Ik heb wel gebruik gemaakt van de knop "Open nieuw deel", maar kan ik ook een serie aanmaken? (is nieuw voor mij...)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:36 schreef Lod het volgende:
Waarom heb je hier geen serie van gemaakt, nu moeten we hier weer allemaal Transform Vind Posts gaan plaatsen.
Thuisnetwerkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:49 schreef Worteltjestaart het volgende:
Thanks voor je hulp alvast, Jooopi.
Die netwerkshares, gewoon via een huisnetwerk op je PC? Of heb je een NAS?
Of je drukt op de knop "Volg topic". Die werkt namelijk ook gewoon op je Transformerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:36 schreef Lod het volgende:
Waarom heb je hier geen serie van gemaakt, nu moeten we hier weer allemaal Transform Vind Posts gaan plaatsen.
ik heb die lag niet meer in opera mobile, sinds een van de laatste updatesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef Pandora73 het volgende:
Zonet FOTA voor zowel tablet als toetsenbord binnengekregen en hij is nu aan het installeren. Ben benieuwd of het iets oplost. In de Changelog die op de Facebook van ASUS Benelux staat, staat dat in ieder geval een issue van forced close bij de browser moet zijn opgelost; dat zou al erg fijn zijn. Nu nog iets doen aan de lag bij gebruik van het toetsenbord bij sites als Facebook en FOK, en ik zou mijn laptop echt weg kunnen doen...
Ik volgde het vorige topic al. En door Danny verwend geraakt dat dan ook het vervolgtopic in mijn topics kwamquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Of je drukt op de knop "Volg topic". Die werkt namelijk ook gewoon op je Transformer
Dat had ik ook Lod, maar in plaats van TVP's te plaatsen, zoals jij deed, kun je dus ook gewoon op die "Volg topic" knop drukken. Had toch weer (met deze meegeteld) 4 posts gescheeld in dit topicquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:47 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik volgde het vorige topic al. En door Danny verwend geraakt dat dan ook het vervolgtopic in mijn topics kwam.
Maar morgen komt mijn dock, ben benieuwd
Je kan Ubuntu op je Transformer installeren:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:06 schreef Worteltjestaart het volgende:
Nog even terugkomend op mijn vragenlijstje: bestaat er zoiets als eenvoudige foto- en audiobewerking op de Transformer? Ik heb nu Ubuntu op mijn laptop met Gimp en Audacity, en graag iets wat de basisfuncties kan overnemen op de Transformer wil ik dan wel graag.
Hoe noodzakelijk is het dat je de Transformer flashromt?
gaaf! Maar nog wel vanaf sd-card en o.a. geen wifi, dus in de praktijk is het nog niet bruikbaar, imo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:29 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Je kan Ubuntu op je Transformer installeren:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1191141
Maar dan is het wel een laptop (met touchscreen) met Android! En dat is toch wel verdraaid handig en werkt over het algemeen een stuk prettiger dan windhoos.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Maar de transformer met dock is een laptop en daar is android niet voor gemaakt. Een dualboot met android voor tabletmode en ubuntu voor laptopmode lijkt mij echt perfect
Als die mogelijkheid er is, dan koop ik ook een dock
Wie had het dan over windowsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:28 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Maar dan is het wel een laptop (met touchscreen) met Android! En dat is toch wel verdraaid handig en werkt over het algemeen een stuk prettiger dan windhoos.
O sorry, ik ben zo'n beginner dat "laptop" voor mij nog "windows" betekent.quote:
Als je van plan bent om er HD videos mee af te spelen, dan zou ik als ik jou was ff wachten. Over een maand of 2 komen er nieuwe Tablets aan van Asus met Kal El CPU/GPU(Tegra 3) en de IceSandWich update van Android.quote:Op maandag 5 september 2011 15:41 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Hoi!
Ik zit al een tijdje te denken om de tablet aan te schaffen. Veel sites afgestruind om te vergelijken en al. Vooral dat feit met die dock/toetsenbord vind ik erg fijn. Is dan ook veel gemakkelijker mee te nemen dan mijn laptop van 17 inch.
maar het blijft moeilijk om de beslissing te maken. Dit is qua prijs ook goed. Niet te duur en heel handig dat je hem om kan "toveren" tot laptop.
Hoe zit het met msn? Kun je dat ook redelijk op de tablet?
ik ben van plan om hem eerst zonder dock te kopen, als ik er over uit bent. In een ander topic werd er alleen maar geblaat dat alleen apple goed kan zijn. Maar dat geloof ik niet zo ;-)
Ik heb hem nu bij de bcc voor 377 (de 16gb versie) gezien. Dus zit er over na te denken. Ik zie niet in waarom ik op een 3g versie zou wachten aangezien ik op mijn telefoon al een internet abonnement heb, en mijn tablet toch op vele plaatsen met wifi gebruik. Thuis, school, werk, vrienden. Dus te tijden dat ik even geen wifi bij de hand heb werk ik wel of via mijn windows mobile, of via tethering.
Iemand nog nadelen die hij ondervind aan de transformer?
en grote pluspunten?
Alvast bedankt
Nee dat hoef ik er eigenlijk vrijwel niet mee te doen.quote:Op maandag 5 september 2011 18:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je van plan bent om er HD videos mee af te spelen, dan zou ik als ik jou was ff wachten. Over een maand of 2 komen er nieuwe Tablets aan van Asus met Kal El CPU/GPU(Tegra 3) en de IceSandWich update van Android.
Of in normale taal: Een Quadcore CPU ipv Dualcore (dus sneller) en een GPU die 10x sneller is als de huidige(makkelijker HD films af te spelen op je 50" tv bijvoorbeeld.
Jaquote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Nee dat hoef ik er eigenlijk vrijwel niet mee te doen.
Dus daarbuiten om is het dus een goede fijne tablet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |