Ik heb nog geen verschillen kunnen ontdekkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:07 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
En voegt de update wat byzonders toe of dat niet?
de notitie app is tof en de browser presteert wat vlotter met flash.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:07 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
En voegt de update wat byzonders toe of dat niet?
Oh naja ik gebruik opera waardoor hij al vlot genoeg is ;-)quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
de notitie app is tof en de browser presteert wat vlotter met flash.
Opera heeft bij mij overigens wel de onhebbelijkheid om mijn inlog-status van FOK! niet te willen onthoudenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:19 schreef Lod het volgende:
Browser crashen is me ook nog niet gelukt. Mijn ervaring is wel dat Opera veruit het beste presteert op de tablet.
Is dat sinds kort? Bij mij wel. Niet altijd, maar heel soms...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:25 schreef Lod het volgende:
[..]
Opera heeft bij mij overigens wel de onhebbelijkheid om mijn inlog-status van FOK! niet te willen onthouden
Wat gaan die kosten, al iets bekend?quote:Op maandag 5 september 2011 18:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je van plan bent om er HD videos mee af te spelen, dan zou ik als ik jou was ff wachten. Over een maand of 2 komen er nieuwe Tablets aan van Asus met Kal El CPU/GPU(Tegra 3) en de IceSandWich update van Android.
Of in normale taal: Een Quadcore CPU ipv Dualcore (dus sneller) en een GPU die 10x sneller is als de huidige(makkelijker HD films af te spelen op je 50" tv bijvoorbeeld.
2 posts hoger dude.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:09 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Wat gaan die kosten, al iets bekend?
quote:
Het draaien van alleen al het scherm kostte 4-5 seconden. Geen apps, gewoon de desktop.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Defineer 'lang'... afhankelijk van de app gaat het vrijwel direct of kost het een seconde of 2 bij me.
Responstijden zijn veel beter geworden met de laatste update (3.2.1)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |