Ik ben een man, dan is het gewoon stoerquote:
daarom.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom nu weer een blondje?
Wat typ je raar, ben je blond ofzo?quote:
Oh ja. Crap.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben een man, dan is het gewoon stoer.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat typ je raar, ben je blond ofzo?
Ik kon de w niet vinden, so sue mequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat typ je raar, ben je blond ofzo?
Die weg bewandel ik niet hoor, geschoren of niet geschorenquote:
Proest!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die weg bewandel ik niet hoor, geschoren of niet geschoren.
En je zei net dat het niet uitmaakte, zwart, rood of blond. Make up your mind!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan ben je net zo goed een snol. En vrouwen weten dat je een snol bent en blijft. Daarom zit je wss. nog steeds hier. Net een inloopspreek uur van De SOA kliniek.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben een man, dan is het gewoon stoer.
Tsss, aarsfobist!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:59 schreef Godtje het volgende:
Kunnen we concluderen dat dit topic zonder missb dood is?
En dan vrouwen wispelturig noemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
En je zei net dat het niet uitmaakte, zwart, rood of blond. Make up your mind!
Het wordt telkens tot leven gewekt, dus het is juist een beetje zombie-ish.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:59 schreef Godtje het volgende:
Kunnen we concluderen dat dit topic zonder missb dood is?
wat een gefrustreerd mannetje ben jij nog steedsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dan ben je net zo goed een snol. En vrouwen weten dat je een snol bent en blijft. Daarom zit je wss. nog steeds hier. Net een inloopspreek uur van De SOA kliniek.
Ik zie het verband "haarkleur" --->poepseks nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan vrouwen wispelturig noemen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het wordt telkens tot leven gewekt, dus het is juist een beetje zombie-ish.
Poepseks?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het verband "haarkleur" --->poepseks niet.
Iedereen was aan het klagen dat het vorige week dood was met WH als vaandeldrager.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |