quote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Ik heb nog tijd genoeg, ik KAN nu natuurlijk nog naar het winkelcentrum, dat is op loopafstand van m'n ouders..
Verdorie Samzz! Kijk nou wat je doet!
Hoezo dat nu weer?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
You need to get laid woman!
quote:
dankjequote:
die gaat in mn foboquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik weet het nu zeker. Broertje is rond 1920 geboren, in 1985 overleden en een paar jaar later weer gereincarneerd. Wat een muzieksmaak heeft die kerel
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik weet het nu zeker. Broertje is rond 1920 geboren, in 1985 overleden en een paar jaar later weer gereincarneerd. Wat een muzieksmaak heeft die kerel
Hoiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:26 schreef MsMessy het volgende:
Ik luister al een tijdje mee, maar ik hoef niet eens in het topic te kijken om te weten wie draait.
Lekkere muziek Broertje
Oh en goedemiddag natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:26 schreef MsMessy het volgende:
Ik luister al een tijdje mee, maar ik hoef niet eens in het topic te kijken om te weten wie draait.
Lekkere muziek Broertje
Oh en goedemiddag natuurlijk![]()
zou zo kunnenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey.. is er geen nederlands nummer op dit deuntje?
Herman van Veen, uiteraard.. En Frank Boeijen idd.. Suzanne..quote:
Ik zat net te denken, heb je die zelf pasgeleden niet gehoord dan toen je met de liedjes van Herman bezig wasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Herman van Veen, uiteraard.. En Frank Boeijen idd.. Suzanne..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |