paar weken. En het lijkt iets te maken te hebben met het bezoeken van de normale frontpage. Deze laadt heel raar. Vaak meerdere keren, soms ingezoomd en soms niet. Als ik gebruik maak van de mobiele variant is er niks aan de hand.
GNU Terry Pratchett
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:42:54 #110
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_102838580
Hier een korte review over mijn ervaring met de Tablet + Dock.

Algemene indruk:
De tablet heeft een origineel design, en lijk niet persé op de iPad en probeert dat dan ook niet. Knoppen zitten op een logische plek, maar voelen wel een beetje goedkoop aan. De knopjes op mijn iPhone 3GS(beste telefoon eva!) zijn van betere kwaliteit. De headset-ingang zit wel op een bizarre plaats. Bij sommige apps die niet in de landscape-mode afgespeelt kunnen worden zit de ingang op de onderkant, wat niet echt handig is als je zit en de onderkant van het tablet tegen jezelf rust.
Mijn tablet kocht ik met bright pixel, en aangezien dat er maar één was deed Asus, net als andere fabrikanten, daar niets aan. Deze pixel was ook niet echt goed zichtbaar, zeker niet op wit.
De ingebouwde boxjes zijn van heel matige kwaliteit. De iPad presteert hierin veel beter.
Met zijn 16 uur batterij is het toch wel een heel aantrekkelijk beestje, maar let wel: dichtgeklapt loopt de batterij gewoon verder leeg. In de praktijk haalde ik tot 14 a 15 uur, wat best wel redelijk is aangezien ik ook wel eens een zwaardere app gebruik. Als ik de tablet los van de dock gebruikte haalde ik zo'n 8 uur.

Bouwkwaliteit:
Hier zou ik kunnen gaan zeuren over de bright pixel, maar dat heeft iedere fabrikant. Wat mij wel opviel dat het glas tegen het onderliggende scherm aandrukt en rare plekjes vertoont als op bepaalde plekjes gedrukt wordt. Dit gebeurt ook als je het tablet aan de onderkant vasthoudt. Zoals de meeste mensen het tablet vasthouden gebeurt er niets bijzonders.
De knoppen zijn niet van fantastische kwaliteit, maar zolang ze werken is het geen probleem.
Tussen het glas van het scherm en de rand van het tablet zat een minuscuul openingetjes. Toen ik hier een beetje druk op uitoefende zag ik een printplaatje. Not good.
De dock was naar mijn mening van betere kwaliteit. Hoewel het vastmaakmechanisme goed werkt, vond ik dit toch een beetje goedkoop ogen.

Android:
Asus was een beetje laat met de update naar 3.1 en later 3.2. Dit is geen probleem, want zulke grote updates waren dat ook weer niet. Wat wel problematisch is is dat Honeycomb nog niet echt volwassen is. De webbrowser liep geregeld vast en verminderde de aantrekkelijkheid van het surfen op de tablet. Naast de webbrowser was er geen enkele app die nooit is vastgelopen. Of dit met de app zelf of met Android te maken heeft was mij niet duidelijk.
Android zelf is redelijk makkelijk te bedienen, en de aanpassingsmogelijkheden zijn ronduit fantastisch! Ik had er zelfs Super Mario 64 op draaien.

Dat de tablet wat mankementen had (en de software had daar zeker een grote rol in) besloot ik de tablet te verkopen. Ik wil alleen die utter best voor mijn collegenotities, en ik ga dus voor een ultrabook of Air.

Ik wil het tablet niet helemaal afkraken, en zie dat hier wel markt voor is. Toch is het geen vier sterren waard, om het maar in die termen uit te drukken. Omdat de software zoveel mogelijkheden geeft en de batterij zo lang mee gaat is dit toch wel 3,5 sterren.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_102842201
Heb er zelf geen dock bij dus daar kan ik niets over zeggen, ik zocht een tablet en geen laptopvervanging.
De puntjes mbt de case zou ik even na moeten kijken.
Qua vastlopers is de browser (stock) wel een koploper ja, firefox doet het beter. Andere eigenlijk geen last van.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_102965814
Sinds de update, wil mijn (standaard)browser niet meer als desktop herkend worden. In de instellingen staat het goed, de bookmarks staan ook op de standaard versies van sites, maar ik kom op de mobiele sites uit (Google, Facebook, en nog wat andere sites). Best irritant eigenlijk, maar goed, ik heb er gelukkig nog meer browsers op staan.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_102966098
Ah grappig, Prime heeft daarvoor een 2.02 patch uitgebracht die dat corrigeert. dacht dat het een bug in zijn ROM was.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:17:36 #114
230436 Tia_Dalma
A touch... of destiny
pi_102969297
*nieuwe blije eigenaar zich meldt* :W

Echt blij, met ons nieuwe speeltje voor in de slaapkamer én daarbuiten! ;-)

Samen met het dock is dit toch wel een hele mooie multifunctionele tablet. Los een comfortabel scherm dat zakelijk prima past in een sleeve, met dock een netbook voor mee op vakantie, en ook willen we hem voor dagelijks gebruik aan de muur van de keuken hangen als digitaal memobord/receptenboek/weer en verkeersinfostation en kalender.

Heeft iemand van jullie ervaring met de laatste gebruikersmanier? Ik kijk nu naar een Brodit houder
http://www.broditcenter.n(...)ansformer-tf101.html
Zou die (dus zonder de bij te kopen clip voor in de auto) zodanig evt met aanpassing als wall mount te gebruiken zijn? Voor Apple o|O zijn er natuurlijk weer legio oplossingen bedacht, maar ik zie mezelf genoodzaakt om met wat schroeven te gaan toveren. Zou dit gaan lukken denken jullie?
"Tia Dalma! Out and about eh? You add an agreeable sense of the macabre to any delerium."
pi_102976236
lol, heb zo'n brodithouder voor m'n HTC Desire, maar zie me nu niet echt m'n Transformer in de auto hangen.

ehm eigenlijk wel nu ik erover nadenk :@
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:23:51 #116
230436 Tia_Dalma
A touch... of destiny
pi_102987701
Gheh, ik niet dus. Ik wil 'm veilig en wel aan de muur hangen. Met mijn HTC Desire-vermomd-als-HTCHD2 (stock root wegens Windhoos) en TomTom al genoeg sci fi in de auto.

Post overigen getiept op TF met dock *trots is*
"Tia Dalma! Out and about eh? You add an agreeable sense of the macabre to any delerium."
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:54:02 #117
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_102996029
Asus leest u mee?

Wat ik als klant graag wil is dat het scherm OOK draait als ik het keyboard puur voor de batterij opladen (keyboard > tablet) aan-klik, maar wel op een verticaal 'lang' scherm een app wil gebruiken.

Het vasthouden als boek is zelfs prettiger dan de tablet alleen en biedt ook meer steun op tafel of op knieeen/schoot in een stoel.

Nu is het bij de meeste app's zo: tablet op keyboard > alleen horizontaal app-beeld.

Desktop/bureaublad staat dan sowieso vast op horizontaal. ONhandig dus
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:00:45 #118
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102996242
https://market.android.co(...)eature=search_result
Zoiets dan?
Al begrijp ik nog altijd niet echt waarom je een tablet koopt en dan 'nooit' zonder toetsenbord gebruikt...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_102996267
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef fokthesystem het volgende:
Asus leest u mee?

Wat ik als klant graag wil is dat het scherm OOK draait als ik het keyboard puur voor de batterij opladen (keyboard > tablet) aan-klik, maar wel op een verticaal 'lang' scherm een app wil gebruiken.

Het vasthouden als boek is zelfs prettiger dan de tablet alleen en biedt ook meer steun op tafel of op knieeen/schoot in een stoel.

Nu is het bij de meeste app's zo: tablet op keyboard > alleen horizontaal app-beeld.

Desktop/bureaublad staat dan sowieso vast op horizontaal. ONhandig dus
Jij zet ook je laptop op zijn zijkant? Logisch........
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:23:54 #120
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_102997044
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:01 schreef delano.888 het volgende:

Jij zet ook je laptop op zijn zijkant? Logisch........
Heel logisch en met mijn pc doe ik dat _ook niet_ :) .

Maar mijn tablet met keyboard er aan, alleen om de tablet bij te laden, wel zo handig als het ook dan kan.
Mocht ik een mail willen typen, dan moet de boel niet verticaal uiteraard.
Is het allemaal zo moeilijk voor te stellen?
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_102997171
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:23 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Heel logisch en met mijn pc doe ik dat _ook niet_ :) .

Maar mijn tablet met keyboard er aan, alleen om de tablet bij te laden, wel zo handig als het ook dan kan.
Mocht ik een mail willen typen, dan moet de boel niet verticaal uiteraard.
Is het allemaal zo moeilijk voor te stellen?
Ja, want als je het keyboard aankoppelt, en vervolgens het geheel op zn zijkant houd, dan heb je toch ontzettend onhandig dat ding voor je, net alsof je een laptop op zijn zijkant zet. Erg onlogisch als je het mij vraagt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:18:11 #122
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_102998853
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:27 schreef delano.888 het volgende:

Ja, want als je het keyboard aankoppelt, en vervolgens het geheel op zn zijkant houd, dan heb je toch ontzettend onhandig dat ding voor je, net alsof je een laptop op zijn zijkant zet. Erg onlogisch als je het mij vraagt.
Sommige app's kunnen alleen verticaal, die worden onhandig wanneer ze in horizontaal gedwongen worden en andersom.
Iets als wordfeud, of je eigen land bouwen (naam ff kwijt), email e.d. moet ook verticaal kunnen als het keyboard alleen als spanningbron voor de tablet dienst doet.
Tevens houd het zoals gezegd lekker vast, net een boek.
Op schoot, of knie is het zelfs handigER.

Kwestie van smaak En handigheid dus.
En raar dat dit er standaard niet in zit, dat asus de vrijheid van beeld positie vast zet, beperkt, als de dock er aan zit.
pi_102999192
Probeer eens een ander toetsenbord ipv het standaard Asus...
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:31:08 #124
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103001605
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Probeer eens een ander toetsenbord ipv het standaard Asus...
Welke past er ook op en laadt de tablet dan op uit diens keyboard accu ?
pi_103001704
Pfff ik heb zelf Swiftkey erop staan die ik handig vind werken. die kantelt ook netjes mee met het scherm...dat is toch wat je wil of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')